GuidZP400 |
3c101e2c-274c-49b5-bfb6-b8457868b8c8
|
Biuletyn |
583677-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
|
Regon |
93038806200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czajkowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
109
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
51-147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 658 666
|
Zamawiajacy fax |
261 658 425
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
|
Adres strony url |
https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/awl/proceedings
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie w siedzibie zamawającego ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, w kancelarii jawnej AWL, budynek nr 8, pokój nr 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I SPRZĘTU GOSPODARCZEGO
|
Numer referencyjny |
WNP/712/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków i materiałów do utrzymania czystości oraz środka do dezynfekcji w ilościach i zakresie określonym
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
692792,68
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
- Dotyczy wszystkich części:
1) Opisów zaoferowanego asortymentu potwierdzającego spełnianie minimalnych wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać parametry fatyczne asortymentu jaki oferuje.
2) Karty charakterystyki artykułów niebezpiecznych lub środków zawierających w swoim składzie substancje niebezpieczne, które będą zawierały informację o niebezpiecznych jego składnikach, właściwościach fizycznych i chemicznych, identyfikację zagrożeń, pierwszej pomocy, postępowaniu w przypadku pożaru i niezamierzonego uwolnienia do środowiska, jego magazynowaniu, transporcie i postępowaniu z odpadami, sporządzonej wg Rozporządzenia nr (UE) Nr 2015/830 i elementami oznakowania, pakowania zgodnie z Rozporządzeniem nr (WE) 1272/2008 a produkty takie powinny być oznaczone zgodnie z przyjętymi standardami.
- Dotyczy części I:
1) Karta charakterystyki, ulotka, oznakowanie, karta produktu, etykieta produktu i inne dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego - dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
2) Aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym – decyzja wydana przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, potwierdzająca wydanie zgody na obrót produktami biobójczymi zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2231). Termin ważności pozwolenia nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy produktu do Zamawiającego – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
- Dotyczy części II:
1) Karty charakterystyki produktów biobójczych oraz pozwolenie na obrót produktem biobójczym – decyzja wydana przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, potwierdzająca wydanie zgody na obrót produktami biobójczymi zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2231). Pozwolenie musi znajdować się
w Aktualnym Wykazie Produktów Biobójczych - Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Termin ważności pozwolenia nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy produktu do Zamawiającego – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
2) Karta produktu, etykiety produktu, karta charakterystyki, ulotka, oznakowania, (zaświadczenie, poświadczenie lub każdy inny dokument potwierdzający, że produkt spełnia określone wymogi), ulotka produktowa, ulotka techniczna mieszalnika stacjonarnego i inne dokumenty wymienione
w opisie przedmiotu zamówienia potwierdzające, spełnianie minimalnych wymagań określonych przez Zamawiającego – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
- dotyczy części III:
1) Karta charakterystyki produktu lub ulotka lub oznakowanie - dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
2) Aktualne pozwolenie na obrót produktem biobójczym – decyzja wydana przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, potwierdzająca wydanie zgody na obrót produktami biobójczymi zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2231). Termin ważności pozwolenia nie może być krótszy niż 12 m-cy od daty dostawy produktu do Zamawiającego – dotyczy pozycji i zakresu określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w tym produktów równoważnych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego – załącznik A.
2. Karty charakterystyki produktów w przypadku zaoferowania produktów biodegradowalnych, produktów zawierających w swoim składzie mieszaniny i związki powierzchniowo czynne o trwałości i zdolności rozkładu zgodnie z Rozporządzeniem nr 648/2004/WE – dotyczy części I pozycji 2, 26, 37, 39, 41, 42, 43, 45, 47, 51, 52, 57, 61, 85, 86, 88, 109, 112, 113 (dokumenty będą oceniane w kryterium „Ekologia”)
3. Certyfikat jakości zdrowotnej PZH lub Atest higieniczny PZH wystawione przez Państwowy Zakład Higieny lub inną Instytucję Zdrowia Publicznego zaświadczające, że zaoferowane wyroby o zadeklarowanym składzie nie stanowią zagrożenia dla życia i zdrowia człowieka - dotyczy części I i części II (dokumenty będą oceniane w kryterium „Jakość”), w przypadku zaoferowania takich produktów.
4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. odpisu z właściwego rejestru). Jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Pełnomocnictwo sporządza się pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowne - Wzór umowy, stanowi załącznik B do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w granicach unormowania zawartego w art. 144 ustawy Pzp. Przypadki i okoliczności oraz warunki wprowadzenia zmian określono we wzorze umowy - załącznik B do niniejszej SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław.
1. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awl.edu.pl lub za pośrednictwem poczty na adres Akademii;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ust ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Posiada Pani/Pan
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby AWL
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
453610,17
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby AWL w ilości i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
217515,90
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków i materiałów do utrzymania czystości na potrzeby kuchni w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa środka do dezynfekcji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24455000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
21666,67
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środka do dezynfekcji w ilościach i zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
|
| |