Dostawa urządzeń firewall i analizatora zdarzeń oraz utrzymanie/wsparcie techniczne tych elementów, wykonywane przez 12 miesięcy

Data publikacji 2020-09-16
Data zakończenia 2020-09-24 00:00:00
Instytucja Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585586-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje:
a) dostarczenie, zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie w infrastrukturze zamawiającego w terminie określonym w przez wykonawcę w ofercie, trwającym nie dłużej niż 60 dni od dnia zawarcia umowy, urządzeń składających się na klaster brzegowych urządzeń bezpieczeństwa sieciowego (dalej „System”), w skład którego wchodzą: 2 szt. urządzeń firewall, analizator ruchu sieciowego oraz dostęp do wskaźników IoC dla analizatora ruchu sieciowego na czas określony przez wykonawcę w ofercie, trwający nie krócej niż 1 rok i nie dłużej niż 3 lata, licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru Systemu, a także udzielenie licencji na oprogramowanie działające na urządzeniach tworzących System na czas nieokreślony;
b) świadczenie usług w zakresie utrzymania/wsparcia technicznego Systemu w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu odbioru, a także sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej Systemu.
Wymagane parametry techniczne, funkcjonalne, serwisowe Systemu oraz dotyczące usług w zakresie wsparcia Systemu i gwarancji na te usługi, opisano w załączniku nr 1a do SIWZ, który pozostaje w ścisłym związku z ISTOTNYMI POSTANOWIENIAMI UMOWY, określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8ac4c0f-35f8-4249-a93e-54c06fe0565a
Biuletyn 585586-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Regon 15524960100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 181 C
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-222
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 4921134, 4921135
Zamawiajacy fax 224 921 149
Zamawiajacy email zampubl@urpl.gov.pl
Adres strony url http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://urpl.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń firewall i analizatora zdarzeń oraz utrzymanie/wsparcie techniczne tych elementów, wykonywane przez 12 miesięcy
Numer referencyjny BAG-AGZ.26.10.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje: a) dostarczenie, zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie w infrastrukturze zamawiającego w terminie określonym w przez wykonawcę w ofercie, trwającym nie dłużej niż 60 dni od dnia zawarcia umowy, urządzeń składających się na klaster brzegowych urządzeń bezpieczeństwa sieciowego (dalej „System”), w skład którego wchodzą: 2 szt. urządzeń firewall, analizator ruchu sieciowego oraz dostęp do wskaźników IoC dla analizatora ruchu sieciowego na czas określony przez wykonawcę w ofercie, trwający nie krócej niż 1 rok i nie dłużej niż 3 lata, licząc od dnia podpisania Protokołu odbioru Systemu, a także udzielenie licencji na oprogramowanie działające na urządzeniach tworzących System na czas nieokreślony; b) świadczenie usług w zakresie utrzymania/wsparcia technicznego Systemu w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu odbioru, a także sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej Systemu. Wymagane parametry techniczne, funkcjonalne, serwisowe Systemu oraz dotyczące usług w zakresie wsparcia Systemu i gwarancji na te usługi, opisano w załączniku nr 1a do SIWZ, który pozostaje w ścisłym związku z ISTOTNYMI POSTANOWIENIAMI UMOWY, określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 13
Okreslenie warunkow posiadanie tytułu/statusu partnera producenta oferowanego Systemu, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen dot. wyłącznie wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: aktualny dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
Zakresie warunkow udzialu aktualny dokument potwierdzający posiadanie tytułu/statusu partnera producenta oferowanego Systemu, zgodnie z warunkiem określonym w III.1.1)
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 4 000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (PZP). O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 30 września 2020 r. Zwrot wadium regulują przepisy art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 PZP, natomiast zatrzymanie wadium przez zamawiającego następuje w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP
IV 4 4 data 2020-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 data 2020-10-23T00:00:00+02:00
IV 6 6 Wymagane od wykonawców dokumenty określone w pkt 3 i 5 SIWZ, w tym OFERTĘ, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl (Oferty > Dodaj dokument) w terminie upływającym w dniu 24 września 2020 r. o godzinie 10:00. Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj”. Złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) następuje poprzez polecenie ZŁÓŻ OFERTĘ. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej dokumentacji ofertowej jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz raport wygenerowany z zakładki „Oferty”. O terminie ww. złożenia decyduje czas pełnego przeprowadzenia procesu na platformie. Po zapisaniu pliki zostają zaszyfrowane na platformie. W dniu 24 września 2020 r. o godzinie 10:30 zostaną odszyfrowane dokumentacje ofertowe złożone na platformie, przy czym kodowanie i czas odbioru danych powoduje, że plik załączony i zapisany przez wykonawcę na platformie, widoczny jest jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8, a otwarcie pliku zawierającego ofertę możliwe jest po upływie ww. terminu otwarcia ofert poprzez odszyfrowanie przez zamawiającego plików/ofert złożonych przez wykonawców na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

Criterion

Kryteria termin dostarczenia, zainstalowania, skonfigurowania i uruchomienia Systemu w infrastrukturze zamawiającego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria całkowita cena C = CS + CUW, gdzie CUW musi być większa niż 0,05 x CS, za wykonanie całego zamówienia, z uwzględnieniem wymagań określonych w załączniku nr 1a do SIWZ
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres udostępnienia wskaźników IoC dla analizatora ruchu sieciowego
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)