ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO

Data publikacji 2020-09-11
Data zakończenia 2020-09-21 00:00:00
Instytucja Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583677-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 244550008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków i materiałów do utrzymania czystości oraz środka do dezynfekcji w ilościach i zakresie określonym
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c101e2c-274c-49b5-bfb6-b8457868b8c8
Biuletyn 583677-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Regon 93038806200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czajkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-147
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 658 666
Zamawiajacy fax 261 658 425
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
Adres strony url https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w siedzibie zamawającego ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, w kancelarii jawnej AWL, budynek nr 8, pokój nr 9
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO
Numer referencyjny WNP/712/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków i materiałów do utrzymania czystości oraz środka do dezynfekcji w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 692792,68
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Dotyczy wszystkich części: 1) Opisów zaoferowanego asortymentu potwierdzającego spełnianie minimalnych wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać parametry fatyczne asortymentu jaki oferuje. 2) Karty charakterystyki artykułów niebezpiecznych lub środków zawierających w swoim składzie substancje niebezpieczne, które będą zawierały informację o niebezpiecznych jego składnikach, właściwościach fizycznych i chemicznych, identyfikację zagrożeń, pierwszej pomocy, postępowaniu w przypadku pożaru i niezamierzonego uwolnienia do środowiska, jego magazynowaniu, transporcie i postępowaniu z odpadami, sporządzonej wg Rozporządzenia nr (UE) Nr 2015/830 i elementami oznakowania, pakowania zgodnie z Rozporządzeniem nr (WE) 1272/2008 a produkty takie powinny być oznaczone zgodnie z przyjętymi standardami. - Dotyczy części I: 1) Karta charakterystyki, ulotka, oznakowanie, karta produktu, etykieta produktu i inne dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego - dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych. 2) Aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym – decyzja wydana przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, potwierdzająca wydanie zgody na obrót produktami biobójczymi zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2231). Termin ważności pozwolenia nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy produktu do Zamawiającego – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych. - Dotyczy części II: 1) Karty charakterystyki produktów biobójczych oraz pozwolenie na obrót produktem biobójczym – decyzja wydana przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, potwierdzająca wydanie zgody na obrót produktami biobójczymi zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2231). Pozwolenie musi znajdować się w Aktualnym Wykazie Produktów Biobójczych - Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Termin ważności pozwolenia nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy produktu do Zamawiającego – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych. 2) Karta produktu, etykiety produktu, karta charakterystyki, ulotka, oznakowania, (zaświadczenie, poświadczenie lub każdy inny dokument potwierdzający, że produkt spełnia określone wymogi), ulotka produktowa, ulotka techniczna mieszalnika stacjonarnego i inne dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia potwierdzające, spełnianie minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych. - dotyczy części III: 1) Karta charakterystyki produktu lub ulotka lub oznakowanie - dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych. 2) Aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym – decyzja wydana przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, potwierdzająca wydanie zgody na obrót produktami biobójczymi zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2231). Termin ważności pozwolenia nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy produktu do Zamawiającego – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego – załącznik A. 2. Karty charakterystyki produktów w przypadku zaoferowania produktów biodegradowalnych, produktów zawierających w swoim składzie mieszaniny i związki powierzchniowo czynne o trwałości i zdolności rozkładu zgodnie z Rozporządzeniem nr 648/2004/WE – dotyczy części I pozycji 2, 26, 37, 39, 41, 42, 43, 45, 47, 51, 52, 57, 61, 85, 86, 88, 109, 112, 113 (dokumenty będą oceniane w kryterium „Ekologia”) 3. Certyfikat jakości zdrowotnej PZH lub Atest higieniczny PZH wystawione przez Państwowy Zakład Higieny lub inną Instytucję Zdrowia Publicznego zaświadczające, że zaoferowane wyroby o zadeklarowanym składzie nie stanowią zagrożenia dla życia i zdrowia człowieka - dotyczy części I i części II (dokumenty będą oceniane w kryterium „Jakość”), w przypadku zaoferowania takich produktów. 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Pełnomocnictwo sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowne - Wzór umowy, stanowi załącznik B do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w granicach unormowania zawartego w art. 144 ustawy Pzp. Przypadki i okoliczności oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy - załącznik B do niniejszej SIWZ
IV 4 4 data 2020-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław. 1. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awl.edu.pl lub za pośrednictwem poczty na adres Akademii; 2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ust ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7. Posiada Pani/Pan - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby AWL
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 453610,17
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby AWL w ilości i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 217515,90
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby kuchni w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa środka do dezynfekcji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24455000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21666,67
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środka do dezynfekcji w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)