DOSTAWA ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS) DLA ZAPEWNIENIA DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI W WARUNKACH ZAGROŻENIA STANU EPIDEMICZNEGO.

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585673-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 316825304
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch urządzeń zapewniających podtrzymanie pracy w warunkach zaniku napięcia elektrycznego, instalacja i konfiguracja. Moc nie mniejsza niż 60kVA/60kW z możliwością rozbudowy do 90kVA wewnątrz szafy Zasilacza. Urządzenie o budowie modularnej zapewniający redundancję i możliwość pracy w przypadku awarii jednego z modułów mocy z mocą co najmniej 45kVA/45kW. Zainstalowane moduły mocy: co najmniej 4 x 15kVA.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a96ac5d-f92b-4663-9c86-03e503c6ad9f
Biuletyn 585673-N-2020
Zamawiajacy nazwa Filmoteka Narodowa - Instytut Audiowizualny
Regon 36746732800000
Zamawiajacy adres ulica Wałbrzyska
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-739
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48(22) 3804990,
Zamawiajacy fax +48(22) 3804991
Zamawiajacy email Piotr.Iwanowski@fina.gov.pl,
Adres strony url https://fina.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://fina.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://fina.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wałbrzyska 3/5 02-739 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS) DLA ZAPEWNIENIA DZIAŁALNOŚCI INSTYTUCJI W WARUNKACH ZAGROŻENIA STANU EPIDEMICZNEGO.
Numer referencyjny 10/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch urządzeń zapewniających podtrzymanie pracy w warunkach zaniku napięcia elektrycznego, instalacja i konfiguracja. Moc nie mniejsza niż 60kVA/60kW z możliwością rozbudowy do 90kVA wewnątrz szafy Zasilacza. Urządzenie o budowie modularnej zapewniający redundancję i możliwość pracy w przypadku awarii jednego z modułów mocy z mocą co najmniej 45kVA/45kW. Zainstalowane moduły mocy: co najmniej 4 x 15kVA.
Cpv glowny przedmiot 31682530-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części. Wszelkie wykonane instalacje oraz zainstalowane urządzenia są ze sobą funkcjonalnie powiązane i nie mogą zostać wykonane bez wcześniejszego ich zaplanowania. Wymagane jest dobranie odpowiedniej specyfikacji dla instalacji zależnych od siebie wzajemnie tj. elektrycznej, klimatyzacji, zasilania awaryjnego oraz systemu gaszenia.
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu. 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego będą dostarczone w oryginale lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 3. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali dwa zamówienia polegające na dostawie i instalacji urządzeń zasilania awaryjnego o wartości każdego minimum 150 000 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy) złotych brutto. 4. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie zrealizowali dwa zamówienia polegające na dostawie i instalacji urządzeń zasilania awaryjnego o wartości każdego minimum 150 000 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy) złotych brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór w załączniku nr 7 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany umowy: 1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmiany Umowy: 2. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zostaną sporządzone w formie aneksu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa mających istotny wpływ na realizację Umowy, 2) zmiany terminu realizacji Umowy: w sytuacji zmiany innych umów, których stroną jest Zamawiający, a które wykazują związek z Umową na realizację Zamówienia lub mają wpływ na jej realizację, 3) w zakresie przedmiotu Umowy w przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowszych wersji (charakteryzujących się wyższymi lub lepszymi parametrami) niż te, które były dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, 4) w zakresie terminu lub sposobu wykonania Umowy, w przypadku, gdy po zawarciu Umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, 5) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 6) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym na skutek działania siły wyższej, 7) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy” (art. 15r ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych). 4. W przypadkach, o których mowa powyżej, w sytuacji zaistnienia podstaw do zmiany Umowy, Strona jest zobowiązana złożyć drugiej Stronie pisemny wniosek w zakresie określonym w punkcie powyżej wraz z uzasadnieniem i przedstawić bez zbędnej zwłoki niezbędne dokumenty w terminie umożliwiającym drugiej Stronie sprawdzenie w okresie 7 Dni Roboczych poprawności przedłożonych dokumentów, w celu zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń oraz podpisanie aneksu do Umowy w tym zakresie.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Liczba godzin wsparcia w czasie trwania gwarancji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin realizacji całości zadania łącznie ze szkoleniem użytkowników od momentu podpisania Umowy
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Zwiększenie autonomii przy obciążeniu 45kW
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)