Dostawa materiałów technicznych Znak postępowania 650/2020

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
Miejscowość Oleszno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Kleje,
  • Farby, lakiery i mastyksy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584154-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 448000008, 249500008, 443164002, 249100006, 148100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych zgodnie z opisem przed-miotu zamówienia, projektem umowy , w ilości i asortymencie przedstawionym w formularzu cenowym w zadaniach 1-8, tj.:
a) Zadanie nr 1 – materiały konserwacyjne
b) Zadanie nr 2 – akcesoria samochodowe
c) Zadanie nr 3 – wyroby metalowe
d) Zadanie nr 4 – kleje
e) Zadanie nr 5 – materiały chemiczne
f) Zadanie nr 6 – farby, rozpuszczalniki i pochodne, pędzle, materiały ścierne
g) Zadanie nr 7 – produkty do lutowania i spawania
h) Zadanie nr 8 – materiały tapicerskie
zwanych dalej „produktami”.
2. Wykonawca dostarczy na własny koszt produkty zgodne z formularzem cenowym, kate-gorii I wolne od jakichkolwiek wad, spełniające wymagania jakościowe na dany wyrób, fa-brycznie nowe - produkt wykonany z nowych elementów i nieobciążony prawami unormowa-nymi na rzecz osób trzecich, bez śladów użytkowania oraz rozładuje w miejscu wskazanym przez upoważnionego magazyniera służby czołgowo – samochodowej 16 WOG.
3. W przypadku produktów wyszczególnionych w zadaniach 1,4,5,6 muszą pochodzić z roku bieżącego, tj. 2020 r. i być wyprodukowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą podpisa-nia umowy, muszą być dostarczone w szczelnych opakowaniach, fabrycznie zamkniętych.
4. Wszystkie produkty muszą być dostarczone w opakowaniach, na których musi być załą-czona informacja o pochodzeniu produktu, nr katalogowy (jeśli występuje), data produkcji oraz okresie przydatności.
5. Wraz z produktami Wykonawca dostarczy karty charakterystyki substancji niebezpiecz-nych w języku polskim.
6. Wykonawca udziela gwarancji na okres min. 24 miesiące.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozbiciu na 8 części.
8. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części za-mówienia – zgodnie z podziałem na zadania
9.Towar musi być ogólnie dostępny na rynku możliwy do sprawdzenia - zidentyfikowania we-dług numeru katalogowego producenta wskazanego w tabeli (formularz cenowy), lub strony internetowej na której został zaproponowany przez sprzedającego.
10.Na wezwanie Zamawiającego do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk potwierdzone za zgodność z orygina-łem)
11. Towary stanowiące przedmiot umowy powinny być znakowane jako wyroby detaliczne i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ, która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 ust. 4pkt 5 załącznika do decyzji 3/MON z dnia 3 stycznia 2014r.w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014 r. poz. 11)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 37527dba-11ca-48df-9dff-4779dc56854d
Biuletyn 584154-N-2020
Zamawiajacy nazwa 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
Regon 32099164900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Główna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Oleszno
Zamawiajacy kod pocztowy 78-513
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 261474572
Zamawiajacy fax 261474571
Zamawiajacy email 16wog.zam.pub@ron.mil.pl
Adres strony url www.16wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SKARB PAŃSTWA 16 WOSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.16wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa (osobiście, operator pocztowy, kurier itp.)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim ul. Główna 1, 78-513 Oleszno woj. zachodniopomorskie (KANCELARIA JAWNA)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów technicznych Znak postępowania 650/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów technicznych zgodnie z opisem przed-miotu zamówienia, projektem umowy , w ilości i asortymencie przedstawionym w formularzu cenowym w zadaniach 1-8, tj.: a) Zadanie nr 1 – materiały konserwacyjne b) Zadanie nr 2 – akcesoria samochodowe c) Zadanie nr 3 – wyroby metalowe d) Zadanie nr 4 – kleje e) Zadanie nr 5 – materiały chemiczne f) Zadanie nr 6 – farby, rozpuszczalniki i pochodne, pędzle, materiały ścierne g) Zadanie nr 7 – produkty do lutowania i spawania h) Zadanie nr 8 – materiały tapicerskie zwanych dalej „produktami”. 2. Wykonawca dostarczy na własny koszt produkty zgodne z formularzem cenowym, kate-gorii I wolne od jakichkolwiek wad, spełniające wymagania jakościowe na dany wyrób, fa-brycznie nowe - produkt wykonany z nowych elementów i nieobciążony prawami unormowa-nymi na rzecz osób trzecich, bez śladów użytkowania oraz rozładuje w miejscu wskazanym przez upoważnionego magazyniera służby czołgowo – samochodowej 16 WOG. 3. W przypadku produktów wyszczególnionych w zadaniach 1,4,5,6 muszą pochodzić z roku bieżącego, tj. 2020 r. i być wyprodukowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą podpisa-nia umowy, muszą być dostarczone w szczelnych opakowaniach, fabrycznie zamkniętych. 4. Wszystkie produkty muszą być dostarczone w opakowaniach, na których musi być załą-czona informacja o pochodzeniu produktu, nr katalogowy (jeśli występuje), data produkcji oraz okresie przydatności. 5. Wraz z produktami Wykonawca dostarczy karty charakterystyki substancji niebezpiecz-nych w języku polskim. 6. Wykonawca udziela gwarancji na okres min. 24 miesiące. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozbiciu na 8 części. 8. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części za-mówienia – zgodnie z podziałem na zadania 9.Towar musi być ogólnie dostępny na rynku możliwy do sprawdzenia - zidentyfikowania we-dług numeru katalogowego producenta wskazanego w tabeli (formularz cenowy), lub strony internetowej na której został zaproponowany przez sprzedającego. 10.Na wezwanie Zamawiającego do każdej pozycji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kartę charakterystyki w języku polskim , z której jasno będzie wynikało, że zaproponowany produkt spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, (przez kartę charakterystyki należy rozumieć kopię z katalogu producenta, wydruk potwierdzone za zgodność z orygina-łem) 11. Towary stanowiące przedmiot umowy powinny być znakowane jako wyroby detaliczne i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ, która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 ust. 4pkt 5 załącznika do decyzji 3/MON z dnia 3 stycznia 2014r.w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014 r. poz. 11)
Cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświad-czenia. (Wykonawca składa oświadczenie załącznik do SIWZ)
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświad-czenia. (Wykonawca składa oświadczenie załącznik do SIWZ)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego wa-runku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświad-czenia. (Wykonawca składa oświadczenie załącznik do SIWZ)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen CEiDG lub KRS,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej zmiany części zamówienia, które Wykonawca przewidział do realizacji za pomocą podwykonawców na inne części zamówienia, w tym również na części, których Wykonawca nie wskazał w złożonej przez siebie ofercie, przy czym zmiana nie może pociągnąć za sobą zmiany terminu realizacji ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2. Wszystkie zmiany i uzupełnienia umowy dokonywane są w formie aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania stron. 3. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 1 nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
IV 6 1 sposob udostepniania OCHRONA INFORMACJI NIEJAWNYCH 1. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy wszystkich informacji, jakie uzyska w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, a także do zapewnienia przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 742) i innymi obowiązującymi przepisami, które mogą mieć wpływ na interesy lub stan bezpieczeństwa Zamawiającego, zarówno w czasie trwania umowy jak i po jej zakończeniu. Dotyczy to także wszystkich pracowników/współpracowników Wykonawcy mających styczność z obiektami wojskowymi przy realizacji niniejszej umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego stosowania się do poleceń wydawanych w tym zakresie przez uprawnione organy, w tym Pełnomocnika ochrony informacji niejawnych Zamawiającego. 3. Wykonawca w celu wydania przepustek, dostarczy do Zamawiającego (służby czołgowo-samochodowej 16WOG w Drawsku Pomorskim) dane wszystkich osób (imię, nazwisko, seria i numer dowodu osobistego) przewidywanych do zatrudnienia oraz wszystkich pojazdów (rodzaj, typ, nr rejestracyjny, kierowca) przewidywanych do użycia przy realizacji umowy w celu wydania przepustek uprawniających do wejścia lub wjazdu. 4. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za naruszenie systemu przepustkowego obowiązującego u Zamawiającego, także przez jego pracowników, współpracowników i innych osób, przy pomocy których wykonuje przedmiot niniejszej umowy. 5. Podczas realizacji dostawy, zabrania się używania telefonów komórkowych, urządzeń oraz innych obiektów (w tym latających) do nagrywania dźwięku lub obrazu oraz innych środków łączności na terenie kompleksów Zamawiającego, bez jego zgody wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 6. W sytuacjach nieokreślonych niniejszym paragrafem, a dotyczących ochrony informacji niejawnych, władnym do podejmowania decyzji w zakresie udostępnienia informacji niejawnych jest Pełnomocnik ochrony informacji niejawnych Zamawiającego. ZASADY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH 1. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych1), 2)), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej RODO, ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. oraz ustawą z dnia 21 lutego 2019r. o zmianie niektórych ustaw w związku z zapewnieniem stosowania RODO Zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych jest Skarb Państwa - 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno; 2) w 16 Wojskowym Oddziale Gospodarczym został wyznaczony Inspektor ochrony danych osobowych; 3) dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wykonywania umowy i przez okres wykonywania niniejszej umowy oraz w celach archiwalnych. 2. Wykonawca oświadcza, że wdrożył w swojej działalności zapisy RODO i wyraża zgodę na zgodne z prawem przetwarzanie danych, zobowiązując się do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyska w celu wykonywania umowy i przez okres wykonywania niniejszej umowy. 3. W związku z zawarciem niniejszej umowy, w ramach której dochodzić będzie do przetwarzania danych osobowych, strony ustalają zasady wzajemnego powierzenia przetwarzania danych osobowych, zwane w dalszej treści „zasadami”. 4. Oświadczenia Zamawiającego: 1) Zamawiający oświadcza, że jest administratorem w rozumieniu RODO oraz ustawy, w stosunku do danych osobowych powierzonych Wykonawcy, jako Podmiotowi przetwarzającemu, 2) W stosunku do Zamawiającego, jako elementu skarbu państwa zawierającego umowę w interesie publicznym, w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej mu jako administratorowi oraz do celów archiwalnych nie mają zastosowania, w zakresie w jakim przetwarzanie jest niezbędne zapisy art. 17 ust. 1 i 2. 3) Zamawiający, jako Podmiot przetwarzający oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz posiada odpowiednie zasoby organizacyjne i personalne w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, w szczególności poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa, 4) Zamawiający oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego, jako Podmiot przetwarzający odbywać się będzie tylko w ramach realizacji niniejszej umowy Zamawiający, jako Podmiot przetwarzający zobowiązuje się pomagać Wykonawcy w wywiązywaniu się z obowiązków określonych w art. 32 – 36 RODO, 5) Zamawiający, jako Podmiot przetwarzający zobowiązany jest udostępnić Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 RODO. 5. Oświadczenia Wykonawcy: 1) Wykonawca oświadcza, że jest administratorem w rozumieniu RODO oraz ustawy, w stosunku do danych osobowych powierzonych Zamawiającemu, jako Podmiotowi przetwarzającemu, 2) Wykonawca, jako Podmiot przetwarzający oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem oraz posiada odpowiednie zasoby organizacyjne i personalne w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, w szczególności poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych w celu zapewnienia przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa, 3) Wykonawca oświadcza, że przetwarzanie danych osobowych przez Wykonawcę, jako Podmiot przetwarzający odbywać się będzie w ramach realizacji niniejszej umowy Wykonawca, jako Podmiot przetwarzający zobowiązuje się pomagać Zamawiającemu w wywiązywaniu się z obowiązków określonych w art. 32 – 36 RODO, 4) Wykonawca, jako Podmiot przetwarzający zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu wszelkie informacje niezbędne do wykazania spełnienia obowiązków określonych w art. 28 RODO. 6. Podpowierzenie: Strony nie przewidują konieczności podpowierzenia przetwarzania danych. Ewentualne podpowierzenie przez jedną ze stron wymagać będzie wyrażenia zgody przez drugą stronę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zamawiający, jako administrator powierza Wykonawcy, jako Podmiotowi przetwarzającemu, w trybie art. 28 ust. 3 RODO, przetwarzanie danych osobowych na zasadach i w celu określonym w umowie, na czas trwania umowy oraz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji po ustaniu umowy. 8. Powierzone dane osobowe będą przetwarzane przez strony wyłącznie w celu realizacji umowy. 9. W ramach realizacji umowy Podmiot przetwarzający uprawniony jest do wykonywania następujących operacji na powierzonych do przetwarzania danych osobowych (zgodnie z art. 4 pkt 2 RODO), wykonywanych w sposób niezautomatyzowany: zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie, modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, dopasowywanie, łączenie, ograniczanie, usuwanie, niszczenie o ile jest to konieczne do zrealizowania celu określonego w umowie. 10. Celem przetwarzania jest wykonywanie zminimalizowanych czynności przetwarzania danych osobowych niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba ( osoby ), której dane dotyczą oraz realizacja żywotnych interesów stron umowy. 11. W stosunku do osób, których dane osobowe ujęto w umowie ma zastosowanie zapis art. 4 ust. 11 RODO. Obowiązek tego zapisu dotyczy w równej mierze obu stron umowy, z zachowaniem zasady pełnej rozliczalności. 12. Dane osobowe będą przetwarzane przez Podmiot przetwarzający w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego oraz w siedzibie Wykonawcy lub zdalnie przy wykorzystaniu systemów informatycznych. 13. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu dane osobowe zgodnie z zapisami RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi w kraju przepisami prawa, które chronią prawa osób fizycznych. 14. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zastosować odpowiednie środki zgodnie z art. 32 RODO. 15. Podmiot przetwarzający niezwłocznie informuje Administratora, jeżeli jego zdaniem wydane mu polecenie stanowi naruszenie zapisów RODO lub innych przepisów o ochronie danych osobowych. 16. Podmiot przetwarzający jest zobowiązany do poinformowania Administratora o każdym przypadku naruszenia ochrony danych osobowych niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili stwierdzenia naruszenia. 17. Do przetwarzania danych osobowych w imieniu Podmiotu przetwarzającego mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające imienne upoważnienie do przetwarzania danych osobowych, wydane przez Podmiot przetwarzający. 18. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do nadania upoważnień do przetwarzania danych osobowych wszystkim osobom przetwarzającym powierzone dane. 19. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się zapewnić, aby osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych zachowały w tajemnicy dane osobowe oraz informacje dotyczące sposobu ich zabezpieczenia lub podlegały odpowiedniemu ustawowemu obowiązkowi zachowania tajemnicy. Obowiązek wskazany w zdaniu poprzedzającym obowiązuje bezterminowo, mimo rozwiązania, wygaśnięcia albo zrealizowania umowy. 20. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do usunięcia lub zwrotu Administratorowi – stosownie do decyzji Administratora – wszelkich powierzonych danych osobowych oraz trwałego i nieodwracalnego usunięcia wszelkich istniejących i będących w jego posiadaniu kopii powierzonych danych. 21. W przypadku skorzystania z usług Podwykonawcy, Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do uzyskania zgody Zamawiającego i zapewnienia, iż Podwykonawca nie będzie przetwarzał danych osobowych powierzonych przez Administratora w celu i zakresie szerszym niż wynikający z umowy. 22. Podmiot przetwarzający ponosi pełną odpowiedzialność wobec Administratora za niewywiązanie się przez Podwykonawcę z obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych. 23. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych otrzymanych od Administratora, jak i współpracujących z nim osób i nie będzie ich ujawniał i udostępniał bez zgody Administratora w innym celu niż realizacja umowy. 24. Podmiot przetwarzający zobowiązuje się do udzielenia Administratorowi, na każde żądanie, informacji na temat przetwarzania powierzonych do przetwarzania danych osobowych. 25. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest umożliwić Administratorowi lub audytorowi upoważnionemu przez Administratora dokonywania w każdym czasie kontroli zgodności przetwarzania powierzonych do przetwarzania danych osobowych z RODO oraz innymi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa – w miejscach, w których są przetwarzane, współpracując przy czynnościach sprawdzających i naprawczych. 26. Kontrola o której mowa w ust. 1 obejmuje prawo wstępu do pomieszczeń Podmiotu przetwarzającego i może być przeprowadzona w dniach i godzinach pracy Podmiotu przetwarzającego, po uprzednim zawiadomieniu Podmiotu przetwarzającego o planowanej kontroli z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni. 27. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do zastosowania wskazówek i poleceń Administratora w celu usunięcia uchybień stwierdzonych podczas kontroli. 28. Podmiot przetwarzający ponosi odpowiedzialność, tak wobec osób trzecich, jak i wobec Administratora, za szkody powstałe w związku z nieprzestrzeganiem RODO, ustawy, niniejszych zasad oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa które chronią prawa osób, których dane dotyczą. 29. Podmiot przetwarzający zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Administratora: 1) o wszelkich przypadkach naruszenia obowiązków dotyczących ochrony powierzonych do przetwarzania danych osobowych, naruszenia tajemnicy tych danych lub niewłaściwego ich wykorzystania, 2) o wszelkich czynnościach z własnym udziałem w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych prowadzonych w szczególności przez organ nadzorczy, Policję, Prokuraturę, Żandarmerię Wojskową lub sąd. 30. Inspektorami ochrony danych osobowych są: 1) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Zamawiającego jest: p. Wincenty Skrzypczak Adres e-mail: 16wog.iodo@ron.mil.pl Tel.: 261-474-568 31. W sprawach nieuregulowanych w niniejszych zasadach mają zastosowanie przepisy zawarte w RODO oraz inne powszechnie obowiązujące w kraju przepisy prawa.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Materiały konserwacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24950000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Materiały konserwacyjne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - Akcesoria samochodowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44316400-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Akcesoria samochodowe
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - Wyroby metalowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44316400-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Wyroby metalowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 - Kleje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24910000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Kleje
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 - Materiały chemiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24950000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Materiały chemiczne
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 - Farby, rozpuszczalniki i pochodne, pędzle, materiały ścierne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44800000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Farby, rozpuszczalniki i pochodne, pędzle, materiały ścierne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7 - Produkty do lutowania i spawania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24950000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Produkty do lutowania i spawania
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zadanie nr 8 - Materiały tapicerskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14810000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Materiały tapicerskie
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)