GuidZP400 |
2e2180d9-9e9d-4c38-a1ff-a5813f89dd6b
|
Biuletyn |
584935-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
|
Regon |
30232700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brodnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 668 91 00
|
Zamawiajacy fax |
56 668 91 01
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
|
Adres strony url |
zozbrodnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Doposażenie szpitali w województwie kujawsko-pomorskim związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19" nr RPKP.06.01.01-IZ.00-04-72P/20.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbrodnica
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbrodnica
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
wersja pisemna na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doposażenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w sprzęt i aparaturę medyczną
|
Numer referencyjny |
SZP.251.6.20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów medycznych w celu doposażenia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w sprzęt i aparaturę medyczną o parametrach i w ilościach podanych w formularzu parametrów technicznych (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące zadania:
1) Zadanie 1 – Centrala kardiologiczna i kardiomonitory
2) Zadanie 2 – Pompy infuzyjne strzykawkowe i objętościowe wraz ze stacjami dokującymi
3) Zadanie 3 – Respiratory
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Dokumenty na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, składane przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z art. 26 ust. 2 w związku z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp). Dokumenty są składane Zamawiającemu na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy z najwyżej ocenioną ofertą z terminem złożenia dokumentu nie krótszym niż 5 dni w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na Platformie zakupowej. Dopuszczalne jest złożenie w formie papierowej, o ile ofertę również złożono w formie papierowej.
Dokumenty składane w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, chyba, że wystąpi sytuacja opisana w pkt VI.8. SIWZ;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentu jest tożsamy z terminem określonym w pkt 6.1.2. SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert:
Formularz ofertowy (druk oferta) - wg załącznika nr 1 do SIWZ.
Formularz parametrów technicznych - wg załącznika nr 1A do SIWZ (wybrane formularze właściwe dla części (Pakietu), na które Wykonawca składa ofertę).
Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania warunków postępowania – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to ma stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie
o którym mowa w pkt VI.4.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt V.2.2.1. SIWZ (jeżeli dotyczy).
Pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt V.3.1. (jeżeli dotyczy).
Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność części oferty - patrz pkt X.6.5. SIWZ).
Katalogi techniczne oferowanych aparatów potwierdzające parametry techniczne
Dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z art. 26 ust. 2 w związku z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp). Dokumenty są składane Zamawiającemu na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy z najwyżej ocenioną ofertą z terminem złożenia dokumentu nie krótszym niż 5 dni.
Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt V.4., V.5, V.6 i V.7 SIWZ muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłane za pośrednictwem platformy (platformazakupowa.pl) w postaci wiadomości. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne. Podmioty takie można znaleźć w rejestrze Ministra ds. informatyzacji prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji. Dopuszczalne jest złożenie w formie papierowej, o ile ofertę również złożono w formie papierowej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie:
1.1. Pakiet nr 1 – 5 000,00 zł.
1.2. Pakiet nr 2 – 4 000,00 zł.
1.3. Pakiet nr 3 - 9 000,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami:
1) Zmiana podatku VAT – dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian;
2) Zmiana wielkości opakowania i w konsekwencji ceny jednostkowej, w przypadkach, w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy – w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie,
3) Nazwy handlowej, producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny.
4) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
5) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m – ce, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie tego zamówienia.
|