DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH, JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH DO DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ ZOL W ŚREMIE

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
Miejscowość Śrem
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585150-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 331400003, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, materiałów medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, jednorazowych artykułów medycznych do Działu Farmacji Szpitalnej Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ ( 30 pakietów).
2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych.
3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy liczonym od daty dostawy.
4. Ilości wymienione w poszczególnych pakietach są wielkościami szacunkowymi, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy zachowaniu ceny.
5. Wielkości zapotrzebowań uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w poszczególnych pakietach.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zmień uzupełniających.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się poszczególne pakiety.
9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
11. Zamawiający wymaga zaoferowania: postaci leku oraz ilości w opakowaniu ściśle określonych w formularzu asortymentowo-cenowym. Wynika to z faktu zapewnienia pacjentom optymalnej terapii oraz jej bezpieczeństwa. W miejscach, gdzie Zamawiający wymaga ogólnie określonej postaci, możliwe jest zaoferowanie postaci będącej rodzajem ww., tj odpowiednio: np. tabletka: tabletka drażowana, tabletka powlekana itp. oraz tabletka o modyfikowanym uwalnianiu: tabletka o przedłużonym uwalnianiu, tabletka o kontrolowanym uwalnianiu itp. Niedopuszczalne jest zamienianie nierównoważnych postaci, tj. tabletka za kapsułkę itp. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną liczbę sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów itp.) niż podana przez Zamawiającego, w miejscu gdzie Zamawiający wyraźnie zezwolił na to w formularzu asortymentowo-cenowym można przeliczyć ją na ilość opakowań (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) dającą sumaryczną wartość odpowiadającą potrzebom Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający wymaga liczby sztuk określonych w formularzu asortymentowo-cenowym.
12. Zamawiający wymaga każdorazowo wraz z daną dostawą dostarczenia Zamawiającemu oryginału oraz kopii faktury zakupu asortymentu przez Zamawiającego, niezależnie od kopii, które po podpisaniu zostają przekazane Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09f4ad41-c0e3-43bc-8989-0bfaa0c99e40
Biuletyn 585150-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
Regon 63112962700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Promenada
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Śrem
Zamawiajacy kod pocztowy 63-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 612 835 267
Zamawiajacy fax 612 837 738
Zamawiajacy email zpo@post.pl
Adres strony url www.zpo.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zpo.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zpo.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, ul. Promenada 7, 63-100 Śrem
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH, JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH DO DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ ZOL W ŚREMIE
Numer referencyjny ZOL.DA.372.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, materiałów medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, jednorazowych artykułów medycznych do Działu Farmacji Szpitalnej Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Śremie w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach stanowiących załącznik Nr 1 do SIWZ ( 30 pakietów). 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. 3. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy liczonym od daty dostawy. 4. Ilości wymienione w poszczególnych pakietach są wielkościami szacunkowymi, w trakcie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy zachowaniu ceny. 5. Wielkości zapotrzebowań uzależnione będą od bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych ilości towaru niż podane w poszczególnych pakietach. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zmień uzupełniających. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się poszczególne pakiety. 9. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający wymaga zaoferowania: postaci leku oraz ilości w opakowaniu ściśle określonych w formularzu asortymentowo-cenowym. Wynika to z faktu zapewnienia pacjentom optymalnej terapii oraz jej bezpieczeństwa. W miejscach, gdzie Zamawiający wymaga ogólnie określonej postaci, możliwe jest zaoferowanie postaci będącej rodzajem ww., tj odpowiednio: np. tabletka: tabletka drażowana, tabletka powlekana itp. oraz tabletka o modyfikowanym uwalnianiu: tabletka o przedłużonym uwalnianiu, tabletka o kontrolowanym uwalnianiu itp. Niedopuszczalne jest zamienianie nierównoważnych postaci, tj. tabletka za kapsułkę itp. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną liczbę sztuk (tabletek, ampułek, kilogramów itp.) niż podana przez Zamawiającego, w miejscu gdzie Zamawiający wyraźnie zezwolił na to w formularzu asortymentowo-cenowym można przeliczyć ją na ilość opakowań (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) dającą sumaryczną wartość odpowiadającą potrzebom Zamawiającego. W innym przypadku Zamawiający wymaga liczby sztuk określonych w formularzu asortymentowo-cenowym. 12. Zamawiający wymaga każdorazowo wraz z daną dostawą dostarczenia Zamawiającemu oryginału oraz kopii faktury zakupu asortymentu przez Zamawiającego, niezależnie od kopii, które po podpisaniu zostają przekazane Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi, ( dotyczy pakietów lekowych), Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt V ust.1 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie, z zastosowaniem metody spełnia / nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł,Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt V ust.1 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie, z zastosowaniem metody spełnia / nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Oświadczenie nr 3 do SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt V ust.1 niniejszej specyfikacji i przedstawionych w ofercie, z zastosowaniem metody spełnia / nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawca wykaże:a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu potwierdzenia braku postaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże: a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna nie mniejszą niż 500.000,00 zł, b) zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi, ( dotyczy pakietów lekowych),
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony załącznik nr 2 do specyfikacji – „FORMULARZ OFERTOWY” wraz z wypełnioną odpowiednią częścią załącznika Nr 1 do SIWZ ( pakiety) , 2) zezwolenie na prowadzenie obrotu środkami farmaceutycznymi, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp z wykorzystaniem wzoru – załącznik Nr 3 do SIWZ, 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Pzp z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub nie jest wykonawcą
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 - heparyna drobnocząsteczkowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 1 - heparyna drobnocząsteczkowa
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - leki I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - leki I
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Leki II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - Leki II
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - Leki III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 - Leki III
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Tiaprid
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 - Tiaprid
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - leki różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 - leki różne
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7 - hydroksyzyna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 7 - hydroksyzyna
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8 - materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 8 - materiały opatrunkowe
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9 - płyny infuzyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 9 - płyny infuzyjne
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10 - klozapina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 10 - klozapina
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11 - lamotrygina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 11 - lamotrygina
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12- leki IV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 12- leki IV
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13- insuliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 13- insuliny
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14-biperiden
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 14-biperiden
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15- leki V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 15- leki V
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet nr 16- leki VI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 16- leki VI
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet nr 17-produkty zawierające srebro
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 17-produkty zawierające srebro
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet nr 18-zuclopentixol
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 18-zuclopentixol
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet nr 19- szczepionka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 19- szczepionka
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet nr 20- midodrine
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 20- midodrine
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21-leki VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 21-leki VII
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet nr 22-lacosamide
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 22-lacosamide
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet nr 23- opatrunki lecznicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 23- opatrunki lecznicze
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24-risteridon
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 24-risteridon
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25- promazyna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 25- promazyna
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet nr 26- leki psychotropowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 26- leki psychotropowe
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet nr 27- środki pielęgnacyjne i ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 27- środki pielęgnacyjne i ochronne
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet nr 28- środki na skórę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 28- środki na skórę
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Pakiet nr 29- gaziki do dezynfekcji skóry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 29- gaziki do dezynfekcji skóry
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Pakiet nr 30- rękawice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 30- rękawice
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)