GuidZP400 |
8605a0e8-df48-441d-bc28-b42620c2c5e2
|
Biuletyn |
586107-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łomży
|
Regon |
45019268900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szosa Zambrowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
86 216-62-15
|
Zamawiajacy fax |
862 163 063
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@pogotowie.lomza.pl
|
Adres strony url |
https://pogotowie.lomza.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Poprawa sytuacji epidemiologicznej w związku z zagrożeniem spowodowanym przez koronawirus SARS-CoV-2 na terenie województwa podlaskiego”, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na podstawie umowy/decyzji nr UDA-RPPD.08.04.01-20-0083/20-00 z dnia 28.04.2020 r. zawartej w ramach Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałania 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://platformazakupowa.pl/pn/pogotowie_lomza
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży
|
Numer referencyjny |
2-SMWU-2020-PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie określono
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie wprowadza ograniczenia w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu medycznego, tj. defibrylatorów transportowych (4 szt.) - część nr 1 i urządzenia do masażu klatki piersiowej (1 szt.) - część nr 2 określają odpowiednio załączniki nr 2a i 2b do SIWZ (załączniki nr 2a i 2b do umowy). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo został opisany w załączonym wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Data zakonczenia |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga posiadania dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jego opłaty na sumę gwarancyjną minimum 300.000,00 zł (dotyczy części nr 1), 50.000,00 zł (dotyczy części nr 2).
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych przez zamawiającego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga wykazania się przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) minimum dwoma dostawami o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, których wartość brutto każdej dostawy jest nie mniejsza niż 150.000,00 zł (dotyczy części nr 1), 25.000,00 zł (dotyczy części nr 2).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych przez zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, zamawiający może żądać odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wraz z dowodem jego opłaty na sumę gwarancyjną minimum 300.000,00 zł (dotyczy części nr 1), 50.000,00 zł (dotyczy części nr 2).
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2.1 Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać:
zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
zgoda na wykorzystanie zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia w określony sposób i w określonym terminie.
2.2 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ.
2.3 Jeżeli sytuacja ekonomiczna lub finansowa lub zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 2.
3 Zamawiający zażąda od wykonawcy, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej lub zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 2 przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.4).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
15. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ, zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni opisów, fotografii oraz innych podobnych materiałów asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 2 do SIWZ, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku nieprzyznania środków, która ma otrzymać w ramach projektu pn. „Poprawa sytuacji epidemiologicznej w związku z zagrożeniem spowodowanym przez koronawirus SARS-CoV-2 na terenie województwa podlaskiego”, który jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 na podstawie umowy/decyzji nr UDA-RPPD.08.04.01-20-0083/20-00 z dnia 28.04.2020 r. zawartej w ramach Osi Priorytetowej VIII. Infrastruktura dla usług użyteczności publicznej, Działania 8.4 Infrastruktura społeczna, Poddziałania 8.4.1 Infrastruktura ochrony zdrowia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Defibrylatory transportowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis kryteriów zawiera rozdział 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu medycznego, tj. defibrylatorów transportowych (4 szt.) określa załącznik nr 2a do SIWZ (załącznik nr 2a do umowy). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo został opisany w załączonym wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie do masażu klatki piersiowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis kryteriów zawiera rozdział 12 SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego wielorazowego użytku na potrzeby WSPR SPZOZ w Łomży. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu medycznego, tj. urządzenia do masażu klatki piersiowej (1 szt.) określa załącznik nr 2b do SIWZ (załącznik nr 2b do umowy). Sposób realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo został opisany w załączonym wzorze umowy – załączniku nr 6 do SIWZ.
|
| |