Wykonanie i dostarczenie do siedziby Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami Poznaj Dobrą Żywność i Polska smakuje.

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585290-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami Poznaj Dobrą Żywność oraz Polska smakuje.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ce52a19-19eb-4288-9017-b47431141f98
Biuletyn 585290-N-2020
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Regon 63880000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wspólna
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-930
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 232 000
Zamawiajacy fax 226 232 315
Zamawiajacy email Piotr.Maciolek@minrol.gov.pl
Adres strony url https://www.gov.pl/web/rolnictwo/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.gov.pl/web/rolnictwo/zamowienia-publiczne-2020-r2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.gov.pl/web/rolnictwo/zamowienia-publiczne-2020-r2
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w formie elektronicznej poprzez elektroniczne narzędzie informatyczne dostępne pod adresem: https:///miniportal.uzp.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należny przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Przepustek w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy Wspólnej 30, lub w Wydziale Zamówień Publicznych w pok. 122
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wspólna 30 00-930 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostarczenie do siedziby Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami Poznaj Dobrą Żywność i Polska smakuje.
Numer referencyjny BDG.zp.23.1.40.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi materiałów informacyjno-promocyjnych z logotypami Poznaj Dobrą Żywność oraz Polska smakuje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć materiały informacyjno-promocyjne w terminie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym jednak nie później niż w terminie 41 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow I. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 dostawy, obejmujące dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych (nie wliczając materiałów drukowanych, np. ulotek, publikacji, plakatów, itp.) na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto każda dostawa; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w ust. 1 pkt 1 musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie, natomiast warunek z ust. 1 pkt 2 musi spełniać każdy Wykonawca z osobna. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale VI SIWZ. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zasadach określonych w art. 22a ustawy na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. II. 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenia: 1) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 2) o braku podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, składa każdy z tych Wykonawców odrębnie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) wykazu dostaw wykonanych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dowodami określającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są dowody wymienione w § 2 ust. 4 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282), tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione 1. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (informacje w tym zakresie należy podać, jeżeli warunek dotyczy dysponowania osobami). Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu podany jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej MRiRW https://www.gov.pl/web/rolnictwo/zamowienia-publiczne-2020-r2 informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076, z późn. zm.), z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w przedmiotowym postępowaniu. Wzór oświadczenia określony jest w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców odrębnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ możliwości dokonania takich zmian. 2. Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Jezyk polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zatrudnienie przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)