Dostawa, rozmieszczenie i montaż gablot wystawowych do magazynu studyjnego Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586086-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i montaż gablot wystawowych do magazynu studyjnego Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni, tj. czterech gablot o wymiarach: szerokość 3,0 m, głębokość 0,5 m, wysokość 2,10 m (wraz z dolnym cokołem). Cokół górny o wysokości 10 cm. Od gabloty do sufitu wolna przestrzeń – 25 cm. Szczegółowy opis gablot zawarty jest w załączniku „Specyfikacja techniczna gablot do magazynu studyjnego”.
2. „Specyfikacja techniczna gablot do magazynu studyjnego” zwiera szczegółowe wymagania dotyczące gablot wystawowych w zakresie wymiarów, wyposażenia w osprzęt, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, wymaganych atestów, itp. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w tym dokumencie. Zaprojektowane gabloty spełniają warunek, o którym mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
3. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i konsultacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego na etapie realizacji umowy i w okresie gwarancji i rękojmi.
4. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wszystkich wymiarów na miejscu przed przystąpieniem do realizacji projektu. Wszystkie gabloty muszą być zaopatrzone w odpowiednią ilość i jakość osprzętu potrzebnego do prawidłowego funkcjonowania gablot, zgodnie z ich przeznaczeniem. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, konsultacji z Zamawiającym wymagają: podziały wewnętrzne szkła, paneli frontowych, miejsca otwierania gablot, miejsca umieszczenia stalowych prętów pod półki oraz umiejscowienie punktów świetlnych. Zamawiający musi zatwierdzić finalny projekt gablot.
5. W celu utrzymania odpowiedniej wilgotności wewnątrz gablot i zachowania w niej mikroklimatu wymaga się, aby gabloty posiadały szczelność na poziomie współczynnika ACD nie większym niż 0.4. W gablotach wymagana jest klimatyzacja pasywna (silicagel). Materiały stosowane do budowy gablot muszą zapewniać ich całkowitą neutralność chemiczną względem zbiorów. Drzwi gablot zamykane są za pomocą zamków dyskowych w 1 klasie odporności na włamanie. Oświetlenie eksponatów za pomocą diod LED zamontowanych w szczelnych oprawach, z możliwością regulacji ich wychylenia. System oświetlenia wyposażony w możliwość regulacji natężenia światła w gablotach. Gabloty powinny być oznaczone znakiem "CE" zgodnie z dyrektywą niskonapięciową UE oraz Wykonawca przeprowadzi badania końcowe układu elektrycznego gablot i dostarczy Deklarację Zgodności wg aktualnej normy PN-EN w zakresie: Oprawy oświetleniowe wbudowane - wymagania szczegółowe.
6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 02.09.2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. z 19.09.2014r. poz. 1240).
7. Zamówienie zostanie wykonane z materiałów Wykonawcy.
8. Koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy.
Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia - zawarte są w specyfikacji przetargowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 044e60f9-154d-4981-8627-868ec6af7475
Biuletyn 586086-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
Regon 22036232000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zawiszy Czarnego
Zamawiajacy adres numer domu 1 B
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-374
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +4858 620 13 81
Zamawiajacy fax +4858 620 13 85
Zamawiajacy email sekretariat@muzeummw.pl
Adres strony url www.muzeummw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeummw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeummw.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi mieć formę pisemną.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni, ul. Zawiszy Czarnego 1B, 81-374 Gdynia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, rozmieszczenie i montaż gablot wystawowych do magazynu studyjnego Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni
Numer referencyjny ZP/04/MMW/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozmieszczenie i montaż gablot wystawowych do magazynu studyjnego Muzeum Marynarki Wojennej w Gdyni, tj. czterech gablot o wymiarach: szerokość 3,0 m, głębokość 0,5 m, wysokość 2,10 m (wraz z dolnym cokołem). Cokół górny o wysokości 10 cm. Od gabloty do sufitu wolna przestrzeń – 25 cm. Szczegółowy opis gablot zawarty jest w załączniku „Specyfikacja techniczna gablot do magazynu studyjnego”. 2. „Specyfikacja techniczna gablot do magazynu studyjnego” zwiera szczegółowe wymagania dotyczące gablot wystawowych w zakresie wymiarów, wyposażenia w osprzęt, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, wymaganych atestów, itp. Wykonawca zobowiązany jest zastosować się do opisów technicznych zawartych w tym dokumencie. Zaprojektowane gabloty spełniają warunek, o którym mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 3. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i konsultacji zgodnie z wytycznymi Zamawiającego na etapie realizacji umowy i w okresie gwarancji i rękojmi. 4. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia wszystkich wymiarów na miejscu przed przystąpieniem do realizacji projektu. Wszystkie gabloty muszą być zaopatrzone w odpowiednią ilość i jakość osprzętu potrzebnego do prawidłowego funkcjonowania gablot, zgodnie z ich przeznaczeniem. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, konsultacji z Zamawiającym wymagają: podziały wewnętrzne szkła, paneli frontowych, miejsca otwierania gablot, miejsca umieszczenia stalowych prętów pod półki oraz umiejscowienie punktów świetlnych. Zamawiający musi zatwierdzić finalny projekt gablot. 5. W celu utrzymania odpowiedniej wilgotności wewnątrz gablot i zachowania w niej mikroklimatu wymaga się, aby gabloty posiadały szczelność na poziomie współczynnika ACD nie większym niż 0.4. W gablotach wymagana jest klimatyzacja pasywna (silicagel). Materiały stosowane do budowy gablot muszą zapewniać ich całkowitą neutralność chemiczną względem zbiorów. Drzwi gablot zamykane są za pomocą zamków dyskowych w 1 klasie odporności na włamanie. Oświetlenie eksponatów za pomocą diod LED zamontowanych w szczelnych oprawach, z możliwością regulacji ich wychylenia. System oświetlenia wyposażony w możliwość regulacji natężenia światła w gablotach. Gabloty powinny być oznaczone znakiem "CE" zgodnie z dyrektywą niskonapięciową UE oraz Wykonawca przeprowadzi badania końcowe układu elektrycznego gablot i dostarczy Deklarację Zgodności wg aktualnej normy PN-EN w zakresie: Oprawy oświetleniowe wbudowane - wymagania szczegółowe. 6. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 02.09.2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. z 19.09.2014r. poz. 1240). 7. Zamówienie zostanie wykonane z materiałów Wykonawcy. 8. Koszty dostawy i montażu przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia - zawarte są w specyfikacji przetargowej.
Cpv glowny przedmiot 39154000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, tj. udzielania dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji - o ile zostaną zachowane dotychczasowe warunki ubezpieczenia, gwarancji i rękojmi oraz jeżeli Zamawiający pozyska środki finansowe na ten cel, do wysokości nie przekraczającej 30 % wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy gablot wystawowych o łącznej wartości co najmniej 300.000 zł brutto, przy czym w zakresie co najmniej jednej dostawy dostarczono gablotę/gabloty wystawowe przeznaczone do prezentacji zbiorów, spełniające warunki określone w Załączniku nr 1, poz. I, pkt 6 „Bezpieczne gabloty przeznaczone do eksponowania zbiorów (…)” Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dn. 02.09.2014r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. z 19.09.2014r. poz. 1240). W przypadku składania oferty przez konsorcjum, w/w warunek nie podlega zsumowaniu. Oznacza to, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie posiadał wymagane doświadczenie i wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W zakresie wykazania braku podstaw wykluczenia: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa o powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, dokument miał dotyczyć złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwego ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000 zł. b) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W/w wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w p. 6.3.1 siwz. W/w wykaz należy przygotować według wzoru określonego w siwz.
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty, zgodnie z wzorem stanowiący załącznik do siwz, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, w/w oświadczenie /dokumenty składa każdy z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 3.000 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany umowy mogą dotyczyć: a) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego, b) podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia. c) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w projekcie/projektach gablot, d) terminu realizacji zamówienia, 2. Zmiany o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku: a) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, b) przeszkód obiektywnych uniemożliwiających realizację zamówienia, za które nie odpowiada Wykonawca, c) zmian w zakresie dofinansowania inwestycji ze środków zewnętrznych.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu (art. 93 ust. 1a ustawy PZP)

Criterion

Kryteria Dodatkowy okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Serwis posprzedażny i pomoc techniczna w okresie gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)