GuidZP400 |
34aa1192-9203-4261-963f-e467eafc5f98
|
Biuletyn |
585190-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
|
Regon |
81739100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzałowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-730
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 251 410
|
Zamawiajacy fax |
914 251 406
|
Zamawiajacy email |
szpital@onkologia.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.onkologia.szczecin.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
oferty można składać w formie papierowej oraz elektronicznie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22, budynek administracyjny, I piętro, pokój nr 1.04 w dni robocze w godz. 7:00 – 14:35
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PN-21/20 Świadczenie usług asysty technicznej oprogramowania Simple ERP.
|
Numer referencyjny |
PN-21/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej oprogramowania Simple ERP.
2. Miejsce realizacji usługi: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22.
3. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby pracownicy wydelegowani w celu opieki nad zasobami ZAMAWIAJĄCEGO posiadali autoryzowane przeszkolenie w zakresie obsługi programu SIMPLE ERP oraz odpowiednią wiedzę dotyczącą administrowania bazami danych.
4. ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 29 ust. 3a ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
1) prowadzenie konsultacji w zakresie aplikacji oprogramowania SIMPLE,
2) bieżące serwisowanie aplikacji oprogramowania SIMPLE,
3) usuwanie usterek programistycznych,
4) obsługiwanie zgłoszeń ZAMAWIAJĄCEGO.
5. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od 20.10.2020 do 20.10.2023.
|
Cpv glowny przedmiot |
72253200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
164070,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
ZAMAWIAJĄCY przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 6 ustawy, w zakresie usługi rozwoju systemu w postaci dodatkowych 120 godzin abonamentowych, co jest zgodne z przedmiotem zamówienia.
|
Okres w miesiacach |
36
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług asysty technicznej do systemu SIMPLE ERP z usługami serwisowymi lub wsparcia i serwisu na łączną kwotę brutto min. 50 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedkłada:
Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca składa Ofertę cenową w formie wypełnionego przez WYKONAWCĘ formularza ofertowego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz Upoważnienie lub pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza w postaci dokumentu elektronicznego, lub w oryginalnej formie pisemnej dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). W przypadku oferty pisemnej upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Przed udzieleniem zamówienia WYKONAWCA, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU następujące oświadczenia i dokumenty:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez WYKONAWCĘ zdolności technicznej i zawodowej niezbędnej do wykonania zamówienia ZAMAWIAJĄCY żąda przedstawienia:
Wykazu wykonanych usług podobnych do objętej przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie. Tymi dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie WYKONAWCY. W przypadku usług nadal wykonywanych dokumenty te muszą być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Za usługę podobną ZAMAWIAJĄCY uzna usługę asysty technicznej do systemu SIMPLE ERP z usługami serwisowymi lub z usługami wsparcia i serwisu.
Dla spełniania tego wymogu ZAMAWIAJĄCY żąda, ujęcia w wykazie co najmniej dwóch usług asysty technicznej do systemu SIMPLE ERP z usługami serwisowymi lub wsparcia i serwisu na łączną kwotę brutto
min. 50 000,00 zł.
2. W celu potwierdzenia znajdowania się przez WYKONAWCĘ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00 zł.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie ZAMAWIAJĄCEGO oraz zmian wysokości wynagrodzenia w sposób określony w § 4 projektu umowy.
2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3. Zmiany i uzupełnienia umowy pod rygorem nieważności mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksów, podpisanych przez obie strony.
4. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania we właściwym czasie o zdarzeniach mających istotne znaczenie dla realizacji niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|