GuidZP400 |
b8bfa4cd-bc45-4485-bc7e-8c4fa63c2e2a
|
Biuletyn |
585767-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wołomin
|
Regon |
13269640000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ogrodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wołomin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 633 000
|
Zamawiajacy fax |
227 633 066
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wolomin.org
|
Adres strony url |
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolomin.org; http://wolomin.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, Stanowiska podawcze - punkt informacyjny nr 1, 2, 3 (parter).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Wołomin
|
Numer referencyjny |
ZP.271.26.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest : Przeprowadzenie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na terenie Gminy Wołomin”, które powinno zostać wykonane z wykorzystaniem metody kombinowanej, czyli połączenie metody rejestrowej z metodą wywiadu kwestionariuszowego (bezpośredniego) poprzez wykorzystanie danych zgromadzonych w rejestrach i uzupełnienie ich za pomocą pozyskanych danych z wywiadu bezpośredniego, po przeprowadzeniu np. ankiety [szacunkowo inwentaryzacja obejmuje swoim zasięgiem 9500 punktów adresowych (+/-10%)]:
1. Przeprowadzenie inwentaryzacji źródeł ciepła w budynkach na terenie Gminy Wołomin
w podziale na miejsce pochodzenia, metodą wywiadu kwestionariuszowego dla:
• terenów zabudowy jednorodzinnej,
• indywidualnych źródeł ciepła w budynkach wielorodzinnych,
• indywidualnych źródeł ciepłą w budynkach komunalnych,
• indywidualnych źródeł ciepłą w pozostałych budynkach (w tym: obiekty usługowe, handlowe, zakłady przemysłowe, obiekty użyteczności publicznej).
2. Wykonanie inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła na obszarze całej Gminy Wołomin, zawierającej dla każdego punktu adresowego niżej wymienione dane t. j.:
• dane adresowe/lokalizacja – adres zgodny z warstwą punktów adresowych Systemu Informacji Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Wołominie (w ramach danego adresu nieruchomości może znajdować się jeden lub więcej obiektów),
• dane o budynku/lokalu/obiekcie – typ budynku, powierzchnia użytkowa wyrażony w m², ocieplenie, przeprowadzone i planowane termomodernizacje,
• rodzaje ogrzewania w budynku/lokalu/obiekcie,
• liczba, rodzaj, moc, wiek pieców/kotłów na paliwa stałe zlokalizowanych w budynku/lokalu,
• rodzaj i ilość spalanego paliwa stałego w budynku/lokalu/obiekcie.
Zakres prac zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1A do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72212700-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- w zakresie wiedzy i doświadczenia – Wykonawca spełni również warunek, jeśli wykaże, że:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zlecenia – każde polegające na inwentaryzacji źródeł ciepła dla gmin/miast powyżej 15 tys. mieszkańców, z których każda obejmowała nie mniej niż 5 tys. pkt. adresowych.
Przez usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie usługi przygotowania, przeprowadzenia inwentaryzacji indywidualnych źródeł ciepła - w wykazie zostanie podany przedmiot, wartość zamówienia, data wykonania, dane odbiorcy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane.(załącznik nr 4 do SIWZ), (w zakresie wskazanym w pkt 5 SIWZ);
Do wykazu należy dołączyć dowody określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda wniesienia wadium zabezpieczającego ofertę Wykonawcy w kwocie 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych.)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Postanowienia umowy zawarto w Istotnych postanowieniach Umowy , który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
16.2 Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) Zmiany w zakresie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególności zmiany stawek podatku VAT,
2) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
• wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, itp. warunków pogodowych), uniemożliwiających realizację zadania;
• potrzeby opóźnienia rozpoczęcia lub wstrzymania wykonywania usługi z przyczyn niezależnych od Zamawiającego np. przedłużającej się procedury przetargowej.
3) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku konieczności zrealizowania usługi przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w SIWZ i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem usług.
2 Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą Stron, wyłącznie w formie pisemnego pod rygorem nieważności aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|