Dostawa stanowisk komputerowych oraz oprogramowania według dwóch części

Data publikacji 2020-09-14
Data zakończenia 2020-09-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584825-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 485200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk komputerowych oraz oprogramowania według dwóch części zamówienia:
CZĘŚĆ 1 – stanowiska komputerowe na które składają się:
1. Komputer stacjonarny typu All-In-One – 2 szt.
2. Komputer przenośny (laptop) – 5 szt.
Część 2
Licencje i subskrypcje oprogramowania.
1. Adobe creative cloud for Teams All Apps– 6 subskrypcji
2. Capture One Pro– 10 licencji

3. Golden thread – 1 licencja

4. Golden touch – 1 licencja

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27cea870-2d0b-4a7b-878a-25c57e304082
Biuletyn 584825-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Regon 38719130000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kanonicza
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-002
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy fax 12 421 68 48 wew. 624
Zamawiajacy email zp@upjp2.edu.pl
Adres strony url www.upjp2.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu . „Zintegrowany Plan Rozwoju UPJPII w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 3.5 Kompleksowe program szkól wyższych, nr umowy o dofinansowanie POWR.03.05.00-00-Z032/18-00”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://oldwww.upjp2.edu.pl/wszystkie_zp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty nalezy skłądać w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztwoego/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-069 Kraków, ul. Bernardyńska 3 Biuro Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa stanowisk komputerowych oraz oprogramowania według dwóch części
Numer referencyjny ZP.PN.240.20 - 35
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk komputerowych oraz oprogramowania według dwóch części zamówienia: CZĘŚĆ 1 – stanowiska komputerowe na które składają się: 1. Komputer stacjonarny typu All-In-One – 2 szt. 2. Komputer przenośny (laptop) – 5 szt. Część 2 Licencje i subskrypcje oprogramowania. 1. Adobe creative cloud for Teams All Apps– 6 subskrypcji 2. Capture One Pro– 10 licencji 3. Golden thread – 1 licencja 4. Golden touch – 1 licencja
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie warunku udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, b) zmiany, w tym zmian istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, tj.: 1) zmiana terminu wykonania zamówienia wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowe, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, atak terrorystyczny, 2) zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z: zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących rezygnację lub wyłączenie z realizacji określonego zakresu przedmiotu zamówienia z punktu widzenia Zamawiającego, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia, 4. zmiany postanowień umowy związane ze: a) zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); b) zmianą numerów rachunku bankowego Wykonawcy wskazanego w niniejszej umowie, c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej umowy, d) zmianą w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy, e) zmianą numeru katalogowego sprzętu objętego przedmiotem umowy lub jego loga/znaku firmowego, f) zmianą nazwy sprzętu przez producenta przy zachowaniu jego parametrów, g) zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana postanowień umowy wskutek zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, h) zmiana terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności wstrzymanie dostawy
IV 4 4 data 2020-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa stanowiska komputerowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zgodnie z opisem i ilościami określonymi w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Licencje i subskrypcje oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Zgodnie z ilościami i opisem określonym w SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)