Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583744-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”.
2 Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje:
a) część 1 zamówienia – Dostawa i montaż mebli;
b) część 2 zamówienia – Dostawa i montaż wyposażenia kuchni;
c) część 3 zamówienia – Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń;
d) część 4 zamówienia – Dostawa i montaż zabawek, pomocy dydaktycznych.
3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ale na pełen zakres danej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na cztery części.
Każdy Wykonawca w danej części ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę w danej części zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty.
4. Przedmiot zamówienia jest realizowany i finansowany w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9a8bf6b4-4b5e-4fb4-9ab0-990655cb5bc0
Biuletyn 583744-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Regon 27625548200000
Zamawiajacy adres ulica al. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 960 600
Zamawiajacy fax 32 296 06 05
Zamawiajacy email informatyk@um.sosnowiec.pl
Adres strony url http://www.um.sosnowiec.pl/
Adres strony internetowej http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Sosnowca, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, piętro II, pok. 213
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”
Numer referencyjny WZP.271.1.83.2020.MW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”. 2 Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części i obejmuje: a) część 1 zamówienia – Dostawa i montaż mebli; b) część 2 zamówienia – Dostawa i montaż wyposażenia kuchni; c) część 3 zamówienia – Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń; d) część 4 zamówienia – Dostawa i montaż zabawek, pomocy dydaktycznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ale na pełen zakres danej części zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Każdy Wykonawca w danej części ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Za równoznaczne ze złożeniem więcej niż jednej oferty przez tego samego Wykonawcę w danej części zostanie uznana sytuacja, w której ten sam podmiot występuje w dwóch lub więcej ofertach składanych wspólnie lub jest samodzielnym Wykonawcą, a jednocześnie jest uczestnikiem wspólnej oferty. 4. Przedmiot zamówienia jest realizowany i finansowany w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2020.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu umowy potwierdzony protokołem odbioru. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 3. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia: 1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX pkt 5.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 5 pkt 5.1 SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 4 SIWZ oraz w Rozdziale IX ust. 5 pkt 5.1 SIWZ należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 SIWZ dotyczące Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane jest w oryginale lub w kopii oświadczenia lub dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenie, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt. 2.1. składane jest w oryginale. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 9. Dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 10. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 10.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 11. Na podstawie art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
Zakresie warunkow udzialu W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 2. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Tabelą wyceny nr 1 do nr 4 (odpowiednią do części zamówienia, na która składa ofertę). 4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 4.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ); 4.2. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia pod nazwą: WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI w rubryce: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zaznaczono: TAK, zaznaczenie dotyczy wyłącznie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków nie jest wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór Umowy, określający warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis dostarczanych artykułów wraz z ilościami stanowi Tabela asortymentowa nr 1 zawarta w Rozdziale V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis dostarczanych artykułów wraz z ilościami stanowi Tabela asortymentowa nr 2 zawarta w Rozdziale V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis dostarczanych artykułów wraz z ilościami stanowi Tabela asortymentowa nr 3 zawarta w Rozdziale V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż zabawek, pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis dostarczanych artykułów wraz z ilościami stanowi Tabela asortymentowa nr 4 zawarta w Rozdziale V Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  

Criterion

Kryteria długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)