GuidZP400 |
204d44f2-937e-4c47-9897-733197e7414b
|
Biuletyn |
582931-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Tatrzańskie im. dra Tytusa Chałubińskiego
|
Regon |
27838500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krupówki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zakopane
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 015 205
|
Zamawiajacy fax |
182 063 872
|
Zamawiajacy email |
zp@muzeumtatrzanskie.pl
|
Adres strony url |
http://muzeumtatrzanskie.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury Województwa Małopolskiego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://muzeumtatrzanskie.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://muzeumtatrzanskie.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Tatrzańskie im. Dra T. Chałubińskiego w Zakopanem, ul. T. Chałubińskiego 7, Zakopane 34-500
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa dostawy i montażu regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w Galerii Sztuki Kobierców Wschodnich im. W., J. Kulczyckich w budynku znajdującym się przy ul. Droga na Koziniec 8, 34-500 Zakopane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup wyposażenia na potrzeby działalności statutowej Muzeum Tatrzańskiego” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu Infrastruktura Kultury 2020
|
Numer referencyjny |
ADM.270-5/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostawy i montażu regałów na potrzeby magazynowania eksponatów muzealnych w Galerii Sztuki Kobierców Wschodnich im. W., J. Kulczyckich w budynku znajdującym się przy ul. Droga na Koziniec 8, 34-500 Zakopane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup wyposażenia na potrzeby działalności statutowej Muzeum Tatrzańskiego” dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu Infrastruktura Kultury 2020 (zgodnie z Formularzem ofertowym i Opisem Przedmiotu Zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
309000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie do 60 dni kalendarzowych od dnia obustronnego podpisania umowy, które nastąpi nie później niż do dnia 30.10.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) zdolność techniczna:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) zdolność zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zadania obejmujące dostawę i montaż regałów przesuwnych, o wartości min. 200.000,00 zł.
c) wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych;
2) ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w pkt XI.1.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt V.3.b wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt V, w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia dokumentów, z których będzie wynikać:
zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; oraz
czy inne podmioty, na zdolności, których wykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi których wskazane zdolności dotyczą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane w sytuacjach zgodnych z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem ust. 1 jest nieważna.
3. Zamawiający przewiduje w szczególności możliwość następujących zmian treści umowy:
1) zmiana terminów realizacji Umowy wystąpienia opóźnień wynikających z:
a) przeszkód niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie, jeśli nie były one spowodowane przez Wykonawcę,
b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
2) zmiana umowy wynikająca z wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, polegająca na dostosowaniu umowy do sytuacji wynikającej z zaistniałej siły wyższej,
3) zmiana sposobu spełnienia świadczenia objętego przedmiotem umowy, w szczególności ze względu na:
a) niedostępność na rynku części, materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ lub w ofercie Wykonawcy, spowodowana w szczególności zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, zwiększających możliwości użytkowe przedmiotu umowy lub pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji,
c) konieczność wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych w umowie rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu umowy,
d) konieczność wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
4) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
5) gdy zajdzie konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Zmiana może dotyczyć, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, powierzenia podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy oraz zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
6) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1– w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT,
7) ograniczenie zakresu umowy – przez jednostronne oświadczenie Zamawiającego i związaną z tym odpowiednią zmianę wynagrodzenia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania z uwagi na nie otrzymanie środków finansowych z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego z programu Infrastruktura Kultury 2020 a także środków z Budżetu Województwa Małopolskiego.
|