Dostawa sprzętu medycznego, do sprzątania i gastronomii oraz mebli wg projektu „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”.

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Kodeń
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała,
  • Maszyny przemysłowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581893-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 420000006, 390000002, 392200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

„Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i produktów medycznych na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33000000-0 urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała.
„Dostawa sprzętu do sprzątania, mebli i sprzętu do gastronomii w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do sprzątania, mebli i sprzętu do gastronomii na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 42000000-6 maszyny przemysłowe, CPV: 42900000-5 różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, CPV: 39000000-2 meble, wyposażenie, urządzenia domowe, CPV: 39220000-0 sprzęt kuchenny.
„Dostawa mebli w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: CPV: 39000000-2 meble, wyposażenie, urządzenia domowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b3e2903f-6290-4b6d-a56c-b86152e978fd
Biuletyn 581893-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 79259600000000
Zamawiajacy adres ulica Kostomłoty
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Kodeń
Zamawiajacy kod pocztowy 21-509
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 833 755 186
Zamawiajacy fax 833 755 188
Zamawiajacy email dpsk5@poczta.onet.pl
Adres strony url www.kostomloty.dps.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny jednostka organizacyjna powiatu bialskiego
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpskostomloty.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, podmiotu świadczącego usługi kurierskie lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Kostomłoty 10, 21-509 Kodeń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego, do sprzątania i gastronomii oraz mebli wg projektu „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”.
Numer referencyjny DPS/512/Cov/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu „Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej” Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i produktów medycznych na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33000000-0 urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała. „Dostawa sprzętu do sprzątania, mebli i sprzętu do gastronomii w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej” Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do sprzątania, mebli i sprzętu do gastronomii na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 42000000-6 maszyny przemysłowe, CPV: 42900000-5 różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, CPV: 39000000-2 meble, wyposażenie, urządzenia domowe, CPV: 39220000-0 sprzęt kuchenny. „Dostawa mebli w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej” Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: CPV: 39000000-2 meble, wyposażenie, urządzenia domowe.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3) Dokumenty, o których mowa pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (zał. 3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. 4)
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis „Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej” Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i produktów medycznych na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33000000-0 urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Dostawa sprzętu do sprzątania w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis „Dostawa sprzętu do sprzątania w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej” Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i urządzeń do sprzątania i gastronomii na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 42000000-6 maszyny przemysłowe, CPV: 42900000-5 różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia, CPV: 39000000-2 meble, wyposażenie, urządzenia domowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Dostawa mebli w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis „Dostawa mebli w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej” Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39000000-2 meble, wyposażenie, urządzenia domowe.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu do gastronomii w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis „Dostawa sprzętu do gastronomii w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej” Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do gastronomii na potrzeby i do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Kostomłotach w celu profilaktyki zakażeń i przeciwdziałaniu skutkom pandemii Covid-19. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 39220000-0 sprzęt kuchenny
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)