Doposażenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w sprzęt i aparaturę medyczną

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584935-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331941100, 446112008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów medycznych w celu doposażenia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w sprzęt i aparaturę medyczną o parametrach i w ilościach podanych w formularzu parametrów technicznych (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące zadania:
1) Zadanie 1 – Centrala kardiologiczna i kardiomonitory
2) Zadanie 2 – Pompy infuzyjne strzykawkowe i objętościowe wraz ze stacjami dokującymi
3) Zadanie 3 – Respiratory

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e2180d9-9e9d-4c38-a1ff-a5813f89dd6b
Biuletyn 584935-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Regon 30232700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Brodnica
Zamawiajacy kod pocztowy 87-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 668 91 00
Zamawiajacy fax 56 668 91 01
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
Adres strony url zozbrodnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Doposażenie szpitali w województwie kujawsko-pomorskim związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19" nr RPKP.06.01.01-IZ.00-04-72P/20.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbrodnica
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbrodnica
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny wersja pisemna na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w sprzęt i aparaturę medyczną
Numer referencyjny SZP.251.6.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów medycznych w celu doposażenia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy w sprzęt i aparaturę medyczną o parametrach i w ilościach podanych w formularzu parametrów technicznych (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie 1 – Centrala kardiologiczna i kardiomonitory 2) Zadanie 2 – Pompy infuzyjne strzykawkowe i objętościowe wraz ze stacjami dokującymi 3) Zadanie 3 – Respiratory
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od szczegółowego określenia tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dokumenty na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, składane przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z art. 26 ust. 2 w związku z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp). Dokumenty są składane Zamawiającemu na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy z najwyżej ocenioną ofertą z terminem złożenia dokumentu nie krótszym niż 5 dni w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na Platformie zakupowej. Dopuszczalne jest złożenie w formie papierowej, o ile ofertę również złożono w formie papierowej. Dokumenty składane w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, chyba, że wystąpi sytuacja opisana w pkt VI.8. SIWZ; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.1. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin wystawienia dokumentu jest tożsamy z terminem określonym w pkt 6.1.2. SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty, składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert: Formularz ofertowy (druk oferta) - wg załącznika nr 1 do SIWZ. Formularz parametrów technicznych - wg załącznika nr 1A do SIWZ (wybrane formularze właściwe dla części (Pakietu), na które Wykonawca składa ofertę). Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania warunków postępowania – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to ma stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.4.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt V.2.2.1. SIWZ (jeżeli dotyczy). Pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt V.3.1. (jeżeli dotyczy). Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność części oferty - patrz pkt X.6.5. SIWZ). Katalogi techniczne oferowanych aparatów potwierdzające parametry techniczne Dokumenty składane na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (zgodnie z art. 26 ust. 2 w związku z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp). Dokumenty są składane Zamawiającemu na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy z najwyżej ocenioną ofertą z terminem złożenia dokumentu nie krótszym niż 5 dni. Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt V.4., V.5, V.6 i V.7 SIWZ muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przesłane za pośrednictwem platformy (platformazakupowa.pl) w postaci wiadomości. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne. Podmioty takie można znaleźć w rejestrze Ministra ds. informatyzacji prowadzonego przez Narodowe Centrum Certyfikacji. Dopuszczalne jest złożenie w formie papierowej, o ile ofertę również złożono w formie papierowej.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 1.1. Pakiet nr 1 – 5 000,00 zł. 1.2. Pakiet nr 2 – 4 000,00 zł. 1.3. Pakiet nr 3 - 9 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami: 1) Zmiana podatku VAT – dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian; 2) Zmiana wielkości opakowania i w konsekwencji ceny jednostkowej, w przypadkach, w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy – w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie, 3) Nazwy handlowej, producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny. 4) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m – ce, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie tego zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Centrala kardiologiczna i kardiomonitory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zamówienia przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pompy infuzyjne strzykawkowe i objętościowe wraz ze stacjami dokującymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Respiratory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44611200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu przedstawia załącznik 1A do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji na oferowane urządzenia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)