GuidZP400 |
3c72295e-ff6d-48c1-a189-81801583b76e
|
Biuletyn |
586650-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lubaczów
|
Regon |
65090065400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jasna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubaczów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
016 632 16 84
|
Zamawiajacy fax |
017 717 36 55
|
Zamawiajacy email |
przetargi@lubaczow.com.pl
|
Adres strony url |
www.gminalubaczow.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamo wienie realizowane jest w ramach projektu grantowego ”Zdalna Szkoła +”, wspo łfinansowanego ze s rodko w Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Os I - Powszechny dostęp do szybkiego internetu, "Działanie 1.1 - Wyeliminowanie terytorialnych ro z nic w moz liwos ci dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowos ciach", Nazwa i numer priorytetu inwestycyjnego: „Zdalna Szkoła – wsparcie Ogo lnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.lubaczow.com.pl/index.php?page=zwykly.php&grp=15&under=42&dep=51
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gminalubaczow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, pok. nr 4 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych typu laptop wraz oprogramowaniem dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Lubaczów
|
Numer referencyjny |
IKR.271.25.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 komputerów przenośnych typu laptop wraz oprogramowaniem dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Lubaczów:
1) Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lisich Jamach,
2) Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Młodowie;
3) Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Baszni Dolnej.
4) Szkoły Podstawowej w Krowicy Samej;
5) Społecznej Szkoły Podstawowej z Oddziałem Przedszkolnym w Załużu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w sytuacji wystąpienia oszczędności poprzetargowych. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający pozyskał środki w ramach projektu grantowego „Zdalna Szkoła+” w określonej wysokości. Jeżeli w wyniku postępowania przetargowego środki przeznaczone na zakup 30 zestawów komputerowych nie zostaną wykorzystane w całości, Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości dostarczonych przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym postępowaniu laptopo w z oprogramowaniem do wyczerpania przyznanych s rodków finansowych.
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Ustala się wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym z e poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o kto rych mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z po z n. zm.)
3. Wadium wnoszone: w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spoółdzielczy w Lubaczowie Nr: 70 9101 0003 2001 0007 1954 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na zadanie „wpisać nazwę niniejszego postępowania oraz numer zadania”.
Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
Wnoszone w pozostałych formach: do depozytu w Kasie Urzędu Gminy Lubaczów, przy czym musi to nastąpić przed upływem terminu składania ofert, a do oferty należy dołączyć kopię dokumentu.
4. Z tres ci gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na kaz de pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p.
5. Tres c gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwa i adres Zamawiającego - Gmina Lubaczów, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów
2) okres lenie przedmiotu zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) termin waz nos ci.
6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. W przypadku Wykonawco w składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich.
7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, kto rego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, kto ry wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na kto rym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okres lonym przez Zamawiającego.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jez eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o kto rym mowa w art.26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o kto rym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o kto rej mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody wyraz onej na pis mie w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy, w szczególności w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia lub jego części w przypadku:
1) zmianę terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń ,
2) zmiany osób, przy pomocy których Dostawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ,
3) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,
4) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym występujące po zawarciu niniejszej Umowy, za kto re Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi i których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania, których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej Umowy w ww. terminie. Do działań siły wyższej Strony zaliczają w szczególności: wojnę, działania wojenne, powódź , pożar, który nie powstał z winy Wykonawcy, epidemie, strajki, z wyjątkiem strajków w zakładach Wykonawcy. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o powyższym drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Po ustąpieniu przeszkód w realizacji niniejszej Umowy, spowodowanych zaistnieniem siły wyższej, Wykonawca zobowiązany jest dołożyć starań dla nadrobienia zaległości powstałych w wyniku ww. nieprzewidzianych zdarzeń ;
5) zdarzeń losowych;
6) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających wykonywanie dostaw objętych niniejszą Umową, za wystąpienie których wyłączną odpowiedzialności ponosi Zamawiający;
7) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, z e zmiana taka wynika z okoliczności których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona.
8) zmiany podwykonawco w, którzy zostali wskazani w ofercie Wykonawcy,
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|