GuidZP400 |
a06d86ff-a823-4695-86ac-cf662e829b22
|
Biuletyn |
582510-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
1. Baza Lotnictwa Transportowego
|
Regon |
10088949300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Żwirki i Wigury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1c
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 821 316,
|
Zamawiajacy fax |
261 821 316
|
Zamawiajacy email |
1bltr.zampubliczne@ron.mil.pl,
|
Adres strony url |
https://1bltr.wp.mil.pl/pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
1. Baza Lotnictwa Transportowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://1bltr.wp.mil.pl/pl/ oraz https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://1bltr.wp.mil.pl/pl/ oraz https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
elektronicznie na adres https://platformazakupowa.pl/pn/1bltr
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście , pocztą lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1.Baza Lotnictwa Transportowego, 00-909 Warszawa ul. Żwirki i Wigury 1C, Kancelaria Jawna bud. 65 pok.108
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu K-O
|
Numer referencyjny |
22/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup sprzętu K-O” wg opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielono na V części. W ramach części I, II, III, IV, V Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań, jednakże w ramach jednego zadania Wykonawca musi zaoferować wszystkie pozycje asortymentowe. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 1 – (Opis przedmiotu zamówienia) do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej w skrócie SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32344240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Maksymalnie 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1)Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, (w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp);
2)Dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3)Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ.
4)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy – Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w § 11 pkt 1 ppkt 1 niniejszej SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga załączenia do oferty listę adresów stron internetowych z opisem oferowanych produktów, wskazanych w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy
1)zmiana danych dotyczących stron umowy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego);
2)zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej, lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie mógł przewidzieć.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu K-O dla Klubu DG RSZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 1 – Sprzęt muzyczny; ZADANIE NR 2 – Sprzęt elektroakustyczny; ZADANIE NR 3 – Sprzęt fotograficzny; ZADANIE NR 4 – Wyposażenie stanowisk promocyjnych; ZADANIE NR 5 TORBY TRANSPORTOWE, SKRZYNIE. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu K-O dla COP-DKP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32344240-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 6 – Sprzęt RTV; ZADANIE NR 7 - Akcesoria do sprzętu audio; ZADANIE NR 8 - Wyposażenie stanowisk promocyjnych. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu K-O dla JW. 4198
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 9 - Sprzęt RTV; ZADANIE NR 10 - Przybory do laminowania i bindowania; ZADANIE NR 11 - Sprzęt elektroakustyczny i nagłośnieniowy; ZADANIE NR 12 - Skrzynie, statywy, uchwyt; ZADANIE NR 13 - Kable. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu K-O dla SSH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 14 - Sprzęt fotograficzny; ZADANIE NR 15 - Sprzęt filmowy; ZADANIE NR 16 - Sprzęt audio; ZADANIE NR 17 - Zestaw wieża z kolumnami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zakup sprzętu K-O dla Zespołu Wydawniczego DG RSZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
ZADANIE NR 18 - Sprzęt poligraficzny. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
| |