GuidZP400 |
245ceead-698d-4e18-a2ff-0ff848d89be3
|
Biuletyn |
585721-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Polski Teatr Tańca
|
Regon |
00027890700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kozia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-835
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8524241, 8524242,
|
Zamawiajacy fax |
618 532 370
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@ptt-poznan.pl,
|
Adres strony url |
www.ptt-poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Środowisko Działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego Poddziałanie 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ptt-poznan.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ptt-poznan.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Polski Teatr Tańca "Oferta na Dostawę wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - meble do pokoi gościnnych i wyposażenie pomieszczeń socjalnych" (nr PTT - ZP/2620/06/09/2020) Nie otwierać przed dniem 24 września 2020 r., godz. 12:15
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
61-835 Poznań, ul. Kozia 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - meble do pokoi gościnnych i wyposażenie pomieszczeń socjalnych
|
Numer referencyjny |
PTT - ZP/2620/06/09/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wyposażenie nowej siedziby Polskiego Teatru Tańca. Wyposażenie w meble pokoi gościnnych oraz pomieszczeń socjalnych w meble i sprzęt agd.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-13T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwotach określonych dla poszczególnych części zamówienia w PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy mebli lub wyposażenia o łącznej wartości określonej dla każdej części zamówienia w PLN brutto.
2. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w każdej części zamówienia, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni roboczych, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
2) oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3a i nr 3b do SIWZ. Oświadczenie składa się celem potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
a. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każ-dy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
b. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w ja-kim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza in-formacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust.1 pkt 1 ppkt 1.1).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w każdej części zamówienia, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni roboczych, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) wykazu 2 dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane . W przy-padku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne doku-menty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa wyżej.
2) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w Rozdziale VII ust. 1 ppkt 2) lit. c) SIWZ wraz z dowodem opłacenia polisy.
3) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1) powyżej, w celu wy-kazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
2.1.Formularz ofertowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;
2.2.Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 ppkt 1.1) SIWZ – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3a i 3b do SIWZ;
2.3.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;
2.4.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2) SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według wzoru sta-nowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
2.5. Dokumenty (np. atesty, certyfikaty, zaświadczenia) wystawione przez uprawniony, nieza-leżny podmiot, potwierdzający spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań norm określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.6. Karty katalogowe obejmujące wszystkie elementy oferty.
2.7. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w formie gwa-rancji lub poręczenia), wówczas wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu wadialne-go –
w osobnej wewnętrznej kopercie, natomiast kserokopie dokumentu wadialnego poświad-czone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem – należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który zamawiający winien zwrócić wadium.
3. Wykonawca powinien złożyć również wraz z ofertą po jednej sztuce próbek mebli wykonanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w następujących pozycjach asortymentowych załącznika nr 1 do SIWZ:
Część 1. Meble do pomieszczenia socjalnego artystów tancerzy oraz krzesła do pozostałych pomieszczeń socjalnych poz. 3, 4;
Część 2. Meble do pokoi gościnnych 3, 4,;
Część 3. Meble kuchenne z wyposażeniem w sprzęt agd - aneksy kuchenne w pom-ieszczeniach socjalnych poz, 1.4., 1.7;
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości, odpowiednio dla:
Części 1. Meble do pomieszczenia socjalnego artystów tancerzy oraz krzesła do pozostałych pomieszczeń socjalnych - brak wadium;
Części 2. Meble do pokoi gościnnych - brak wadium;
Części 3. Meble kuchenne z wyposażeniem w sprzęt agd - aneksy kuchenne w pomieszczeniach socjalnych – 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
2. Wadium może być wnoszone:
1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 07 1240 6595 1111 0010 3135 7079 Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu nr PTT - ZP/2620/06/09/2020 - „Dostawa wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - meble do pokoi gościnnych i wyposażenie pomieszczeń socjalnych”. Decyd-je moment wpływu środków do Zamawiającego.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
(z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika.
5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia:
1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski,
2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich.
6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Polski Teatr Tańca) zawierające oświadczenie, że zaistniały oko-liczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności,
2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy.
8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,
2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2.
11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
16. W ofercie należy wpisać numer konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium. W przypadku gdy wykonawca nie wskaże w ofercie numeru konta, na które należy zwrócić wadium zostanie ono zwrócone na rachunek bankowy, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium.
17. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble do pomieszczenia socjalnego artystów tancerzy oraz krzesła do pozostałych pomieszczeń socjalnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie w meble pomieszczenia socjalnego artystów tancerzy oraz w krzesła pozostałych pomieszczeń socjalnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Meble do pokoi gościnnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pokoi gościnnych w łóżka / tapczany, szafy, stoliki nocne, wieszaki, lampy na stoliki.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Meble kuchenne z wyposażeniem w sprzęt agd - aneksy kuchenne w pomieszczeniach socjalnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-13T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pomieszczeń socjalnych w meble i sprzęt agd taki jak: lodówki, zmywarki, płyty grzejne, okapy, zlewozywaki.
|
| |