Zakup systemu kolekcji i korelacji logów - SIEM

Data publikacji 2020-09-14
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584745-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie systemu SIEM w formie maszyny wirtualnej w pełni zgodnej z posiadanym przez Zamawiającego rozwiązaniem wirtualizacyjnym. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zapewnieni Zamawiającemu – Gminie Olsztyn udzielenie licencji na system kolekcji i korelacji logów (security information and event management - SIEM) w postaci maszyny wirtualnej uruchomionej na środowisku wirtualizacyjnym Zamawiającego, spełniającego wymagania opisane w załączniku nr 1 do Wzoru umowy; 2) Wykonawca zainstaluje i uruchomi System oraz skonfiguruje po jednym ze źródeł logów i flow-ów wskazanych przez Zamawiającego, w tym przeprowadzi strojenie Systemu w celu otrzymywania efektywnych monitów o zagrożeniach; 3) Wykonawca wykona kopię zapasową skonfigurowanego Systemu; 4) Wykonawca przeprowadzi instruktaż stanowiskowy dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego; 5) Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w postaci papierowej lub elektronicznej zawierającą m.in.: a) konfigurację Systemu, b) pełną instrukcję odzyskiwania Systemu z backupu; 6) Wykonawca zapewnieni wsparcie techniczne (gwarancję) udzielone przez producenta Systemu w zakresie i na warunkach określonych w § 5 umowy, w tym usuwanie awarii oraz aktualizację Systemu oraz nowych wersji oprogramowania; 7)system posiadać będzie: a) zgodność z posiadanym przez Zamawiającego środowiskiem VMware vSphere 6.5.; b) możliwość analizy minimum 1500 zdarzeń na sekundę (EPS) i minimum 75000 przepływów na minutę (FPM) oraz możliwość rozbudowy licencyjnej do minimum 5000 zdarzeń na sekundę i 200000 przepływów na minutę. 8) system musi być zgodny z parametrami technicznymi i użytkowymi oraz warunkami świadczenia gwarancji i serwisu określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu za-mówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Wzoru umowy (dalej: „SOPZ”) oraz ofertą Wykonawcy; 9) dostarczany system objęty przedmiotem zamówienia musi być nowy, nieużywany oraz musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego producenta systemu, dopuszczony do dystrybucji i używania w Polsce oraz objęty gwarancją producenta. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34e1e1e8-e184-424a-83bf-abef9df70011
Biuletyn 584745-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna
Regon 381775740
Zamawiajacy adres ulica Pl. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 752 58 00, 89 7525808
Zamawiajacy fax 89 752 58 19
Zamawiajacy email sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu, sekretariat@ciuwo.olsztyn.eu
Adres strony url bip.ciuwo.olsztyn.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.ciuwo.olsztyn.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.ciuwo.olsztyn.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należyzłożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 011 lub przesłać pocztą (liczy się data i godzina wpływudo siedziby Zamawiającego)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, pok.011, 10-101 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Zakup systemu kolekcji i korelacji logów - SIEM
Numer referencyjny CIUWO.232.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie systemu SIEM w formie maszyny wirtualnej w pełni zgodnej z posiadanym przez Zamawiającego rozwiązaniem wirtualizacyjnym. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zapewnieni Zamawiającemu – Gminie Olsztyn udzielenie licencji na system kolekcji i korelacji logów (security information and event management - SIEM) w postaci maszyny wirtualnej uruchomionej na środowisku wirtualizacyjnym Zamawiającego, spełniającego wymagania opisane w załączniku nr 1 do Wzoru umowy; 2) Wykonawca zainstaluje i uruchomi System oraz skonfiguruje po jednym ze źródeł logów i flow-ów wskazanych przez Zamawiającego, w tym przeprowadzi strojenie Systemu w celu otrzymywania efektywnych monitów o zagrożeniach; 3) Wykonawca wykona kopię zapasową skonfigurowanego Systemu; 4) Wykonawca przeprowadzi instruktaż stanowiskowy dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego; 5) Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w postaci papierowej lub elektronicznej zawierającą m.in.: a) konfigurację Systemu, b) pełną instrukcję odzyskiwania Systemu z backupu; 6) Wykonawca zapewnieni wsparcie techniczne (gwarancję) udzielone przez producenta Systemu w zakresie i na warunkach określonych w § 5 umowy, w tym usuwanie awarii oraz aktualizację Systemu oraz nowych wersji oprogramowania; 7)system posiadać będzie: a) zgodność z posiadanym przez Zamawiającego środowiskiem VMware vSphere 6.5.; b) możliwość analizy minimum 1500 zdarzeń na sekundę (EPS) i minimum 75000 przepływów na minutę (FPM) oraz możliwość rozbudowy licencyjnej do minimum 5000 zdarzeń na sekundę i 200000 przepływów na minutę. 8) system musi być zgodny z parametrami technicznymi i użytkowymi oraz warunkami świadczenia gwarancji i serwisu określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu za-mówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Wzoru umowy (dalej: „SOPZ”) oraz ofertą Wykonawcy; 9) dostarczany system objęty przedmiotem zamówienia musi być nowy, nieużywany oraz musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucyjnego producenta systemu, dopuszczony do dystrybucji i używania w Polsce oraz objęty gwarancją producenta. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do Wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy,polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do oferty to do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo(a). 5. Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Zamawiający żąda oświadczeń o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz. U. z 2018 poz. 798). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy przekazać w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 500,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank PKO BP SA, numer konta: 98 1020 3541 0000 5102 0310 8479 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i NIP), 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Centrum Informatycznych Usług Wspólnych Olsztyna, Pl.Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 011) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa § 12 Wzoru umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 oraz z 2018 r. poz. 650) z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do Sądu. 3. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)określenia warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego; 4)opisu przedmiotu zamówienia; 5)wyboru najkorzystniejszej oferty. 4. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 5. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art.182 ustawy Pzp wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 6. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 7. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu „oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia”, części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawcy/podwykonawców, o ile już są znani. 10. Wykonawca,którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 11. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2RODO, Zamawiający informuje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane będą dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych zostały opisane w rozdziale XXIV SIWZ. 12. Zamawiający informuje, że wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 13. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 23.09.2020 r. o godz.11:30 w budynku przy ul. 1 Maja 18/19 w Olsztynie w sali konferencyjnej (piętro I)

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wsparcie produktu
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)