GuidZP400 |
78696a48-f625-4069-8e33-615f064fa966
|
Biuletyn |
582828-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
|
Regon |
00102086100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powstańców Śląskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24,26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-333
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 36 52 403,
|
Zamawiajacy fax |
71 36 52 781
|
Zamawiajacy email |
sekretariat2.ias.wroclaw@mf.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający ustala formę pisemną składania ofert za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24, 26; 53-333 Wrocław, kancelaria (parter, pokój nr 5).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
|
Numer referencyjny |
0201-ILZ.260.32.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu.
2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
1) Część 1 zamówienia: Zestaw komputerowy (stacja robocza z monitorem) – 4 szt. wykorzystywanych do aplikacji: biurowych, środowisk developerskich, analitycznych i projektowych.
2) Część 2 zamówienia: Serwer 256 GB RAM wraz z oprogramowaniem wraz z licencjami na system operacyjny i serwer bazodanowy.
3. Przedmiot zamówienia musi być w jednolitej konfiguracji w danym rodzaju sprzętu, fabrycznie nowy, nieużywany, nierefabrykowany, nieregenerowany, nienaprawiany, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i dopuszczony do stosowania w Unii Europejskiej (Znak CE).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale III SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
134144,47
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował minimum jedną umowę, której przedmiotem była:
- dla części 1 zamówienia dostawa zestawów komputerowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto,
- dla części 2 zamówienia dostawa serwera o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.
W przypadku umów będących w trakcie realizacji, Zamawiający wymaga, aby do dnia składania ofert wartość faktycznie zrealizowanej części umowy wynosiła:
- dla części 1 zamówienia minimum 20 000,00 zł brutto,
- dla części 2 zamówienia minimum 40 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 Ustawy Pzp:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. a) i b) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
lit. c) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące czasu ważności dokumentów stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku dostaw nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy w dokumentach, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zostaną podane wartości wyrażone w innych walutach niż złoty, będą one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w danej części zamówienia, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, na potwierdzenie, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego - wypełnione i podpisane Parametry sprzętu oferowanego przez Wykonawcę, tj.: - dla części 1 zamówienia - Załącznik nr 2A do SIWZ, - dla części 2 zamówienia - Załącznik nr 2B do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 3 pkt 1) SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu na składanie ofert wnieść wadium w wysokości zależnej od części zamówienia, na którą składa ofertę, tj.:
- dla części 1 zamówienia: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100),
- dla części 2 zamówienia: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu - na konto bankowe Zamawiającego wskazane w ust. 4,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu:
NBP Oddział Okręgowy we Wrocławiu
Nr 71 1010 1674 0028 0213 9120 0000
Informacja dla Wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
• Nazwa Banku Zamawiającego: NBP Oddział Okręgowy we Wrocławiu
• Kod BIC: NBPLPLPW
• Numer rachunku w standardzie IBAN: PL 71 1010 1674 0028 0213 9120 0000
5. Wykonawca musi wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, opisując dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr 0201-ILZ.260.32.2020 - dostawa sprzętu komputerowego - część ……. zamówienia”, bądź w inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego wadium dotyczy.
6. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale, w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 24,26, 53-333 Wrocław, opisując dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr 0201-ILZ.260.32.2020 - Dostawa sprzętu komputerowego, część…... zamówienia, pok. nr 234 – Pierwszy Dział Rachunkowości Budżetowej”.
7. Dokument wadialny wnoszony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, tj. Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy Izbą Administracji Skarbowej we Wrocławiu a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
9. W przypadku wpłaty wadium w formie pieniądza kopię dowodu wykonanej operacji Wykonawca załącza do oferty.
10. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy (także na przedłużony okres związania ofertą) skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp.
11.Zwrot lub ewentualna utrata wadium nastąpi w trybie przewidzianym w art. 46 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy:
1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności, gdy przedmiot umowy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności:
a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz
b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ,
c) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego.
Warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian a wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone;
2) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie powodujących zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w umowie;
4) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy.
2. Zmianę umowy stanowi każdorazowa zmiana numeru konta bankowego Wykonawcy i wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|