dostawa : Sprzęt Medyczny jednorazowego użytku przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy.

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585431-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres 1 Zestaw do przetoki kałowej
Zakres 2 Dreny do pomp objętościowych
Zakres 3 Żele USG, EKG
Zakres 4 Żele USG dla Centralnej Pracowni USG
Zakres 5 Wkład roboczy nożyczek do laparoskopii
Zakres 6 Łyżki laryngoskopowe jednorazowe do videolaryngoskopu
Zakres 7 Dreniki wentylacyjne do drenażu jamy bębenkowej
Zakres 8 Sonda żołądkowa p/odleżynowa
Zakres 9 Generator impulsów
Zakres 10 Kołnierze ortopedyczne
Zakres 11 Osprzęt do aparatu Infomed
Zakres 12 Igły akupunkturowe
Zakres 13 Dreny do pomp
Zakres 14 Sprzęt jednorazowy do terapii nerkozastępczej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 78438e7f-c28d-4742-b543-7fb6f50c2973
Biuletyn 585431-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
Regon 85005274000000
Zamawiajacy adres ulica Lwowska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 146 315 460,
Zamawiajacy fax 014 6315460, 6212581
Zamawiajacy email ania@lukasz.med.pl,
Adres strony url www.lukasz.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.lukasz.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.lukasz.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego. osobiście, za pośrednictwem posłańca,
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna Szpitala Wojewódzkiego im.Św.Łukasza SP ZOZ w Tarnowie ul. Lwowska 178a, 33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu dostawa : Sprzęt Medyczny jednorazowego użytku przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy.
Numer referencyjny 78/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakres 1 Zestaw do przetoki kałowej Zakres 2 Dreny do pomp objętościowych Zakres 3 Żele USG, EKG Zakres 4 Żele USG dla Centralnej Pracowni USG Zakres 5 Wkład roboczy nożyczek do laparoskopii Zakres 6 Łyżki laryngoskopowe jednorazowe do videolaryngoskopu Zakres 7 Dreniki wentylacyjne do drenażu jamy bębenkowej Zakres 8 Sonda żołądkowa p/odleżynowa Zakres 9 Generator impulsów Zakres 10 Kołnierze ortopedyczne Zakres 11 Osprzęt do aparatu Infomed Zakres 12 Igły akupunkturowe Zakres 13 Dreny do pomp Zakres 14 Sprzęt jednorazowy do terapii nerkozastępczej
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow 3.16. Rozdział – Ochrona danych osobowych 1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych wykonawcy jest Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie, ul. Lwowska 178 a, 33-100 Tarnów, tel. 14 63 15 000, fax. 14 621 25 81, e mail; hospital@lukasz.med.pl 2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych powołanym przez Szpital za pośrednictwem adresu mailowego: iod@lukasz.med.pl 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w celu podatkowym, rachunkowym, realizacji umowy i archiwizacji. 4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ustawa Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w spawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1.)zwana dalej „RODO”, 5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 6. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli z przepisów obowiązujących np. prawa podatkowego czy rachunkowego wynika obowiązek przechowywania danych osobowych w okresie dłuższym dane osobowe będą przechowywane w tym okresie, 7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. Osobie, której dane dotyczą przysługuje: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP, jak również nie może naruszać integralności protokołów oraz załączników do protokołu. c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, które dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO; 10. Osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis punktu 4 stosuje się. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci . Dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego: 6.5.1.1 - Zamawiający wymaga dla wszystkich zaoferowanych wyrobów złożenia materiały firmowe w języku polskim – np. katalogi techniczne, foldery, materiały informacyjne, ulotki, – potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w oryginale lub ksero kopii poświadczone za zgodność z oryginałem. ( Załącznik 1A parametry wymagane) dot. Zakresu nr 1-14. 6.5.1.2 - ). Oświadczenie, Wykonawcy iż zaoferowany asortyment został dopuszczony do obrotu na terenie RP i jest w posiadaniu dokumentów obowiązujących zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z 20.05.2010 Dz.U. 2020 poz. 186, uprawniających do wprowadzania, obrotu i do używania będącego przedmiotem zamówienia,.- załącznik nr 4.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy : a) Formularz ogólny, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, do specyfikacji, b) Formularz cenowy oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A, do specyfikacji sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (załącznik 1A do specyfikacji). 10.3. Do oferty Wykonawca załączy następujące dokumenty: 10.3.1. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian uwzględnionych w § 3 oraz zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) nazwy i producenta oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tych samych właściwości w przypadku braku dostępności danego towaru, b) wielkości (zastąpienie dotychczasowej wielkości nową bądź wprowadzenie dodatkowej wielkości opakowania) lub rodzaju opakowania, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, c) obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust. 1, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, a także w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług, d) Zmiany stawki podatku od towarów i usług, e) obniżenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1A, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, f) zmiany podmiotów, na których zasobach Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków. g) zastąpienia wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą: aa) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, bb) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; h) Zmiany terminu wykonania w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pełnej wartości zamówienia nie dłużej jednak niż o 3 miesiące. . Strony zobowiązują się, iż każdorazowo dokonają (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 2. W wypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1 lit. a) powyżej, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 1 lit. b), c) lub d) powyżej, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania umowy ponoszone przez Wykonawcę, wynikającą ze zmian wynagrodzeń, ubezpieczenia społecznego lub ubezpieczenia zdrowotnego osób fizycznych bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Zamawiającego zgodnie z postanowieniami umowy, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych związanych z wynagrodzeniami osób zatrudnionych na terenie Polski przy wykonaniu Umowy, o ile te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, z wyłączeniem ubezpieczenia wypadkowego. 4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 1 lit. b), c) lub d), przed zawarciem aneksu, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca winien złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w pkt. 1 lit b), c) lub d). Do oświadczenia Wykonawca winien dołączyć księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany Umowy wraz z projektem Aneksu. Zamawiający w materiale dowodowym będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia dokumentów poświadczających zaistniałą okoliczność. Badanie dokumentów źródłowych nie będzie trwać dłużej niż 7 dni. 5. Aneks, o którym mowa w pkt. 1, zostanie zawarty przez Strony w terminie 14 dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższego oświadczenia i dokumentów źródłowych przez Wykonawcę, przed wejściem w życie zmian, o których mowa w pkt. 1 lit. b), c) lub d).
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw do przetoki kałowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Zestaw do przetoki kałowej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dreny do pomp objętościowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dreny do pomp objętościowych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Żele USG, EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Żele USG, EKG
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Żele USG dla Centralnej Pracowni USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Żele USG dla Centralnej Pracowni USG
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wkład roboczy nożyczek do laparoskopii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Wkład roboczy nożyczek do laparoskopii
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Łyżki laryngoskopowe jednorazowe do videolaryngoskopu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Łyżki laryngoskopowe jednorazowe do videolaryngoskopu
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dreniki wentylacyjne do drenażu jamy bębenkowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dreniki wentylacyjne do drenażu jamy bębenkowej
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Sonda żołądkowa p/odleżynowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Sonda żołądkowa p/odleżynowa
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Generator impulsów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Generator impulsów
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Kołnierze ortopedyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Kołnierze ortopedyczne
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Osprzęt do aparatu Infomed
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Osprzęt do aparatu Infomed
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Igły akupunkturowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Igły akupunkturowe
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dreny do pomp
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Dreny do pomp
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowy do terapii nerkozastępczej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 36
Zalacznik krotki opis Sprzęt jednorazowy do terapii nerkozastępczej
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)