DOSTAWA PIECZYWA

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-23 00:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Częstochowie
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585118-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158111007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa.
Dostawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z poźn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
ASORTYMENT ZAMAWIANY: 1. Chleb pszenno-żytni (krojony – paczka 600 g) 44 000 kg 2. Chleb pszenny (krojony – paczka 600 g) 100 kg 3. Chleb żytni (krojony – paczka 500-600 g) 100 kg 4. Bułka pszenna 100 g 70 000 szt. 5. Bułka tarta (opakowanie do 5 kg) 350 kg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Wyżej wymienione produkty mają być zgodne z obowiązującymi normami. Do dostawy każdorazowo dołączony ma być certyfikat terminu przydatności do spożycia, którego czas nie może być krótszy niż 4 dni od dostawy. Chleb ma być krojony i pakowany w folię o wadze wskazanej w tabeli powyżej, z naniesionym terminem przydatności do spożycia, minimum 4 dni licząc od dnia dostawy, wg receptury dla chleba pszenno-żytniego: mąka pszenna (chlebowa) typ 750 60 % - 70 %, mąka żytnia typ 720 30% - 40% i spełniający wymagania Polskiej Normy PN 93/A – 74103. Oznakowanie towaru musi być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, tj. musi zawierać nazwę producenta, termin przydatności do spożycia, gramaturę, skład – w szczególności z uwzględnieniem alergenów i środków uczulających.
Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu. Dostawy mają być realizowane na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej (e-mail). Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Aresztu Śledczego w Częstochowie, w dni powszednie do godziny 1200 .
Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP.
Podana ilość asortymentu jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający po podpisaniu umowy, będzie wymagał od Wykonawcy utrzymania stałości cen asortymentu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 932b8044-a828-4dc2-a996-509d4a3fa4fc
Biuletyn 585118-N-2020
Zamawiajacy nazwa Areszt Śledczy w Częstochowie
Regon 31984200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mirowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0-34 370-60-00
Zamawiajacy fax 0-34 360-60-73
Zamawiajacy email as_czestochowa@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny areszt śledczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Częstochowie, ul. Mirowska 22, 42-200 Częstochowa sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA PIECZYWA
Numer referencyjny D/Kw. 2232.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa. Dostawca dostarczy produkt wytworzony zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 z poźn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy; ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. ASORTYMENT ZAMAWIANY: 1. Chleb pszenno-żytni (krojony – paczka 600 g) 44 000 kg 2. Chleb pszenny (krojony – paczka 600 g) 100 kg 3. Chleb żytni (krojony – paczka 500-600 g) 100 kg 4. Bułka pszenna 100 g 70 000 szt. 5. Bułka tarta (opakowanie do 5 kg) 350 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wyżej wymienione produkty mają być zgodne z obowiązującymi normami. Do dostawy każdorazowo dołączony ma być certyfikat terminu przydatności do spożycia, którego czas nie może być krótszy niż 4 dni od dostawy. Chleb ma być krojony i pakowany w folię o wadze wskazanej w tabeli powyżej, z naniesionym terminem przydatności do spożycia, minimum 4 dni licząc od dnia dostawy, wg receptury dla chleba pszenno-żytniego: mąka pszenna (chlebowa) typ 750 60 % - 70 %, mąka żytnia typ 720 30% - 40% i spełniający wymagania Polskiej Normy PN 93/A – 74103. Oznakowanie towaru musi być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, tj. musi zawierać nazwę producenta, termin przydatności do spożycia, gramaturę, skład – w szczególności z uwzględnieniem alergenów i środków uczulających. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przedmiotu zamówienia powstałe w czasie transportu. Dostawy mają być realizowane na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej (e-mail). Miejscem dostawy jest magazyn żywnościowy Aresztu Śledczego w Częstochowie, w dni powszednie do godziny 1200 . Środek transportu musi odpowiadać warunkom sanitarnym oraz przepisom HACCP. Podana ilość asortymentu jest szacunkowa i może ulec zmianie. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający po podpisaniu umowy, będzie wymagał od Wykonawcy utrzymania stałości cen asortymentu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15811100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli akty prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacji z sesji otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ).
IV 4 4 data 2020-09-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Aresztu Śledczego w Częstochowie, ul. Mirowska 22, 42-200 Częstochowa, tel. 34 370 60 00, e-mail: as_czestochowa@sw.gov.pl  dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Areszcie Śledczym w Częstochowie tel. 34 370 60 26, e-mail: iod_as_czestochowa@sw.gov.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer sprawy D/Kw.2232.1.2020, nazwa zadania: dostawa pieczywa, w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z poźn. zm.), zwana dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez czas określony w Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Służby Więziennej nr 35/2016 z dnia 15 lipca 2016 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwum zakładowego w jednostkach organizacyjnych Służby Więziennej;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. XX.

Criterion

Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)