GuidZP400 |
1f118249-1be9-4391-9c8e-ee9cb61979cd
|
Biuletyn |
586632-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdańskie Centrum Informatyczne
|
Regon |
36770872000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Prof. Witolda Andruszkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-601
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 7688288,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zp@gdansk.gda.pl,
|
Adres strony url |
www.gci.gdansk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gci.gdansk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gci.gdansk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska
|
Numer referencyjny |
ZP/18/U/2020/K
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do systemu informacji prawnej (SIP lub Systemu) na potrzeby Gminy Miasta Gdańska.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na:
1) ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE:
a) Zadanie nr 1: 150 jednoczesnych dostępów do SIP.
2) ZAMÓWIENIE OBJĘTE PRAWEM OPCJI:
a) Zadanie nr 2: 150 jednoczesnych dostępów do SIP.
b) Zadanie nr 3: Szkolenia.
3. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Szczegółowe wymagania i informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz warunków płatności i rozliczeń zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ– Istotne Postanowienia Umowy (IPU).
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Przygotowując ofertę,
Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na specyfikację, którą należy odczytywać wraz z ewentualnymi
modyfikacjami i zmianami wnoszonymi przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 5. Informacje o kryteriach oceny
ofert zawiera SIWZ. 6. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 7. Okres usługi udostępnienia systemu informacji prawnej na zasadach opisanych w SIWZ i IPU to 24 miesiące dla zamówienia podstawowego licząc od daty wskazanej w IPU.
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB
Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli były wymagane) i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada
oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wykonawca w takim przypadku w
treści formularza oferty winien określić adres strony internetowej pod którym dostępny jest właściwy odpis. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty o których mowa w ust. 2 winny być złożone wraz z tłuczeniem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca składa ofertę zgodnie treścią SIWZ na Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. Wykonawca do Formularza oferty dołącza oświadczenie - Załącznik nr 2
do SIWZ. Informacje o dokumentach (np. pełnomocnictwo) i ich formie w niniejszym postępowaniu określa SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o którym mowo powyżej, Wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 8 000 zł.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (przelew bankowy),
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Gdańska, NIP 583-00-11-969 z siedzibą w Gdańsku (80-803) przy ul. Nowe Ogrody 8/12, w imieniu której działa Gdańskie Centrum Informatyczne z siedzibą w Gdańsku (80-601) przy ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego),
2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
3) kwotę,
4) termin ważności,
5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji,
6) być nieodwołalny,
7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp,
8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Gdańskiego Centrum Informatycznego 02 1240 1268 1111 0010 7864 3106 z dopiskiem: Usługa dostępu do systemu informacji prawnej na potrzeby Gminy Miasta Gdańska (ZP/18/U/2020/K) - „Wadium do przetargu: (należy podać numer postępowania i nazwę).”
5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu - wskazanej w ust. 2 - należy wraz z ofertą złożyć stosowny dokument.
7. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (kopia), nie stanowi to jednak obowiązku.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 – 4 Ustawy Pzp
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
11. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu.
12. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter i warunki zmian zostały określone w treści Istotnych Postanowień Umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Otwarcie ofert nastąpi w Gdańskim Centrum Informatycznym ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80 – 601 Gdańsk (III piętro, budynek - Centrum Administracyjno -
Usługowe KOGA) w terminie składania ofert wskazanym w ogłoszeniu, o godz. 11:00. 2. Otwarcie ofert jest jawne. 3. Sposób przygotowania oferty został określony w treści SIWZ. 3. Rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej: „RODO”. 1) Wykonawca biorący udział w
postępowaniu winien znać i przestrzegać wszelkich obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych, w tym przepisów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; 2) Wykonawca winien wypełniać obowiązki informacyjne przewidziane w artykule 13 lub
artykule 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu; 3) Zamawiający zastrzega, że przekazywane przez Wykonawcę dane osobowe mogą być wykorzystane wyłącznie w celach związanych z
niniejszym postępowaniem; 4) Wykonawca biorący udział w postępowaniu w treści formularza oferty składa stosowne oświadczenie w zakresie przepisów RODO; 5)
Niniejsze postanowienia dotyczące RODO mają zastosowanie również wobec podwykonawcy. Zamawiający zastrzega prawo zażądania stosowanego oświadczenia od
podwykonawcy w zakresie, o którym mowa w niniejszym ustępie. 6) Zmawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuje że: a. administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Gdańskie Centrum Informatyczne (dalej GCI) z siedzibą w Gdańsku (80-601) przy ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5. b. w GCI powołany został
inspektor ochrony danych (IOD), z którym można kontaktować się: - listownie na adres: Gdańskie Centrum Informatyczne ul. Prof. Witolda Adruszkiewicza 5, 80-601
Gdańsk; - drogą elektroniczną na adres e-mail: iod.gci@gdansk.gda.pl c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej
„ustawa Pzp”; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: - napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|