GuidZP400 |
dc0ce50b-3d33-4c42-ac3e-9e679257a2a9
|
Biuletyn |
585597-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku
|
Regon |
22006808000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Piekarnicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-126
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-58 32 13 622,
|
Zamawiajacy fax |
0-58 32 13 827
|
Zamawiajacy email |
aleksandra.boguszewska@gdansk-polnoc.sr.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.gdansk-polnoc.sr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
sąd
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://gdansk-polnoc.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://gdansk-polnoc.sr.gov.pl/zamowienia-publiczne,m,m2,167
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Biuro Podawcze Sądu Rejonowego Gdańsk-Północ w Gdańsku ul. Piekarnicza 10; 80-126 Gdańsk.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
|
Numer referencyjny |
sygn. akt: Gosp. 280-5/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych (tonery, tusze) na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk - Północ w Gdańsku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia, warunki rozliczania i obowiązki Wykonawcy określają FORMULARZ CENOWY stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby tonery i tusze określone w Formularzu cenowym w pozycjach 2 i od 6 do 14 były oryginałami producenta sprzętu. W przypadku zaoferowania zamienników w tych pozycjach Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
do dnia 31.12.2020 r.
Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego realizowane będą w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
wykazania wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw obejmujących dostawę materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze) do drukarek lub kserokopiarek lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości brutto 120.000,00 zł, każda.
Przez wartość dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w ramach jednej umowy.
Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie sumę dostaw w ramach jednej umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 8 do SIWZ, oraz dowody określające czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO OFERTY:
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA.
2) FORMULARZ CENOWY, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1a do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
4) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.
5) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
4.000,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym zał. 9 do siwz
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, ul. Piekarnicza 10, 80–126 Gdańsk;
2) W Sądzie powołany został inspektor ochrony danych osobowych, adres: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, ul. Piekarnicza 10, 80–126 Gdańsk, e-mail: iodo@gdansk-polnoc.sr.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach, dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o sygn. akt: Gosp. 280-5/20 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy i/lub do czasu przedawnienia wzajemnych roszczeń oraz przez okres archiwizacji wynikający z instrukcji kancelaryjnej.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana, dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|