Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Wołomin

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Gmina Wołomin
Miejscowość Wołomin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585767-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722127006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Wołomin”, które powinno zostać wykonane z wykorzystaniem metody kombinowanej, czyli połączenie metody rejestrowej z metodą wywiadu kwestionariuszowego (bezpośredniego) poprzez wykorzystanie danych zgromadzonych w rejestrach i uzupełnienie ich za pomocą pozyskanych danych z wywiadu bezpośredniego, po przeprowadzeniu np. ankiety [szacunkowo inwentaryzacja obejmuje swoim zasięgiem 9500 punktów adresowych (+/-10%)]:
1. Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł ciepła w budynkach na terenie Gminy Wołomin
w podziale na miejsce pochodzenia, metodą wywiadu kwestionariuszowego dla:
• terenów zabudowy jednorodzinnej,
• indywidualnych źródeł ciepła w budynkach wielorodzinnych,
• indywidualnych źródeł ciepłą w budynkach komunalnych,
• indywidualnych źródeł ciepłą w pozostałych budynkach (w tym: obiekty usługowe, handlowe, zakłady przemysłowe, obiekty użyteczności publicznej).
2. Wykonanie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na obszarze całej Gminy Wołomin, zawierającej dla każdego punktu adresowego niżej wymienione dane t. j.:
• dane adresowe/lokalizacja – adres zgodny z warstwą punktów adresowych Systemu Informacji Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Wołominie (w ramach danego adresu nieruchomości może znajdować się jeden lub więcej obiektów),
• dane o budynku/lokalu/obiekcie – typ budynku, powierzchnia użytkowa wyrażony w m², ocieplenie, przeprowadzone i planowane termomodernizacje,
• rodzaje ogrzewania w budynku/lokalu/obiekcie,
• liczba, rodzaj, moc, wiek pieców/kotłów na paliwa stałe zlokalizowanych w budynku/lokalu,
• rodzaj i ilość spalanego paliwa stałego w budynku/lokalu/obiekcie.
Zakres prac zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1A do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b8bfa4cd-bc45-4485-bc7e-8c4fa63c2e2a
Biuletyn 585767-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Wołomin
Regon 13269640000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ogrodowa
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Wołomin
Zamawiajacy kod pocztowy 05-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 633 000
Zamawiajacy fax 227 633 066
Zamawiajacy email przetargi@wolomin.org
Adres strony url www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, Stanowiska podawcze - punkt informacyjny nr 1, 2, 3 (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Wołomin
Numer referencyjny ZP.271.26.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest : Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Wołomin”, które powinno zostać wykonane z wykorzystaniem metody kombinowanej, czyli połączenie metody rejestrowej z metodą wywiadu kwestionariuszowego (bezpośredniego) poprzez wykorzystanie danych zgromadzonych w rejestrach i uzupełnienie ich za pomocą pozyskanych danych z wywiadu bezpośredniego, po przeprowadzeniu np. ankiety [szacunkowo inwentaryzacja obejmuje swoim zasięgiem 9500 punktów adresowych (+/-10%)]: 1. Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł ciepła w budynkach na terenie Gminy Wołomin w podziale na miejsce pochodzenia, metodą wywiadu kwestionariuszowego dla: • terenów zabudowy jednorodzinnej, • indywidualnych źródeł ciepła w budynkach wielorodzinnych, • indywidualnych źródeł ciepłą w budynkach komunalnych, • indywidualnych źródeł ciepłą w pozostałych budynkach (w tym: obiekty usługowe, handlowe, zakłady przemysłowe, obiekty użyteczności publicznej). 2. Wykonanie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na obszarze całej Gminy Wołomin, zawierającej dla każdego punktu adresowego niżej wymienione dane t. j.: • dane adresowe/lokalizacja – adres zgodny z warstwą punktów adresowych Systemu Informacji Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Wołominie (w ramach danego adresu nieruchomości może znajdować się jeden lub więcej obiektów), • dane o budynku/lokalu/obiekcie – typ budynku, powierzchnia użytkowa wyrażony w m², ocieplenie, przeprowadzone i planowane termomodernizacje, • rodzaje ogrzewania w budynku/lokalu/obiekcie, • liczba, rodzaj, moc, wiek pieców/kotłów na paliwa stałe zlokalizowanych w budynku/lokalu, • rodzaj i ilość spalanego paliwa stałego w budynku/lokalu/obiekcie. Zakres prac zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1A do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 72212700-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - w zakresie wiedzy i doświadczenia – Wykonawca spełni również warunek, jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zlecenia – każde polegające na inwentaryzacji źródeł ciepła dla gmin/miast powyżej 15 tys. mieszkańców, z których każda obejmowała nie mniej niż 5 tys. pkt. adresowych. Przez usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie usługi przygotowania, przeprowadzenia inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła - w wykazie zostanie podany przedmiot, wartość zamówienia, data wykonania, dane odbiorcy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.(załącznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ); Do wykazu należy dołączyć dowody określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium zabezpieczającego ofertę Wykonawcy w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych.)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto w Istotnych postanowieniach Umowy , który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 16.2 Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT, 2) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: • wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych), uniemożliwiających realizację zadania; • potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej. 3) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczności zrealizowania usługi przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w SIWZ i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem usług. 2 Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą Stron, wyłącznie w formie pisemnego pod rygorem nieważności aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin platności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)