GuidZP400 |
de642a1c-ae1d-40ce-a64f-dd67774b7912
|
Biuletyn |
585651-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
|
Regon |
43102223200011
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Racławickie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-049
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 183 203
|
Zamawiajacy fax |
261 183 203
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publ@1wszk.pl
|
Adres strony url |
www.1wszk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.1wszk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1wszk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej: osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej w ramach programu ,,Narodowa Strategia Onkologiczna"
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/52/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego do rehabilitacji onkologicznej (zwanego dalej „przedmiotem umowy”) do 1WSzKzP SP ZOZ w Lublinie wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, zainstalowaniem, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz tabelą warunków technicznych i eksploatacyjnych stanowiącymi Załączniki nr 1.1.1-1.3 i 3.1-3.3 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość składania zamówień częściowych:
Zadanie nr 1 – Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej w ramach programu ,,Narodowa Strategia Onkologiczna" cz. I
Zadanie nr 2 – Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej w ramach programu ,,Narodowa Strategia Onkologiczna" cz. II
Zadanie nr 3 – Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej w ramach programu ,,Narodowa Strategia Onkologiczna" cz. III
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
w prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) aktualnego dokumentu dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 poz.186) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, tj.:
– deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,
– certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej)
– w przypadku, gdy w SIWZ elementy przedmiotu zamówienia nie zostały sklasyfikowane jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie są objęte deklaracjami zgodności i nie podlegają żadnemu wpisowi, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.
b) Katalogi / foldery/ materiały informacyjne oferowanego przedmiotu zamówienia, itp. dla każdego z elementów oferowanego asortymentu, nie zawierające informacji sprzecznych informacjami podanymi w załącznikach nr 1.1.1-1.3 do SIWZ – z opisem przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem pozycji której dotyczą).
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
b) Wypełnione kosztorysy ofertowe, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 3.1-3.3 do SIWZ
c) prawidłowo wypełnione tabele warunków technicznych i eksploatacyjnych (granicznych i oceny jakościowej) oraz warunków gwarancji z podaniem dokładnej wartości oferowanych parametrów przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załącznikach nr 1.1.1-1.3 do SIWZ
d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla zadań, w których Wykonawca przystępuje do postępowania odpowiednio na kwotę:
Numer zadania Wartość w PLN
1 - 5 808,00
2 - 7 400,00
3 - 1 000,00
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art.45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy nr 59 1130 1206 0028 9003 4420 0003 BGK, z dopiskiem: „DZP/PN/52/2020 – „Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej w ramach programu ,,Narodowa Strategia Onkologiczna" - wadium”.
Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się datę i czas uznania rachunku Zamawiającego, w terminie składania ofert.
Oferty bez dowodu wniesienia wadium (w przypadku wadium w innej formie niż pieniądzu) nie będą rozpatrywane.
UWAGA: w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, Wykonawca ma obowiązek złożyć w/w dokumenty w oryginale.
Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp oraz określone we wzorze umowy Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1) obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, która może nastąpić w każdym czasie;
2) konieczności przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanej zmiany oraz jego uzasadnienie; przedłużenie terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie o czas odpowiadający przyczynie, która go wywołała jednak nie dłużej niż 14 dni;
3) zaniechania produkcji określonego sprzętu, zmiany numeru katalogowego lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji. Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania SIWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do podpisania aneksu jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie. Ilości sprzętu muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z umowy.
4) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian. Zmiana nastąpi automatycznie, nie wymaga formy aneksu.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (Podstawa prawna - art. 93 ust. 1a ustawy Pzp)
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej w ramach programu ,,Narodowa Strategia Onkologiczna" cz. I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz tabela warunków technicznych i eksploatacyjnych stanowią załączniki nr 1.1 i 3.1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 – Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej w ramach programu ,,Narodowa Strategia Onkologiczna" cz. II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz tabela warunków technicznych i eksploatacyjnych stanowią załączniki nr 1.2 i 3.2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 – Zakup sprzętu do rehabilitacji onkologicznej w ramach programu ,,Narodowa Strategia Onkologiczna" cz. III
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz tabela warunków technicznych i eksploatacyjnych stanowią załączniki nr 1.3 i 3.3 do SIWZ.
|
| |