Dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586107-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu medycznego, tj. defibrylatorów transportowych (4 szt.) - część nr 1 i urządzenia do masażu klatki piersiowej (1 szt.) - część nr 2 określają odpowiednio załączniki nr 2a i 2b do SIWZ (załączniki nr 2a i 2b do umowy). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo został opisany w załączonym wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8605a0e8-df48-441d-bc28-b42620c2c5e2
Biuletyn 586107-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży
Regon 45019268900000
Zamawiajacy adres ulica Szosa Zambrowska
Zamawiajacy adres numer domu 1/19
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 86 216-62-15
Zamawiajacy fax 862 163 063
Zamawiajacy email sekretariat@pogotowie.lomza.pl
Adres strony url https://pogotowie.lomza.pl/
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Poprawa sytuacji epidemiologicznej w związku z zagrożeniem spowodowanym przez koronawirus SARS-CoV-2 na terenie województwa podlaskiego”, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na podstawie umowy/decyzji nr UDA-RPPD.08.04.01-20-0083/20-00 z dnia 28.04.2020 r. zawartej w ramach Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałania 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
Numer referencyjny 2-SMWU-2020-PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie określono
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie wprowadza ograniczenia w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu medycznego, tj. defibrylatorów transportowych (4 szt.) - część nr 1 i urządzenia do masażu klatki piersiowej (1 szt.) - część nr 2 określają odpowiednio załączniki nr 2a i 2b do SIWZ (załączniki nr 2a i 2b do umowy). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo został opisany w załączonym wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Data zakonczenia 2020-11-23T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga posiadania dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jego opłaty na sumę gwarancyjną minimum 300.000,00 zł (dotyczy części nr 1), 50.000,00 zł (dotyczy części nr 2).
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych przez zamawiającego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga wykazania się przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) minimum dwoma dostawami o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, których wartość brutto każdej dostawy jest nie mniejsza niż 150.000,00 zł (dotyczy części nr 1), 25.000,00 zł (dotyczy części nr 2).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych przez zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający może żądać odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jego opłaty na sumę gwarancyjną minimum 300.000,00 zł (dotyczy części nr 1), 50.000,00 zł (dotyczy części nr 2). 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1 Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  zgoda na wykorzystanie zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia w określony sposób i w określonym terminie. 2.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ. 2.3 Jeżeli sytuacja ekonomiczna lub finansowa lub zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub  zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 2. 3 Zamawiający zażąda od wykonawcy, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 2 przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 15. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ, zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni opisów, fotografii oraz innych podobnych materiałów asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku nieprzyznania środków, która ma otrzymać w ramach projektu pn. „Poprawa sytuacji epidemiologicznej w związku z zagrożeniem spowodowanym przez koronawirus SARS-CoV-2 na terenie województwa podlaskiego”, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na podstawie umowy/decyzji nr UDA-RPPD.08.04.01-20-0083/20-00 z dnia 28.04.2020 r. zawartej w ramach Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałania 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Defibrylatory transportowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-23T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis kryteriów zawiera rozdział 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu medycznego, tj. defibrylatorów transportowych (4 szt.) określa załącznik nr 2a do SIWZ (załącznik nr 2a do umowy). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo został opisany w załączonym wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenie do masażu klatki piersiowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-23T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis kryteriów zawiera rozdział 12 SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu medycznego, tj. urządzenia do masażu klatki piersiowej (1 szt.) określa załącznik nr 2b do SIWZ (załącznik nr 2b do umowy). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo został opisany w załączonym wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy (TD)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Parametry techniczne sprzętu (PT)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena oferty (C)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)