Dostawa licencji oprogramowania komputerowego do kompleksowej realizacji badań ankietowych.

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584582-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i wdrożenie narzędzia / oprogramowania/ platformy badawczo-raportującej umożliwiającej realizację badań ankietowych, gromadzenia danych ankietowych techniką CAWI, analizę zebranych danych oraz tworzenie raportów i ich dystrybucję, wraz z instruktażem z obsługi narzędzia/ oprogramowania/ platformy, w ramach projektu „DROGA do DOSKONAŁOŚCI – kompleksowy program wsparcia uczelni”, na podstawie licencji bezterminowej. Zamówienie obejmuje także serwis oprogramowania na okres trwania projektu (do 31.12.2023), a także świadczenie przez Wykonawcę usług rozwoju w wymiarze do 200 roboczogodzin w okresie 24 miesięcy, przy czym usługi rozwoju świadczone będą w ramach prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy, które są załącznikami do SIWZ i stanowią jej integralną część.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 56f97d3b-9587-4ac1-9f46-31a77ca2eeb2
Biuletyn 584582-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Droga do Doskonałości - kompleksowy program wsparcia uczelni" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego WND-POWR.03.05.00-00-Z214/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2020 poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (10-24), pokój nr 110, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji oprogramowania komputerowego do kompleksowej realizacji badań ankietowych.
Numer referencyjny KA-2/083/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i wdrożenie narzędzia / oprogramowania/ platformy badawczo-raportującej umożliwiającej realizację badań ankietowych, gromadzenia danych ankietowych techniką CAWI, analizę zebranych danych oraz tworzenie raportów i ich dystrybucję, wraz z instruktażem z obsługi narzędzia/ oprogramowania/ platformy, w ramach projektu „DROGA do DOSKONAŁOŚCI – kompleksowy program wsparcia uczelni”, na podstawie licencji bezterminowej. Zamówienie obejmuje także serwis oprogramowania na okres trwania projektu (do 31.12.2023), a także świadczenie przez Wykonawcę usług rozwoju w wymiarze do 200 roboczogodzin w okresie 24 miesięcy, przy czym usługi rozwoju świadczone będą w ramach prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy, które są załącznikami do SIWZ i stanowią jej integralną część.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 1. Wdrożenie oprogramowania wraz z szkoleniem pracowników Zamawiającego: 30 dni od daty zawarcia umowy. 2. Świadczenie usługi serwisu: od daty podpisania protokołu odbioru do 31.12.2023 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa i nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa i nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: 1. udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał minimum 2 dostawy w 2 podmiotach w tym co najmniej 1 na uczelni wyższej, które obejmowały dostarczenie i/lub wdrożenie narzędzi do realizacji badań ankietowych dla minimum 250 osób. Wykazywane doświadczenie musi dotyczyć narzędzi udostępnianych w analogiczny lub podobny sposób do wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Wykonawca powinien dysponować minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z czego co najmniej jedna osoba powinna mieć umiejętności i wiedzę z zakresu IT i doświadczenie w skutecznie przeprowadzonej integracji systemów oraz co najmniej jedna powinna mieć doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń instruktarzowych. Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia należy przedstawić w Załączniku nr 7 do SIWZ – wykaz osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6 Do SIWZ 2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, zdolnych do wykonania zamówienia – wg załącznika nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 7 do SIWZ, 3) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6 Do SIWZ 4) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 5) Zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – wg załącznika nr 8 do SIWZ – o ile dotyczy, 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału” – załącznik nr 4 do SIWZ dla każdego z tych podmiotów, 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału” – załącznik nr 4 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności w zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 3) zmiany parametrów technicznych dostarczanego oprogramowania, w przypadkach: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów, b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit b i c jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazaniem daty, od której nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni, dokumenty, z których wynika, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności: a) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit b lub b) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. c. 5. W terminie 10 dni od dnia przekazania dokumentów, o których mowa w ust. 4 strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej stronie informację o zakresie, w jakim akceptuje wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 6. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1), na koszt wykonania umowy, Zamawiający odmówi dokonania zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia. 7. Zmiany niniejszej umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 1, wymagają zgody stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. Przewidziana aneksem zmiana wynagrodzenia, będzie obowiązywać od dnia wejście w życie zmian przepisów stanowiących podstawę tej zmiany. 8. Warunkiem dokonania zmian w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. 9. Wszelkie zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferty należy składać w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Dodatkowa funkcjonalność
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 75,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)