Usługa dostawy i montażu regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w Galerii Sztuki Kobierców Wschodnich im. W., J. Kulczyckich w budynku znajdującym się przy ul. Droga na Koziniec 8, 34-500 Zakopane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup wyposażenia na potrzeby działalności statutowej Muzeum Tatrzańskiego” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu Infrastruktura Kultury 2020

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582931-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy i montażu regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w Galerii Sztuki Kobierców Wschodnich im. W., J. Kulczyckich w budynku znajdującym się przy ul. Droga na Koziniec 8, 34-500 Zakopane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup wyposażenia na potrzeby działalności statutowej Muzeum Tatrzańskiego” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu Infrastruktura Kultury 2020 (zgodnie z Formularzem ofertowym i Opisem Przedmiotu Zamówienia).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 204d44f2-937e-4c47-9897-733197e7414b
Biuletyn 582931-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego
Regon 27838500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krupówki
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Zakopane
Zamawiajacy kod pocztowy 34-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182 015 205
Zamawiajacy fax 182 063 872
Zamawiajacy email zp@muzeumtatrzanskie.pl
Adres strony url http://muzeumtatrzanskie.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://muzeumtatrzanskie.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://muzeumtatrzanskie.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Tatrzańskie im. Dra T. Chałubińskiego w Zakopanem, ul. T. Chałubińskiego 7, Zakopane 34-500
Nazwa nadana zamowieniu Usługa dostawy i montażu regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w Galerii Sztuki Kobierców Wschodnich im. W., J. Kulczyckich w budynku znajdującym się przy ul. Droga na Koziniec 8, 34-500 Zakopane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup wyposażenia na potrzeby działalności statutowej Muzeum Tatrzańskiego” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu Infrastruktura Kultury 2020
Numer referencyjny ADM.270-5/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy i montażu regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w Galerii Sztuki Kobierców Wschodnich im. W., J. Kulczyckich w budynku znajdującym się przy ul. Droga na Koziniec 8, 34-500 Zakopane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup wyposażenia na potrzeby działalności statutowej Muzeum Tatrzańskiego” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu Infrastruktura Kultury 2020 (zgodnie z Formularzem ofertowym i Opisem Przedmiotu Zamówienia).
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 309000,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do 60 dni kalendarzowych od dnia obustronnego podpisania umowy, które nastąpi nie później niż do dnia 30.10.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) zdolność techniczna: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. b) zdolność zawodowa: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania obejmujące dostawę i montaż regałów przesuwnych, o wartości min. 200.000,00 zł. c) wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych; 2) ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w pkt XI.1.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt V.3.b wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Inne dokumenty niewymienione Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt V, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia dokumentów, z których będzie wynikać:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; oraz  czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane w sytuacjach zgodnych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 jest nieważna. 3. Zamawiający przewiduje w szczególności możliwość następujących zmian treści umowy: 1) zmiana terminów realizacji Umowy wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przeszkód niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie, jeśli nie były one spowodowane przez Wykonawcę, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 2) zmiana umowy wynikająca z wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, polegająca na dostosowaniu umowy do sytuacji wynikającej z zaistniałej siły wyższej, 3) zmiana sposobu spełnienia świadczenia objętego przedmiotem umowy, w szczególności ze względu na: a) niedostępność na rynku części, materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ lub w ofercie Wykonawcy, spowodowana w szczególności zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, zwiększających możliwości użytkowe przedmiotu umowy lub pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji, c) konieczność wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych w umowie rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu umowy, d) konieczność wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 4) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, 5) gdy zajdzie konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Zmiana może dotyczyć, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, powierzenia podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy oraz zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 6) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1– w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, 7) ograniczenie zakresu umowy – przez jednostronne oświadczenie Zamawiającego i związaną z tym odpowiednią zmianę wynagrodzenia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania z uwagi na nie otrzymanie środków finansowych z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu Infrastruktura Kultury 2020 a także środków z Budżetu Województwa Małopolskiego.

Criterion

Kryteria Cena (koszt)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres rękojmi i gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)