GuidZP400 |
6fc94d1f-5c3a-4003-a533-6271ddb496a2
|
Biuletyn |
585605-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
|
Regon |
10824540000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Cieplicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
126A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jelenia Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-570
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
757 535 614,
|
Zamawiajacy fax |
757 535 614
|
Zamawiajacy email |
pogotowiejg@999.jgora.pl,
|
Adres strony url |
www.999.jgora.pl ; www.bip.999.jgora.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.999.jgora.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.999.jgora.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa plastrów do mocowania kaniul
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa plastrów do mocowania kaniul dla potrzeb Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
|
Cpv glowny przedmiot |
33141112-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
1
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę stosownego oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3.1.1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
3.1.2. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej;
Wykonawca w terminie 3 dni – od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj. informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 4 do SIWZ);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.2.1 Oświadczenie oferenta że oferowane wyroby medyczne są zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2020 r. poz. 186. z późn. zm)
3.2.2 Nazwa towaru, producent, model na formularzu cenowym (zał. Nr 1 do SIWZ).
3.2.3 Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty medyczne są dopuszczone do obrotu na terenie RP i spełniają wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity - (Dz. U. z 2020 r. poz. 186. z późn. zm)
a) certyfikat CE lub Deklarację zgodności z dyrektywą o wyrobach medycznych 93/42/EEC,
b) oświadczenie, zawierające wykaz sprzętu zgłoszonego do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
c) oświadczenie, zawierające wykaz sprzętu niepodlegającego zgłoszeniu do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z ofertą.
1.1 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego
1.1.1 Wypełniony druk oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy.
1.1.2. Formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.1.3. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.1.4. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
1.2 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
1.2.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postepowaniu wskazanym w Załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
1.2.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków. Ww. formularz ma być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.2.3. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2.1. Ww. formularz ma być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
1.2.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.2.1 powyżej. Ww. formularz ma być wypełniony i podpisany przez te podmioty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
a) asortymentu:
zamawiający dopuszcza dostawę zamienników o nie gorszych parametrach i w cenie nie wyższej niż w ofercie, występujących pod inną nazwą handlową po uprzednim pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; dostawa taka będzie możliwa w przypadku wstrzymania, lub zaprzestania produkcji, dystrybucji lub wycofania produktów stanowiących przedmiot dostawy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|