GuidZP400 |
00f33e0a-02c3-4e62-b931-60c1fcbb18ca
|
Biuletyn |
584735-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
2 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
14266590400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Marsa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
110
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-470
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261815214
|
Zamawiajacy fax |
261815093
|
Zamawiajacy email |
2rblog.zampub@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa,Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej w zamknietej kopercie w siedzibie Zamawiającego ul.Marsa 110, 04-470 Warszawa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH
|
Numer referencyjny |
D/138/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy zwierzęcych i roślinnych z podziałem na 4 zadania (części).
2. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) oraz w załączniku nr 5 i 5 a do SIWZ (Wzory Umów) stanowiących integralną część SIWZ.
3.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną, natomiast realizacja dostaw opcjonalnych może nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w obowiązujących cenach jednostkowych, w terminie realizacji (obowiązywania) umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnieni warunku jeżeli:
1.Wykonawca został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm.);
2.Wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2178 ze zm.).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2.informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Zamawiający w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący –załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub zwierzęcego lub żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego, żąda:
a) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm. ) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
b) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2019 r. poz. 824 ze zm .) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm. ) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego.
3.W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia.
4.Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy – na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U. z 2019 r. poz.2178 ze zm. ) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019r. poz. 1252 ze zm. ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 600,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100) w tym na:
Zadanie nr 1 – 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100)
Zadanie nr 2 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100)
Zadanie nr 3 – 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100)
Zadanie nr 4 – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Rozdziale XII SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2018.1986) w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy:
1)Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług (VAT), w zakresie w jakim zmiana ta wpływa na ceny dostarczanych produktów, przy czym nową cenę produktu określa się w ten sposób, że do jednostkowej ceny netto dolicza się podatek od towarów i usług, zgodnie z nowymi przepisami;
2)Zmiany innych istotnych postanowień umowy, gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego;
3)Zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP;
4)Zmiany zakresu świadczenia, a tym samym ilości przewidzianych w ofercie, jednak bez zmiany wartości Umowy, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP.
2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej „Zabezpieczenie”), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2.Zabezpieczenie ustala się w wysokości 1 % ceny brutto podanej w ofercie.
3.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15412100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w okresie od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną, natomiast realizacja dostaw opcjonalnych może nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w obowiązujących cenach jednostkowych, w terminie realizacji (obowiązywania) umowy.
3. Miejsce realizacji (dostawy): 1 Baza Lotnictwa Transportowego (JW4198) Warszawa – dostawa do magazynów: Magazyn nr 1 - ul. Kajakowa 11; SWdK nr 1 - ul. Żwirki i Wigury1c; SWdK nr 2 - ul. Leśna, 2 Regionalna Baza Logistyczna Warszawa (opcja)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy zwierzęcych i roślinnych w niżej wymienionych ilościach:
1. Smalec wieprzowy– w ilości 120 kg w tym zamówienie gwarantowane – 60 kg, zamówienie opcjonalne – 60 kg
2. Słonina– w ilości 140 kg w tym zamówienie gwarantowane - 70 kg, zamówienie opcjonalne – 70 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15412100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w okresie od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną, natomiast realizacja dostaw opcjonalnych może nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w obowiązujących cenach jednostkowych, w terminie realizacji (obowiązywania) umowy.
3. Miejsce realizacji (dostawy): 42 Baza Lotnictwa Szkolnego Radom (OG) – dostawa do magazynów na terenie: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego (JW4938)Radom,32 dywizjon rakietowy OP( JW 3934) Olszewnica Stara, 37 dywizjon rakietowy OP (JW 3939) Sochaczew, 1 Ośrodek Radioelektroniczny( JW 3411) Grójec, 23 Baza Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki- dostawa do magazynów na terenie: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego (JW 1131) Mińsk Mazowiecki, Grupa Zabezpieczenia Siedlce, Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej- dostawa do magazynu na terenie: OZŻW Warszawa, OZŻW Mińsk Mazowiecki, 2 Regionalna Baza Logistyczna Warszawa (opcja).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy zwierzęcych i roślinnych w niżej wymienionych ilościach:
1. Smalec wieprzowy– w ilości 1480 kg w tym zamówienie gwarantowane – 740 kg, zamówienie opcjonalne – 740 kg
2. Słonina– w ilości 1205 kg w tym zamówienie gwarantowane – 602,5 kg, zamówienie opcjonalne – 602,5 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w okresie od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2.Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną, natomiast realizacja dostaw opcjonalnych może nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w obowiązujących cenach jednostkowych, w terminie realizacji (obowiązywania) umowy.
3.Miejsce realizacji (dostawy): 1 Baza Lotnictwa Transportowego (JW4198) Warszawa – dostawa do magazynów: Magazyn nr 1 - ul. Kajakowa 11; SWdK nr 1 - ul. Żwirki i Wigury1c; SWdK nr 2 - ul. Leśna 1, 2 Regionalna Baza Logistyczna Warszawa
(opcja)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy zwierzęcych i roślinnych w niżej wymienionych ilościach:
1. Olej rzepakowy- w ilości 4100l w tym zamówienie gwarantowane – 2050l, zamówienie opcjonalne – 2050l
2. Oliwa z oliwek- w ilości 130l w tym zamówienie gwarantowane – 65l, zamówienie opcjonalne – 65l
3. Olej słonecznikowy - w ilości 40l w tym zamówienie gwarantowane – 20l, zamówienie opcjonalne – 20l
4. Mix tłuszczowy jednoporcjowy - w ilości 40 kg w tym zamówienie gwarantowane – 20 kg, zamówienie opcjonalne – 20 kg
5. Margaryna - w ilości 1100 kg w tym zamówienie gwarantowane – 550 kg, zamówienie opcjonalne – 550 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA TŁUSZCZY ZWIERZĘCYCH I ROŚLINNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15400000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w okresie od dnia podpisania umowy, jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji w przedmiotowym postępowaniu. Prawo opcji oznacza, iż Zamawiający na pewno zakupi ilość gwarantowaną, natomiast realizacja dostaw opcjonalnych może nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych, w obowiązujących cenach jednostkowych, w terminie realizacji (obowiązywania) umowy.
3.Miejsce realizacji (dostawy): 42 Baza Lotnictwa Szkolnego Radom (OG) – dostawa do magazynów na terenie: 42 Baza Lotnictwa Szkolnego (JW4938)Radom ,32 dywizjon rakietowy OP( JW 3934) Olszewnica Stara, 37 dywizjon rakietowy OP (JW 3939) Sochaczew, 1 Ośrodek Radioelektroniczny( JW 3411) Grójec, 23 Baza Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki- dostawa do magazynów na terenie: 23 Baza Lotnictwa Taktycznego (JW 1131) Mińsk Mazowiecki, Grupa Zabezpieczenia Siedlce, Oddział Zabezpieczenia Żandarmerii Wojskowej- dostawa do magazynu na terenie: OZŻW Warszawa, OZŻW Mińsk Mazowiecki, 2 Regionalna Baza Logistyczna Warszawa (opcja)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłuszczy zwierzęcych i roślinnych w niżej wymienionych ilościach:
1. Olej rzepakowy- w ilości 5680l w tym zamówienie gwarantowane – 2840l, zamówienie opcjonalne – 2840l
2. Oliwa z oliwek- w ilości 223l w tym zamówienie gwarantowane – 111,5l, zamówienie opcjonalne – 111,5l
3. Olej słonecznikowy - w ilości 3350l w tym zamówienie gwarantowane – 1675l, zamówienie opcjonalne – 1675l
4. Mix tłuszczowy jednoporcjowy - w ilości 1240 kg w tym zamówienie gwarantowane – 620 kg, zamówienie opcjonalne – 620 kg
5. Margaryna - w ilości 2390 kg w tym zamówienie gwarantowane – 1195 kg, zamówienie opcjonalne – 1195 kg
|
| |