GuidZP400 |
5475cc37-fdb8-4e80-9cfb-8512cca86ce7
|
Biuletyn |
585917-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
|
Regon |
51965302200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
91
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-356
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 357 684
|
Zamawiajacy fax |
895 357 684
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@w-modr.pl
|
Adres strony url |
www.w-modr.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wmodr.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie serwera z oprogramowaniem Windows Serwer oraz SQL Serwer, oprogramowania do wirtualizacji, rozbudowa macierzy dyskowej, skanerów szczelinowych, czytników kodów kreskowych, drukarek etykiet kreskowych, podziałem na 2 części.
|
Numer referencyjny |
SZP.260.07.20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
a. Przedmiot zamówienia dla części I
1. Serwer z oprogramowaniem Microsoft Windows 2019 Serwer Standard i Microsoft SQL Serwer 2019 Standard - 1 sztuka
2. Rozbudowa macierzy dyskowej – 1 sztuka
3. Oprogramowanie do wirtualizacji serwerów – 1 sztuka
4. Usługa wdrożeniowa - 1 sztuka
b. Przedmiot zamówienia dla części II
1. Skaner szczelinowy – 2 sztuki
2. Czytnik kodów kreskowych – 2 sztuki
3. Drukarka etykiet kreskowych – 2 sztuki
|
Cpv glowny przedmiot |
72541000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia dla części 1: 30 dni od podpisania umowy.
Termin wykonania zamówienia dla części 2: 14 dni od podpisania umowy.
Miejsce wykonania zamówienia:
Siedziba Zamawiającego, ul. Jagiellońska 91, 10-356 Olsztyn.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek zdolności zawodowej jedynie dla części 1:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat VMware Certified Advanced Professional – Data Center and Virtualization Deployment,
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat Specialist – Implementation Engineer Dell EMC Unity Solution,
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat Specialist – Implementation Enginner PowerEdge,
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat Specialist – Implementation Engineer Avamar,
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat Microsoft Certified Solutions Expert: Cloud Platform and Infrastructure,
jedna osoba może posiadać więcej niż jeden z powyższych certyfikatów.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (§ 5 pkt 4 rozporządzenia ws. dokumentów). Dotyczy odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEDIG). Wskazane rejestry są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobiera samodzielnie informacje z tych baz danych.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI. 6. 1) a) niniejszej SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
8. Dokumenty, o których mowa w rozdz. VI. 7., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. VI. 7., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis rozdz. VI. 8 stosuje się.
10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
12. W zakresie nieuregulowanym SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 1282 z późn. zm.).
13. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2) W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Dla części 1 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (załącznik nr 7). Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat VMware Certified Advanced Professional – Data Center and Virtualization Deployment,
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat Specialist – Implementation Engineer Dell EMC Unity Solution,
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat Specialist – Implementation Enginner PowerEdge,
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat Specialist – Implementation Engineer Avamar,
- minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat Microsoft Certified Solutions Expert: Cloud Platform and Infrastructure,
jedna osoba może posiadać więcej niż jeden z powyższych certyfikatów.
Do powyższego wykazu Wykonawca dołączy stosowne certyfikaty, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
11. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 i 6a SIWZ
|
IV 4 14 |
Dla części 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Dla części 1 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia,
w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych
art. 148 ust. 2 ustawy PZP.
4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym.
5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że bank, ubezpieczyciel, poręczyciel zapłaci, na rzecz Zamawiającego w terminie maksymalnie 30 dni od pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie.
6. W przypadku, gdy zabezpieczenie, będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu.
7. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 14 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku:
a) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
b) Zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: udokumentowaną niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w formularzu oferty, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku, pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wówczas sprzęt o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie).
6. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom.
7. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy PZP.
|
IV 4 4 data |
2020-09-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|