PN-21/20 Świadczenie usług asysty technicznej oprogramowania Simple ERP.

Data publikacji 2020-09-15
Data zakończenia 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585190-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej oprogramowania Simple ERP.
2. Miejsce realizacji usługi: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22.
3. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby pracownicy wydelegowani w celu opieki nad zasobami ZAMAWIAJĄCEGO posiadali autoryzowane przeszkolenie w zakresie obsługi programu SIMPLE ERP oraz odpowiednią wiedzę dotyczącą administrowania bazami danych.
4. ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 29 ust. 3a ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy:
1) prowadzenie konsultacji w zakresie aplikacji oprogramowania SIMPLE,
2) bieżące serwisowanie aplikacji oprogramowania SIMPLE,
3) usuwanie usterek programistycznych,
4) obsługiwanie zgłoszeń ZAMAWIAJĄCEGO.
5. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od 20.10.2020 do 20.10.2023.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34aa1192-9203-4261-963f-e467eafc5f98
Biuletyn 585190-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Regon 81739100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzałowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 251 410
Zamawiajacy fax 914 251 406
Zamawiajacy email szpital@onkologia.szczecin.pl
Adres strony url www.onkologia.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.onkologia.szczecin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.onkologia.szczecin.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny oferty można składać w formie papierowej oraz elektronicznie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22, budynek administracyjny, I piętro, pokój nr 1.04 w dni robocze w godz. 7:00 – 14:35
Nazwa nadana zamowieniu PN-21/20 Świadczenie usług asysty technicznej oprogramowania Simple ERP.
Numer referencyjny PN-21/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asysty technicznej oprogramowania Simple ERP. 2. Miejsce realizacji usługi: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22. 3. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby pracownicy wydelegowani w celu opieki nad zasobami ZAMAWIAJĄCEGO posiadali autoryzowane przeszkolenie w zakresie obsługi programu SIMPLE ERP oraz odpowiednią wiedzę dotyczącą administrowania bazami danych. 4. ZAMAWIAJĄCY, w oparciu o postanowienie art. 29 ust. 3a ustawy, ustala następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) prowadzenie konsultacji w zakresie aplikacji oprogramowania SIMPLE, 2) bieżące serwisowanie aplikacji oprogramowania SIMPLE, 3) usuwanie usterek programistycznych, 4) obsługiwanie zgłoszeń ZAMAWIAJĄCEGO. 5. Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia: od 20.10.2020 do 20.10.2023.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 164070,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst ZAMAWIAJĄCY przewiduje w ogłoszeniu o zamówieniu udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt. 6 ustawy, w zakresie usługi rozwoju systemu w postaci dodatkowych 120 godzin abonamentowych, co jest zgodne z przedmiotem zamówienia.
Okres w miesiacach 36
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca posiada doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch usług asysty technicznej do systemu SIMPLE ERP z usługami serwisowymi lub wsparcia i serwisu na łączną kwotę brutto min. 50 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedkłada: Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca składa Ofertę cenową w formie wypełnionego przez WYKONAWCĘ formularza ofertowego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ oraz Upoważnienie lub pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza w postaci dokumentu elektronicznego, lub w oryginalnej formie pisemnej dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). W przypadku oferty pisemnej upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem zamówienia WYKONAWCA, którego oferta została najwyżej oceniona w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU następujące oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez WYKONAWCĘ zdolności technicznej i zawodowej niezbędnej do wykonania zamówienia ZAMAWIAJĄCY żąda przedstawienia: Wykazu wykonanych usług podobnych do objętej przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, oraz załączenia dowodów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie. Tymi dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie WYKONAWCY. W przypadku usług nadal wykonywanych dokumenty te muszą być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Za usługę podobną ZAMAWIAJĄCY uzna usługę asysty technicznej do systemu SIMPLE ERP z usługami serwisowymi lub z usługami wsparcia i serwisu. Dla spełniania tego wymogu ZAMAWIAJĄCY żąda, ujęcia w wykazie co najmniej dwóch usług asysty technicznej do systemu SIMPLE ERP z usługami serwisowymi lub wsparcia i serwisu na łączną kwotę brutto min. 50 000,00 zł. 2. W celu potwierdzenia znajdowania się przez WYKONAWCĘ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda przedłożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst 1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian do umowy, które będą dla niego korzystne lub będą wynikały z jego możliwości płatniczych, względnie będą dokonane w interesie publicznym albo ważnym interesie ZAMAWIAJĄCEGO oraz zmian wysokości wynagrodzenia w sposób określony w § 4 projektu umowy. 2. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza także wprowadzenie zmian do umowy w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 –3, pkt 4 lit. b i c oraz pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Zmiany i uzupełnienia umowy pod rygorem nieważności mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksów, podpisanych przez obie strony. 4. Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania we właściwym czasie o zdarzeniach mających istotne znaczenie dla realizacji niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Postępowanie prowadzone jest wyłącznie w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas usunięcia awarii
Znaczenie 20,00
  
Kryteria czas reakcji serwisu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)