GuidZP400 |
9a8bf6b4-4b5e-4fb4-9ab0-990655cb5bc0
|
Biuletyn |
583744-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
|
Regon |
27625548200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 960 600
|
Zamawiajacy fax |
32 296 06 05
|
Zamawiajacy email |
informatyk@um.sosnowiec.pl
|
Adres strony url |
http://www.um.sosnowiec.pl/
|
Adres strony internetowej |
http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Sosnowca, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, piętro II, pok. 213
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”
|
Numer referencyjny |
WZP.271.1.83.2020.MW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”.
2 Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje:
a) część 1 zamówienia – Dostawa i montaż mebli;
b) część 2 zamówienia – Dostawa i montaż wyposażenia kuchni;
c) część 3 zamówienia – Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń;
d) część 4 zamówienia – Dostawa i montaż zabawek, pomocy dydaktycznych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ale na pełen zakres danej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
Każdy Wykonawca w danej części ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę w danej części zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
4. Przedmiot zamówienia jest realizowany i finansowany w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu umowy potwierdzony protokołem odbioru.
2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
3. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia:
1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX pkt 5.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 pkt 5.1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 4 SIWZ oraz w Rozdziale IX ust. 5 pkt 5.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
6. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 SIWZ dotyczące Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane jest w oryginale lub w kopii oświadczenia lub dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenie, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt. 2.1. składane jest w oryginale.
7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.
9. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
10. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad:
10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
10.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
11. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje żadnych warunków udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu.
2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Tabelą wyceny nr 1 do nr 4 (odpowiednią do części zamówienia, na która składa ofertę).
4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
4.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ);
4.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia.
6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. W punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia pod nazwą: WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI w rubryce: Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zaznaczono: TAK, zaznaczenie dotyczy wyłącznie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, natomiast
oświadczenie o spełnianiu warunków nie jest wymagane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis dostarczanych artykułów wraz z ilościami stanowi Tabela asortymentowa nr 1 zawarta w Rozdziale V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia kuchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis dostarczanych artykułów wraz z ilościami stanowi Tabela asortymentowa nr 2 zawarta w Rozdziale V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis dostarczanych artykułów wraz z ilościami stanowi Tabela asortymentowa nr 3 zawarta w Rozdziale V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż zabawek, pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-11-16T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis dostarczanych artykułów wraz z ilościami stanowi Tabela asortymentowa nr 4 zawarta w Rozdziale V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| |