Dostawa środków czystości i art. gospodarczych dla DPS Ruda Różaniecka.

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Ruda Różaniecka
Województwo podkarpackie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584118-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 398330000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i art. gospodarczych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku Nr 2/1; 2/2; do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: część I - Środki czystości, część II - Artykuły gospodarcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań ilościowych, jakościowych, terminów przydatności do użycia znakowania, transportu zawarty jest w Rozdz. III oraz załączniku Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28f53167-25bc-4c28-ab50-ec5ee045c477
Biuletyn 584118-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 18019602900000
Zamawiajacy adres ulica Ruda Różaniecka
Zamawiajacy adres numer domu 53
Zamawiajacy miejscowosc Ruda Różaniecka
Zamawiajacy kod pocztowy 37-613
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 319 615
Zamawiajacy fax 166 248 661
Zamawiajacy email ruda_rozaniecka@dps.pl
Adres strony url www.dps-rudarozaniecka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-rudarozaniecka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej, 37-613 Ruda Różaniecka 53, pok. 303
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości i art. gospodarczych dla DPS Ruda Różaniecka.
Numer referencyjny DPS.26.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i art. gospodarczych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku Nr 2/1; 2/2; do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na dwie części: część I - Środki czystości, część II - Artykuły gospodarcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań ilościowych, jakościowych, terminów przydatności do użycia znakowania, transportu zawarty jest w Rozdz. III oraz załączniku Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (pkt 2.2.1. V rozdziału SIWZ); Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz oferty; Wypełniony formularz cenowy; Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy; Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego,(jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) wysokość podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie. Zmiana wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem; 2) udziału podwykonawcy (lub jego zmiany) na etapie realizacji umowy, jeżeli Wykonawca przestawi oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy; 3) zmiany zakresu podwykonawstwa; 4) zmiany do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, 5, 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis środki czyszczące, preparaty piorące, detergenty do zmywarek, roztwory myjące, preparaty czyszczące, środki do czyszczenia toalet, produkty do zmywania naczyń, środki do czyszczenia podłóg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawarty jest w załączniku Nr 2/1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły gospodarcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39833000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis produkty zapobiegające osiadaniu kurzu, ścierki, miotły, szczotki, torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zawarty jest w załączniku Nr 2/2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)