Dostawa asortymentu w ramach projektu pn. Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID – 19 na terenie powiatu skarżyskiego III

Data publikacji 2020-09-14
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Powiat Skarżyski
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584642-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu w ramach projektu pn. ”Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID – 19
na terenie powiatu skarżyskiego III”.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu, dostarczy określony w załączniku nr 1 do siwz asortyment. Transportu elementów wchodzących
w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2806e9a8-cc78-4a55-97e4-d584e41c807f
Biuletyn 584642-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Skarżyski
Regon 29101887500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Skarżysko-Kamienna
Zamawiajacy kod pocztowy 26-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 953 000
Zamawiajacy email starostwo@skarzysko.powiat.pl
Adres strony url https://www.skarzysko.powiat.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat.skarzyski.lo.pl/?app=przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat.skarzyski.lo.pl/?app=przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Skarżysku - Kamiennej ul. Konarskiego 20 26-110 Skarżysko - Kamienna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa asortymentu w ramach projektu pn. Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID – 19 na terenie powiatu skarżyskiego III
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu w ramach projektu pn. ”Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID – 19 na terenie powiatu skarżyskiego III”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu, dostarczy określony w załączniku nr 1 do siwz asortyment. Transportu elementów wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć: a) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – na wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do siwz; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, c) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991r. o podatkach i opłatach – na wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do siwz, f) oświadczenie wykonawcy w sprawie nie wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – na zworze stanowiącym załącznik nr 7 do siwz; g) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt VI.10. 1) lit. a) – f) siwz;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć oświadczenie, że wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019r. poz. 175 ze zm.): odpowiedni Certyfikat lub Deklaracje zgodności CE, bądź potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji - załącznik nr 6 do SIWZ- odnośnie produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne w rozumieniu ww. ustawy – dotyczy zadania nr 1 i 2.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz) wraz z załącznikiem nr 1 do siwz - wymagana forma dokumentu - oryginał, 2) Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 i 4 do siwz) – wymagana forma dokumentu – oryginał; 3) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza; 5) Oświadczenie o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w pkt V.8 a)-d) siwz – jeśli dotyczy, 6) Potwierdzenie wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej - oryginał.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w następującej wysokości: - w zakresie zadania nr 1: 380,00 zł - w zakresie zadania nr 2: 10.500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020r. poz. 299). 3. Wadium powinno być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego - Getin Noble Bank SA nr 61 1560 0013 2868 2085 4199 0006 z dopiskiem „Dostawa asortymentu w ramach projektu pn. Stop Koronawirusowi III – zadanie nr ……”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa, która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, będzie zawierała wszystkie zapisy podane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem treści oferty. 2. Zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić w okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności: a) zmiany danych adresowych w przypadku ich zmiany, b) zmiany jakości, zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, c) zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełniania lub wymiany, d) gdy nastąpi przejściowy brak produktu objętego umową przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych niż produkt objęty umową, e) konieczności wprowadzenia wszelkich zmian z inicjatywy podmiotu współfinansującego zadanie, f) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne niezależne od woli stron (np. klęski żywiołowe, stan zagrożenia epidemicznego, epidemia, stan nadzwyczajny, strajki generalne lub lokalne, znaleziska archeologiczne, pożar, powódź) mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 4. Wykonawca dokonując zawiadomienia o zaistnieniu działania siły wyższej, o której powyżej, jest zobowiązany do kontynuowania wykonywania swoich zobowiązań wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to możliwe, jak również jest zobowiązany do podjęcia wszelkich działań zmierzających do wykonania przedmiotu umowy, a których nie wstrzymuje działanie siły wyższej. 5. Obowiązki, których Wykonawca nie jest w stanie wykonać na skutek działania siły wyższej, o której mowa powyżej, na czas działania siły wyższej ulegają zawieszeniu, tzn. w czasie działania siły wyższej ww. obowiązki nie są wykonywane, a terminy ich wykonania ulegają przedłużeniu o okres działania siły wyższej. W czasie istnienia utrudnień w wykonaniu umowy na skutek działania siły wyższej w szczególności nie nalicza się przewidzianych kar umownych, o których mowa w §8 umowy. W przypadku zaistnienia tych okoliczności uniemożliwiających wykonywanie prac i mających wpływ na terminowość realizacji robót Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przyczyny ich zaistnienia, uwzględniające wpływ jaki będą mieć na przedłużenie terminu i/lub uzasadniające możliwość nienaliczania kar umownych. 6. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w § 7 ust. 1 projektu umowy Zamawiający może przedłużyć termin zakończenia wykonania umowy na pisemny, szczegółowo uzasadniony wniosek Wykonawcy. Okres przesunięcia terminu nie może być dłuższy niż czas trwania tych okoliczności. 7. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. 8. W/w zmiany umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Środki ochrony osobistej I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu w ramach projektu pn. ”Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID – 19 na terenie powiatu skarżyskiego III”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu, dostarczy określony w załączniku nr 1 do siwz asortyment.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Środki ochrony osobistej II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu w ramach projektu pn. ”Stop Koronawirusowi. Przeciwdziałanie i ograniczenie skutków pandemii COVID – 19 na terenie powiatu skarżyskiego III”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sprzeda Zamawiającemu, dostarczy określony w załączniku nr 1 do siwz asortyment.
  

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu realizacji zadania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)