GuidZP400 |
0c04fb66-b185-47c5-b458-6f3d8c375a38
|
Biuletyn |
584771-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
|
Regon |
47139038700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kopcińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-142
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 783 378,
|
Zamawiajacy fax |
426 780 798
|
Zamawiajacy email |
a.sawicka@lcdnikp.elodz.edu.pl,
|
Adres strony url |
http://wckp.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Obrabiarki sterowane numerycznie – nowe technologie dla Przemysłu 4.0”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103&rp=1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.wckp.lodz.pl/index.php?id=103&rp=1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego w Łodzi ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu dydaktycznego dla potrzeb Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie w ŁCDNiKP w Łodzi. Zamówienie podzielone na części, od 1 do 4”
|
Numer referencyjny |
CNC4.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie w sprzęt dydaktyczny niezbędny do utworzenia w Pracowni wyspecjalizowanego ośrodka szkoleniowego i egzaminacyjnego HTEC (Haas Technical Education Center) w obszarze użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów - w tym zakresie, za wystarczające Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawcy - w tym zakresie, za wystarczające Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie, za wystarczające Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia aktualnego na dzień składania ofert o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ;
2. Zamawiający stawia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego Wykonawcy – dotyczy wszystkich części zamówienia.
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej o którym mowa powyżej w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ….
Dotyczy części nr 1 zamówienia
… co najmniej jednej dostawy mebli, wyposażenia sal dydaktycznych w tym także sprzętu dydaktycznego, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Dotyczy części nr 2 zamówienia
… co najmniej dwie dostawy wyposażenia pracowni naukowych lub dydaktycznych w sprzęt dydaktyczny, lub innych sprzętów i urządzeń tożsamych z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Dotyczy części nr 3 zamówienia
… co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni naukowych lub dydaktycznych w sprzęt dydaktyczny, lub sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Dotyczy części nr 4 zamówienia
… co najmniej jedną dostawę wyposażenia pracowni naukowych lub dydaktycznych w sprzęt dydaktyczny, sprzętu komputerowego lub multimedialnego, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokumenty składane po otwarciu ofert
Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24
ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru, który zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego Wykonawcy:
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa wykaz doświadczenia zawodowego wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu opisanego dla danej części zamówienia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
a) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa Zestawienie przedmiotu dostaw – w tym szczegółowe specyfikacje techniczne (dot. części nr 2, 3 i 4), np. karty katalogowe i foldery oraz wzorniki dostępnych kolorów (dot. części nr 1), certyfikaty w tym deklaracje zgodności CE (tam, gdzie jest to wymagane przez Zamawiającego) - wraz z innymi niezbędnymi dokumentami w celu potwierdzenia zgodności oferowanego przedmiotu dostawy z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w Dziale 2 dla poszczególnych części zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach, gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty,
b) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
c) zmiany miejsc dostaw, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług towarzyszących wykonaniu przedmiotu umowy, oraz zmian adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, jednostek nadzorowanych przez Zamawiającego, innych jednostek, na rzecz których, w imieniu których i/lub wspólnie z którymi Zamawiający udzielił zamówienia.
Ponadto, Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia:
a) działania innej siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia wyłącznie w stopniu którego profesjonalnie działający Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności, nie mógł przewidzieć.
b) wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
c) wystąpienia okoliczności towarzyszących przedmiotowemu zamówieniu (zarówno po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy) wynikających z przedłużającego się okresu trwania epidemii COVID-19 albo trwania związanego z tym stanu wyjątkowego na terytorium RP i wynikających z tego powodu obostrzeń lub ograniczeń stanowionych odpowiednimi aktami prawa lub decyzji administracyjnych oraz powodujących że nie jest możliwe wykonanie zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski (PL)
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ustala się następujący termin wykonania zamówienia:
Część 1 zadanie 1-4) – w ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość zamówienia w terminie do 21 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.
Termin wykonania zamówienia jest jednym z dodatkowych, pozacenowych kryteriów oceny ofert. Wykonawca uzyska dodatkowe punkty w przypadku, gdy w treści oferty wskaże w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości Zamawiającego, iż oferuje dostawy przedmiotu zamówienia w terminie korzystniejszym dla Zamawiającego tj. w terminie krótszym niż Zamawiający opisał (dla danej części zamówienia)
|
Zalacznik krotki opis |
Część 1 Zadanie 1) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie – 15 biurek/stolików biurowych/stołów konferencyjnych.
Część 1 Zadanie 2) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie – 15 foteli biurkowych/biurowych/pracowniczych/szkolnych
Część 1 Zadanie 3) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie – 1 fotel biurkowych/biurowych/pracowniczych/szkolnych dla prowadzącego zajęcia dydaktyczne
Część 1 Zadanie 4) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie – 1 szt. biurko z dostawką – „Pomocnikiem” (regał) dla prowadzącego zajęcia oraz 3 szt. szaf/regałów na akta
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
70
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ustala się następujący termin wykonania zamówienia: Część 2 zadanie 1-4) – w ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość zamówienia w terminie do 70 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.. Termin wykonania zamówienia jest jednym z dodatkowych, pozacenowych kryteriów oceny ofert. Wykonawca uzyska dodatkowe punkty w przypadku, gdy w treści oferty wskaże w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości Zamawiającego, iż oferuje dostawy przedmiotu zamówienia w terminie korzystniejszym dla Zamawiającego tj. w terminie krótszym niż Zamawiający opisał (dla danej części zamówienia)
|
Zalacznik krotki opis |
Część 2 Zadanie 1) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - Urządzenie do pomiaru wartości korekcyjnych narzędzi tokarskich poza obrabiarką – 1 zestaw.
Część 2 Zadanie 2) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - Stół uchylno-obrotowy wraz z zestawem instalacyjnym 4 osi i zestawem instalacyjnym osi 5-tej do obrabiarki Haas VF-1 – 1 zestaw,
Część 2 Zadanie 3) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - Symulator do nauki programowania poza obrabiarką ze sterowaniem kompatybilnym z obrabiarkami: frezarką HAAS VF-1 oraz tokarką HAAS ST-10 –6 sztuk,
Część 2 Zadanie 4) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie – System CAD/CAM do programowania obrabiarek sterowanych numerycznie: moduł tokarki i frezarki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ustala się następujący termin wykonania zamówienia: Część 3 – w ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość zamówienia w terminie do 21 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia jest jednym z dodatkowych, pozacenowych kryteriów oceny ofert. Wykonawca uzyska dodatkowe punkty w przypadku, gdy w treści oferty wskaże w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości Zamawiającego, iż oferuje dostawy przedmiotu zamówienia w terminie korzystniejszym dla Zamawiającego tj. w terminie krótszym niż Zamawiający opisał (dla danej części zamówienia)
|
Zalacznik krotki opis |
Część 3) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - 15 stanowisk komputerowych wraz z oprogramowaniem.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 15 szt. komputerów typu All-in-One tj. takich, w których podzespoły komputerowe, takie jak płyta główna z procesorem czy układ graficzny, zostały umieszczone w jednej obudowie z ekranem. Dostawa obejmuje również niezbędne oprogramowanie oraz dodatkowe akcesoria i sprzęt peryferyjny.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Ustala się następujący termin wykonania zamówienia: Część 4) – w ramach dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć całość zamówienia w terminie do 21 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy. Termin wykonania zamówienia jest jednym z dodatkowych, pozacenowych kryteriów oceny ofert. Wykonawca uzyska dodatkowe punkty w przypadku, gdy w treści oferty wskaże w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości Zamawiającego, iż oferuje dostawy przedmiotu zamówienia w terminie korzystniejszym dla Zamawiającego tj. w terminie krótszym niż Zamawiający opisał (dla danej części zamówienia)
|
Zalacznik krotki opis |
Część 4) Zakup wyposażenia do Pracowni programowania i użytkowania obrabiarek sterowanych numerycznie - 1 sztuka monitora interaktywnego do prowadzenia zajęć wraz z podstawą mobilną.
|
| |