GuidZP400 |
b86557d3-fa9b-4fc2-91dd-6b0c16538dd3
|
Biuletyn |
585617-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
|
Regon |
14168145600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Domaniewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-672
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3783100, 22 3783111
|
Zamawiajacy fax |
22 2019725
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.cpe.gov.pl
|
Adres strony internetowej |
https://www.cpe.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Programu Współpracy Interreg V-A Południowy Bałtyk 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.cpe.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.cpe.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Projektów Europejskich ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby WS PB w Gdańsku materiałów informacyjno-promocyjnych
|
Numer referencyjny |
WA.263.36.2020.KR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa do siedziby WS PB w Gdańsku materiałów informacyjno-promocyjnych. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ – projekt umowy. Zamówienie obejmuje następujące pozycje asortymentowe: stalowa butelka termiczna-100 szt., czyścik do okularów- 100 szt., torebka do pakowania z recykligowanego papieru z rączką papierową- 150 szt., długopis z makulatury- 500 szt., napis 3D (3Interreg South Baltic)- 3 szt., Softflask 150 ml- 120 szt., pas do biegania na 2 softflaski 150 ml, smartfon i nr startowy- 60 szt., koszulki biegowe- 60 szt., wielofunkcyjna opaska do biegania- 60 szt., pastylki miętowe w metalowym pudełku- 200 szt i herbata w puszce- 50 szt. Uwaga! Ilekroć poniżej, w stosunku do określonego produktu (poza stalową butelką termiczną oraz napisem 3D (3Interreg South Baltic) ) jest mowa o wymiarze należy przez to rozumieć wymiar z tolerancją +/- 10% od wymiaru podanego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, że różnica w w/w granicach nie może powodować utraty funkcjonalności danego produktu oraz nie burzy estetyki wizualizacji i projektu graficznego.
Kryterium Liczba punktów (znaczenie)
1. Łączna cena brutto zamówienia – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostaną przypisane punkty w skali od 0 do 60.
Najwyższą liczbę punktów – 60 otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto za wykonanie niniejszego zamówienia a pozostali odpowiednio mniej wg wzoru:
Najniższa cena brutto spośród
badanych ofert
C = -------------------------------- x 60 pkt = liczba punktów oferty ocenianej
Cena brutto badanej oferty
Gdzie C – ilość punktów w kryterium „cena”.
Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
Uwaga: Zgodnie z zasadami kwalifikowalności programu cena jednostkowa danego artykułu promocyjnego nie może przekroczyć 200 zł brutto. W przypadku przekroczenia ceny jednostkowej 200 zł brutto oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na postawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy, bowiem jej treść nie odpowiada treści SIWZ
Rozporządzenie delegowane Komisji (UE) nr 481/2014 z dnia 4 marca 2014 r, Artykuł 2, pkt. 2 b)
max. 60 pkt
2. Ocena jakościowa - ocena w kryterium jakościowym będzie dokonana na podstawie oceny przedstawionych wraz z ofertą próbek materiałów informacyjno-promocyjnych. Każda próbka oceniona zostanie osobno i uzyska odpowiednio od 1 do 10 punktów w każdym z następujących podkryteriów:
1) intensywność i wyrazistość kompozycji kolorystycznej oznakowania – 1–10 pkt;
2) trwałość oznakowania – 1–10 pkt;
3) estetyka wykonania oznakowania – 1–10 pkt;
4) staranność i estetyka wykonania próbki (odpowiednio dla danej próbki: brak rozdarć, uszkodzeń, wystających nitek, staranność szycia/wykonania szwów, równość szycia, brak odkształceń, zmechaceń, przebarwień, jednolite wybarwienie, jakość materiału, brak rys, zadrapań, pęknięć i itp., zachowanie wymaganego kształtu i barwy, spasowanie elementów, płynność otwierania i zamykania) – 1–10 pkt
Po zliczeniu punktacji przyznanej poszczególnym próbkom punktacja w przedmiotowym kryterium zostanie ustalona według następującego wzoru:
Punkty przyznane ofercie (próbkom)
J= -------------------------------------------------------------------------------------- x 40%
Najwyższa liczba punktów przyznanych ofercie (próbkom)
1 pkt. = 1%
Uwaga: Jeśli przynajmniej 2 z przedstawionych próbek uzyska ocenę poniżej 4 punktów w którymkolwiek z podkryteriów Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w całości, jako niezgodną z treścią SIWZ pod względem wymaganej jakości materiałów informacyjno-promocyjnych.
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć po jednej oznakowanej próbce:
1. stalowej butelki termicznej,
2. softflaska 150 ml,
3. koszulki biegowej damskiej, rozmiar M.
Załączone do oferty próbki muszą spełniać wymagania określone w OPZ z wyjątkiem nadruków/grawerów itp. oraz znaków graficznych. Zamawiający dopuści do oceny próbki poglądowe tzn. z oznakowaniem w innej niż wymagana w OPZ ilości kolorów nadruku, wielkości, umiejscowieniu itp., przy czym oznakowanie na próbkach musi zostać wykonane metodą/techniką wymaganą dla danej pozycji asortymentowej zgodnie z zapisami OPZ. Zamawiający nie dopuszcza różnicy rozmiaru próbek. Zamawiający wymaga złożenia próbek w kolorach wskazanych w OPZ. Wszystkie złożone próbki muszą być opakowane zgodnie z warunkami wskazanymi w OPZ.
Próbka składana jest w celu dokonania oceny jakościowej oferowanych produktów i w tym wypadku nie jest traktowana jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie będzie miał zastosowania. Próbka nie będzie podlegała uzupełnieniu. Brak złożenia próbki na dzień składania ofert bądź złożenie próbki niezgodnej z wymaganiami Zamawiającego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jeśli przynajmniej 2 z przedstawionych próbek uzyska ocenę poniżej 4 punktów w którymkolwiek z podkryteriów, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w całości, jako niezgodną z treścią SIWZ pod względem wymaganej jakości materiałów informacyjno-promocyjnych. max. 40 pkt
Łączna liczba punktów przyznanych ofercie zostanie obliczona według wzoru:
P = C + J
gdzie:
P – łączna liczba punktów we wszystkich kryteriach
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „Cena”
J – liczba punków przyznanych w kryterium „Jakość produktów”
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
20111,67
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
HARMONOGRAM I WARUNKI REALIZACJI.
1.Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 3 dni roboczych następujących po zawarciu umowy przedstawić Zamawiającemu w jego siedzibie: al. Grunwaldzka 186, 80-266 Gdańsk propozycję produktów określonych w OPZ. Wykonawca przedstawi dwa modele każdego materiału do wyboru. W przypadku braku akceptacji zgłoszonej drogą elektroniczną przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 3 dni roboczych od informacji o braku akceptacji ponownie przedstawić inne propozycje niezaakceptowanych przez Zamawiającego produktów. 2.Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych od podpisania umowy dostarczy Wykonawcy plik z grafiką oraz logotypami do wiernego odwzorowania celem opracowania wizualizacji poszczególnych materiałów promocyjnych. Przez wizualizację należy rozumieć projekt graficzny w formacie PDF lub JPEG danego artykułu z naniesionymi logotypami/napisami uwzględniający opisane w poniższej tabeli wytyczne. Wizualizacją objęte są wszystkie zamawiane materiały wyszczególnione w OPZ. 3.Przygotowanie projektów w wersji elektronicznej wraz z propozycją nadruków/grawerów przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia przez Zamawiającego modelu oraz koloru materiału. Akceptacja projektu graficznego przez Zamawiającego nastąpi w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania wizualizacji przez Wykonawcę Zamawiającemu. 4. Zamawiający może odrzucić wizualizację, jeśli nie będzie spełniać parametrów jakościowych (nierówności, słaba rozdzielczość, złe odwzorowanie kolorów). W przypadku uwag Zamawiającego zgłoszonych drogą elektroniczną, Wykonawca uwzględni je w terminie 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia przekazując poprawioną wersję projektu. Wykonawca może przystąpić do produkcji próbek dopiero po akceptacji wizualizacji przez Zamawiającego. 5.Przed przystąpieniem do produkcji docelowej materiałów objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zamawiającego próbkę każdego z materiałów z naniesionymi znakami graficznymi celem weryfikacji poprawności wykonania produktu. Zatwierdzenie przez Zamawiającego drogą elektroniczną próbek umożliwia rozpoczęcie masowej produkcji materiałów. Niedopuszczalne jest rozpoczęcie przez Wykonawcę produkcji bez akceptacji próbek przez Zamawiającego. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów produkcji materiałów niezatwierdzonych. 6.Dostawy poszczególnych materiałów mogą odbywać się sukcesywnie, odrębnie dla każdej pozycji zamówienia. Wykonawca musi uzgodnić termin oraz godziny dostawy/dostaw z Zamawiającym. Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu materiały, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego: al. Grunwaldzka 186, 80-266 Gdańsk i umieścić je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 7.Zamawiający dokona wstępnego ilościowego odbioru każdej z dostaw oraz ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia po dostarczeniu wszystkich pozycji zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą starać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dwóch dostaw materiałów reklamowych obejmujących ich oznakowanie o łącznej wartości minimum 10 000,00 zł każda z nich wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana wraz z załączeniem dowodów, że została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 60, 534 z późn. zm.), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać;2.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.3.Zamawiający nie żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w ust. 2 dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Dokument, o którym mowa w ust. 4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Zapisy ust. 5 stosuje się. 7.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, tj.: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 60, 534 z późn. zm.), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać; 1) wykazu dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, wartości, podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca musi złożyć wypełniony Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ a także należy dołączyć do oferty po jednej oznakowanej próbce: stalowej butelki termicznej, softflaska 150 ml oraz koszulki biegowej damskiej rozmiar M, która podlega ocenie w kryterium oceny ofert (patrz rozdz. XVI) oraz oświadczenia wstępne, a także: 1) pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę, jeżeli umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści złożonych dokumentów rejestrowych; 2) pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, w przypadku wspólnego składania oferty przez Wykonawców; 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (2019 r. poz. 310, 836). 3.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 4.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr konta 98 1010 1010 0058 8713 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w postępowaniu znak WA.263.36.2020.KR”.
5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w pozostałych przypadkach wymienionych w ust. 2 – oryginał dowodu wniesienia wadium.6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem zmiany osób wskazanych w § 1 ust. 7 dla której wystarczające jest pisemne powiadomienie.
2.Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2)termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia prac będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania materiałów, jednak nie dłużej niż o 14 dni,
3)jeżeli wykonanie umowy będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione z uwagi na stan epidemii wirusa SARS-CoV-2 i wywołanej nim choroby COVID-19 lub wywołane stanem epidemii ograniczenia – w takim wypadku, w zakresie dotyczącym możliwości zmiany terminu, zmiana jest możliwa do czasu, w którym okoliczności pozwolą na realizację umowy i czas niezbędny na wykonanie czynności pozostałych do zrealizowania.
3.Warunkiem wprowadzenia zmiany jest wystąpienie strony z wnioskiem o zmianę wraz z podaniem przyczyny zmiany. 4.Okoliczności skutkujące możliwością dokonania innych istotnych zmian zawartej umowy opisuje art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.).
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.09.2020 r. o godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego
|