GuidZP400 |
0bae8ee2-2247-47d2-a33d-83a896fee3e0
|
Biuletyn |
584481-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Lubelskie
|
Regon |
43101917000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artura Grottgera
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-029
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 44 16 636,
|
Zamawiajacy fax |
81 44 16 535
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@lubelskie.pl,
|
Adres strony url |
www.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny - Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Artura Grottgera4 , 20-029 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń sieciowych do infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w zakresie działań komórek zakresie działań komórek organizacyjnych wdrażających Regionalny Program Operacyjny WL 2014-2020.
|
Numer referencyjny |
OP-IV.272.85.2020.AKL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych do infrastruktury Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w zakresie działań komórek organizacyjnych wdrażających Regionalny Program Operacyjny WL 2014-2020.
1. Przełączniki sieciowe 48 portowe – 4 sztuki;
2. Moduły optyczne – 8 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz postanowieniami niniejszej umowy, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) terminu dostawy przedmiotu umowy nie więcej jednak niż o 10 dni,
w przypadku:
a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji;
b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT o wartość wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT
3) zastosowania sprzętu zamiennego w stosunku do sprzętu wskazanego
w ofercie – pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełnia wszystkie wymagania przewidziane w umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1.
3. W przypadku, gdy na należyte wykonanie umowy wpływają okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, zmian umowy dokonuje się w trybie art. 15 r ust. 4 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Wykonawca składa ofertę z wykorzystaniem Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (w formie oryginału);
2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o których mowa w rozdz. VII SIWZ.
3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika Wykonawca składa pełnomocnictwo
do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę/y wskazaną/e w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy). Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba/y została/y umocowana/e (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem).
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII SIWZ w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia oraz pełnomocnictwo, o którym mowa
w ust. 4.
2) formularz ofertowy, o którym mowa w ust. 1 składany jest przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Poza dokumentami wymienionymi w pkt. 1 i 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo (w formie oryginału
lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem) celem ustalenia:
- Wykonawcy – pełnomocnika uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców,
- Wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie publiczne (wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby).
Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Zapisy dotyczące uwag odnośnie formy składanych dokumentów oraz dokumentów wymaganych
od wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio.
5. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału
w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII SIWZ.
6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania
lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem, pismem czytelnym.
7. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę.
8. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
9. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
10. Oferta musi być podpisana zgodnie z art. 78 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. 2019 r., poz. 1145), czyli musi być opatrzona własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej. Podpis musi być czytelny, pozwalający
na identyfikację osoby podpisującej ofertę. Obok złożonego nieczytelnego podpisu powinna być przystawiona pieczątka zawierająca imię i nazwisko osoby podpisującej ofertę. W sytuacji, gdy Wykonawca nie posiada pieczątki imiennej, powinien na dokumentach złożyć własnoręczny podpis, z którego jednoznacznie wynika brzmienie imienia i nazwiska umożliwiające identyfikację osoby składającej podpis.
11. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez zobowiązane osoby.
12. Dokumenty powinny być sporządzone ściśle z zaleceniami oraz przedstawionymi przez Zamawiającego wzorcami – załącznikami, a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
13. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
14. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty oraz wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być ponumerowane.
15. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec następujących informacji zawartych w ofertach:
1) nazwy (firmy) i adresu wykonawcy,
2) informacji dotyczących ceny,
3) terminu wykonania zamówienia,
4) okresu gwarancji,
5) warunków płatności.
Stosowne zastrzeżenie wykonawca powinien załączyć do oferty. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania.
16. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
17. Właściwym i obowiązującym prawem do stosowania przy przeprowadzaniu przedmiotowego postępowania jest prawo polskie.
Wykonawca winien umieścić ofertę w nieprzezroczystej i zabezpieczonej kopercie.
Koperta winna być zaadresowana następująco:
Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Artura Grottgera 4
20-029 Lublin
WYKONAWCA powinien wpisać na kopercie swój adres i nazwę.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że nastąpi to przed wyznaczonym przez zamawiającego ostatecznym terminem składania ofert. Koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem „zmiana” lub „wycofanie”.
UWAGA!!!
W przypadku nieprawidłowego zaadresowania koperty, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki lub jej przedterminowe otwarcie.
Otwarcie ofert
1) Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania.
2) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3) Podczas otwarcia ofert podane zastaną następujące informacje: nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, ceny zawarte w ofertach, termin wykonania zamówienia oraz fakt zatrudnienia bądź nie osoby niepełnosprawnej.
4) Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
5) ceny oraz dodatkowej funkcjonalności.
6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 4, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz
z informacją, o której mowa w pkt 4). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6
XIV. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
1. Cena oferty to cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usługi (Dz.U. 2019 poz. 178).
2. Cena podana w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty i składniki jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. W przypadku rozbieżności między ceną podaną cyfrową, a ceną podaną słownie, Zamawiający jako prawidłową przyjmie cenę podaną słownie.
5. Wymienione wartości w ofercie (brutto) należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc
po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
6. Zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym z dnia
9 listopada 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 2191), Wykonawca może przekazać Zamawiającemu ustrukturyzowaną fakturę elektroniczną za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF).
|