GuidZP400 |
7c9a2759-90e3-4833-ac02-551d7a7f39de
|
Biuletyn |
586568-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej
|
Regon |
63951200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 571 608
|
Zamawiajacy fax |
627 571 609
|
Zamawiajacy email |
weber@muzeumwkaliszu.pl
|
Adres strony url |
https://www.muzeumwkaliszu.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://www.muzeumwkaliszu.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Instytucja Kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.muzeumwkaliszu.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.muzeumwkaliszu.pl/zamowienia-publiczne.html
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać na adres Zamawiającego za pośrednictwem poczty lub kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej, ul. Szopena 23, pokój 203 (II piętro), 62-800 Kalisz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Utworzenie wystawy stałej w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu
|
Numer referencyjny |
1-P-2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie wystawy stałej w budynku bramnym, znajdującym się w Rezerwacie Archeologicznym w Kaliszu-Zawodziu (ul. Bolesława Pobożnego 87-105, 62-800 Kalisz). Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w opisach elementów wystawy stanowiących załączniki od nr 01 do 21 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39154000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę wykazał, iż dysponuje osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, by Wykonawca składający ofertę na wykonanie zamówienia wykazał, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi o dotyczące wykonania elementów wystaw muzealnych.
Na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego wyżej Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia wykazu zadań (w zakresie wymaganym do wykazania spełniania warunku) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączenie dowodów określających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót). Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Do wypełnionego formularza oferty należy załączyć:
- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 4),
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) (Załącznik nr 3),
- aktualny wpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem,
- aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych,
- aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne,
- oświadczenie Wykonawcy odnośnie braku prowadzenia względem niego postępowania upadłościowego bądź innego postępowania zmierzającego do likwidacji przedsiębiorstwa wykonawcy (Załącznik nr 6),
- oświadczenie o niekaralności oraz o nietoczącym się postępowaniu sądowym (Załącznik nr 7),
|
Zakresie kryteriow selekcji |
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Załącznik nr 5),
- dokumenty potwierdzające uprawnienia Oferenta do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- Wykaz zadań (Załącznik nr 9),
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Wykaz części zamówienia przeznaczonych do podwykonania (Załącznik nr 8),
- Parafowany projekt umowy z załącznikami (Załącznik nr 10).
- Kosztorys ofertowy, stanowiący podstawę wyliczenia ceny oferty sporządzony na podstawie przedmiaru robót. Kosztorys ma znaczenie wyłącznie poglądowe. Pominięcie w kosztorysie ofertowym jakiekolwiek pozycji nie oznacza, iż Wykonawca nie jest zobowiązany jej wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Kosztorys może zawierać także dodatkowe pozycje, poza pozycjami wymienionymi w przedmiarach jeżeli Wykonawca uzna, że do wykonania zadania konieczne jest wykonanie dodatkowych prac niewskazanych w przedmiarach - forma dokumentu oryginał.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Postanowienia umowy powinny być zgodne z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
2. W oparciu o art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) W zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które skutkują zmianą sposobu ich wykonania.
b) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia ilościowej realizacji zamówienia.
c) W zakresie zmiany podwykonawców, o ile Zamawiający będzie korzystał z pomocy podwykonawców – na zasadach określonych w UPzp.
|
IV 4 4 data |
2020-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|