Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Czarnem oraz Oddziału Zewnętrznego Złotów

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Czarne
Województwo pomorskie
Branża
  • Pieczywo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585986-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa: chleb wiejski, chleb pszenny, chleb razowy, bułka tarta w okresie od 01.10.2020 r. do 30.09.2021 r., dla:
a) Zakładu Karnego w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne,  w szacunkowej ilości dla:
chleb wiejski: 151 000 kg w okresie trwania umowy;
chleb pszenny: 40 000 kg, w okresie trwania umowy;
chleb razowy: 9 005 kg, w okresie trwania umowy
b) Odział Zewnętrzny Złotów, ul. Plac Kościuszki 3, 77-400 Złotów - w szacunkowej ilości dla:
chleb wiejski: 17 000 kg, w okresie trwania umowy;
chleb pszenny: 1 000 kg, w okresie trwania umowy;
chleb razowy: 5 kg; w okresie trwania umowy;
bułka tarta: 50 kg w okresie trwania umowy;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dcd61395-9cd0-43cd-a5e4-1f2f96974936
Biuletyn 585986-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny
Regon 31992536001000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pomorska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Czarne
Zamawiajacy kod pocztowy 77-330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 330 830
Zamawiajacy email dkw_czarne@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Czarnem oraz Oddziału Zewnętrznego Złotów
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Czarnem oraz Oddziału Zewnętrznego Złotów
Numer referencyjny DKW.2232.23.2020.JD
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa: chleb wiejski, chleb pszenny, chleb razowy, bułka tarta w okresie od 01.10.2020 r. do 30.09.2021 r., dla: a) Zakładu Karnego w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne,  w szacunkowej ilości dla: chleb wiejski: 151 000 kg w okresie trwania umowy; chleb pszenny: 40 000 kg, w okresie trwania umowy; chleb razowy: 9 005 kg, w okresie trwania umowy b) Odział Zewnętrzny Złotów, ul. Plac Kościuszki 3, 77-400 Złotów - w szacunkowej ilości dla: chleb wiejski: 17 000 kg, w okresie trwania umowy; chleb pszenny: 1 000 kg, w okresie trwania umowy; chleb razowy: 5 kg; w okresie trwania umowy; bułka tarta: 50 kg w okresie trwania umowy;
Cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej ( 2 dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości każda minimum 150 000,00 PLN brutto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdziale V ust. 1 lit. c SIWZ Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych dostaw na zasadach określonych poniżej: a) wykazu wykonanych dostaw, - Załącznik nr 5, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej 2 dostawy w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości każda minimum 150 000,00 PLN brutto), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) i Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 3 do SIWZ), o których mowa w rozdziale V, (art. 25 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. - Prawo zamówień publicznych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Załącznik nr 6 do SIWZ stanowi wzór umowy, jaka będzie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą 2. Wykonawca winien zapoznać się z treścią wzoru umowy oraz w przypadku, gdy nie wnosi żadnych zastrzeżeń dotyczących postanowień i warunków, określonych we wzorze umowy, zaakceptować jego treść na formularzu ofertowym. 3. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczące: a) w zakresie przedmiotu umowy, w tym sposobu jego wykonania oraz terminów przewidzianych na realizację zobowiązań umownych – w przypadku wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki realizacji umowy oraz zmian w sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy lub Zamawiającego skutkujących niemożnością lub znacznym utrudnieniem w realizacji przedmiotu umowy; b) w zakresie cen asortymentu określonych w ofercie Wykonawcy - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT zaistniałej na skutek zmian w przepisach prawnych wprowadzonych w życie po dniu zawarcia umowy, przy czyn Strony ustalają, że w takiej sytuacji nie zmieni się wartość /cena netto asortymentu tylko jego wartość/cena brutto, która zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów i zacznie obowiązywać nie wcześniej niż od dnia wejścia ich w życie 4. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty mogą nastąpić również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp 5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, jednakże Strony ustalają, że modyfikacje umowy w zakresie danych rejestrowych i teleadresowych Stron czy też polegające na zmianie przedstawicieli Stron lub ich danych kontaktowych nie będą uznawane za zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust.1 ustawy Pzp i każda ze Stron będzie mogła wprowadzać je samodzielnie do umowy, zawiadamiając jedynie o tym pisemnie drugą Stronę. 6. Wszelki zmiany w umowie będą mogły być dokonywane wyłącznie w zakresie dopuszczonym ustawą Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)