Przetarg nieograniczony na dostawę, wdrożenie oraz utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584043-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla siedziby głównej MORD Kraków oraz Oddziałów Terenowych Systemu Teleinformatycznego - systemu oprogramowania obsługującego kandydatów na kierowców i w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 570) o właściwościach określonych w punkcie I.3.1 SIWZ oraz I.3.2 – I.3.3 SIWZ zintegrowanego z każdym systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 978 z późn. zm.). Według stanu prawnego i faktycznego na dzień dzisiejszy systemem tym jest SI Kierowca będący własnością Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych w Warszawie; zgodnie z zapisami ustawy z dn. 16 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2015 poz. 2183 Z pózn.zm.) oraz CEPiK 2.0; w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie może być to inny system. Integracja winna być wykonana z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 8 do SIWZ wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo terytorialnie licencji, na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ wraz z wdrożeniem określonym w punkcie I.3.4 oraz usługami określonymi w punkcie I.3.5.
2. Oprogramowanie wchodzące w skład Systemu Teleinformatycznego powinno zapewniać realizacje zadań określonych w następujących aktach prawnych:
2.1. Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. 2017 poz. 978 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, a w szczególności:

a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2019 poz. 1206);

b. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. z 2016 r. poz. 231 z późn. Zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. Z 2016 r. poz.280);

c. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie egzaminu państwowego oraz stawek wynagrodzenia związanych z uzyskiwaniem uprawnień przez egzaminatorów (j.t. Dz. U z 2014r poz. 974).

2.2. Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990. 2244, 2322) wraz z przepisami wykonawczymi;
2.3. ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570, z 2018 r. poz. 1000, 1544, 1669) wraz z przepisami wykonawczymi.
2.4. Ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tj. Dz.U. 2019 poz. 162) wraz z przepisami wykonawczymi.
2.5. Ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954, 2245, 2354.).
2.6. Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, 1669 ) wraz z przepisami wykonawczymi.
2.7. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie komisji do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych z dnia 21 listopada 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1629).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 771ad5c1-ba90-429d-8254-44ba6caaaf31
Biuletyn 584043-N-2020
Zamawiajacy nazwa Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Krakowie
Regon 35139140200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowohucka
Zamawiajacy adres numer domu 33a
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-728
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 423 50 94,
Zamawiajacy fax 12 269 90 40
Zamawiajacy email biuro@mord.krakow.pl,
Adres strony url www.mord.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mord.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Krakowie, ul. Nowohucka 33a, 30-728 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na dostawę, wdrożenie oraz utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie
Numer referencyjny DAZ.271.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla siedziby głównej MORD Kraków oraz Oddziałów Terenowych Systemu Teleinformatycznego - systemu oprogramowania obsługującego kandydatów na kierowców i w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2017r. poz. 570) o właściwościach określonych w punkcie I.3.1 SIWZ oraz I.3.2 – I.3.3 SIWZ zintegrowanego z każdym systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 978 z późn. zm.). Według stanu prawnego i faktycznego na dzień dzisiejszy systemem tym jest SI Kierowca będący własnością Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych w Warszawie; zgodnie z zapisami ustawy z dn. 16 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2015 poz. 2183 Z pózn.zm.) oraz CEPiK 2.0; w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie może być to inny system. Integracja winna być wykonana z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 8 do SIWZ wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo terytorialnie licencji, na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ wraz z wdrożeniem określonym w punkcie I.3.4 oraz usługami określonymi w punkcie I.3.5. 2. Oprogramowanie wchodzące w skład Systemu Teleinformatycznego powinno zapewniać realizacje zadań określonych w następujących aktach prawnych: 2.1. Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. 2017 poz. 978 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, a w szczególności: a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2019 poz. 1206); b. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. z 2016 r. poz. 231 z późn. Zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. Z 2016 r. poz.280); c. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie egzaminu państwowego oraz stawek wynagrodzenia związanych z uzyskiwaniem uprawnień przez egzaminatorów (j.t. Dz. U z 2014r poz. 974). 2.2. Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990. 2244, 2322) wraz z przepisami wykonawczymi; 2.3. ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570, z 2018 r. poz. 1000, 1544, 1669) wraz z przepisami wykonawczymi. 2.4. Ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tj. Dz.U. 2019 poz. 162) wraz z przepisami wykonawczymi. 2.5. Ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954, 2245, 2354.). 2.6. Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, 1669 ) wraz z przepisami wykonawczymi. 2.7. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie komisji do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych z dnia 21 listopada 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1629).
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia wyrażającego się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 wdrożeń – każde o wartości min. 200 000,00 pln brutto – systemów informatycznych sieciowych, wielostanowiskowych, zrealizowanych w jednostkach sektora finansów publicznych z zastrzeżeniem, że w ramach każdego z tych systemów zastosowana była bezpieczna aplikacja teleinformatyczna, w ramach której używane są certyfikaty kwalifikowane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie postanowienia sekcji II ppkt 2.13) niniejszej SIWZ;2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby lokalizacji, w których będzie użytkowany system teleinformatyczny (likwidacja oddziału terenowego), skutkujące zmniejszeniem ponoszonych opłat miesięcznych zgodnie z cenami zawartymi w formularzu ofertowym.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CZAS NAPRAWY OD ZGŁOSZENIA O STATUSIE MEDIUM
Znaczenie 5,00
  
Kryteria CZAS NAPRAWY OD ZGŁOSZENIA O STATUSIE TOP
Znaczenie 5,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria OCENA DOJRZAŁOŚCI SYSTEMU
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)