Dostawa artykułów promocyjnych

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Lotnicza Akademia Wojskowa
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586008-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych z podziałem na zadania:
Zadanie 1: Dostawa artykułów promocyjno-reklamowych.
Zadanie 2: Dostawa koszulek i czapek promocyjnych.
Zadanie 3: Dostawa artykułów pamiątkowych na 95-lecie Szkoły Orląt.
Do oferty Wykonawca musi dołączyć:
Dotyczy zadań: 2 i 3: próbki artykułów, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość:
Zadanie 2: 1 szt. koszulki sportowej oraz 1 szt. czapki sportowej (zadanie 2 poz. 1 i 2).
Zadanie 3: 1 szt. medalu pamiątkowego i 1 szt. gwoździa pamiątkowego (zadanie 3, poz. 1 i 2).
Przesłane próbki mogą przedstawiać inny projekt, ale mają one być wykonane w technologii oraz z materiałów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”.
System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3, tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ba69dbea-b8ce-4ca4-8b99-230b070bce60
Biuletyn 586008-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lotnicza Akademia Wojskowa
Regon 60059216000000
Zamawiajacy adres ulica Dywizjonu 303
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 517 453,
Zamawiajacy fax 261 517 452
Zamawiajacy email zp@law.mil.pl,
Adres strony url www.law.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.law.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.law.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat - Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicza Akademia Wojskowa, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08-521 Dęblin - kancelaria jawna - pok. nr 116
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów promocyjnych
Numer referencyjny Zp/pn/66/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych z podziałem na zadania: Zadanie 1: Dostawa artykułów promocyjno-reklamowych. Zadanie 2: Dostawa koszulek i czapek promocyjnych. Zadanie 3: Dostawa artykułów pamiątkowych na 95-lecie Szkoły Orląt. Do oferty Wykonawca musi dołączyć: Dotyczy zadań: 2 i 3: próbki artykułów, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość: Zadanie 2: 1 szt. koszulki sportowej oraz 1 szt. czapki sportowej (zadanie 2 poz. 1 i 2). Zadanie 3: 1 szt. medalu pamiątkowego i 1 szt. gwoździa pamiątkowego (zadanie 3, poz. 1 i 2). Przesłane próbki mogą przedstawiać inny projekt, ale mają one być wykonane w technologii oraz z materiałów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3, tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Zadanie 1: minimalnie 21 dni; maksymalnie 30 dni. Zadanie 2 i 3: do 40 dni od dnia zawarcia umowy. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lotnicza Akademia Wojskowa z siedzibą w Dęblinie przy ul. Dywizjonu 303 nr 35, kod pocztowy 08-521. 2. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Lotniczej Akademii Wojskowej, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@law.mil.pl lub pod numerem tel. 261 517 474. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), który wynika z następujących przepisów prawa:  ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843);  rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126);  ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.). 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2019 poz. 1843). Ponadto, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego mogą być podmioty świadczące na rzecz LAW usługi, w związku z którymi uzyskują one dostęp do danych jako podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora np. usługa serwisu oprogramowania, usunięcia awarii systemu, w którym przetwarzane są dane itd. 5. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U 2019 poz. 1843). 6. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przeniesienia danych oraz do wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez okres obowiązywania umowy. 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U 2018 poz. 1986 z późn.zm) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dotyczy zadań 2 i 3: do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia: •w zakresie zadania 2: poz. 1 – 1 szt. koszulki sportowej i poz. 2 – 1 szt. czapki sportowej; •w zakresie zadania 3: poz. 1 – 1 szt. medalu pamiątkowego i poz. 2 – 1 szt. gwoździa pamiątkowego. Przesłane próbki mogą przedstawiać inny projekt, ale mają one być wykonane w technologii oraz z materiałów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium jakość (zadania 2 i 3). W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Zamawiający informuje również, że złożone próbki nie będą podlegać zwrotowi. Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie ze wzorem umowy: "§ 15. Zmiana umowy".
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów promocyjno-reklamowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji: minimalnie 21 dni; maksymalnie 30 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów artykułów promocyjno-reklamowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3, tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa koszulek i czapek promocyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszulek i czapek promocyjnych. Do oferty Wykonawca musi dołączyć próbki artykułów, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość: Zadanie 2: 1 szt. koszulki sportowej oraz 1 szt. czapki sportowej (zadanie 2 poz. 1 i 2). Przesłane próbki mogą przedstawiać inny projekt, ale mają one być wykonane w technologii oraz z materiałów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3, tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów pamiątkowych na 95-lecie Szkoły Orląt
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów pamiątkowych na 95-lecie Szkoły Orląt. Do oferty Wykonawca musi dołączyć próbki artykułów, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość: Zadanie 3: 1 szt. medalu pamiątkowego i 1 szt. gwoździa pamiątkowego (zadanie 3, poz. 1 i 2). Przesłane próbki mogą przedstawiać inny projekt, ale mają one być wykonane w technologii oraz z materiałów wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. System Identyfikacji Wizualnej Lotniczej Akademii Wojskowej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3, tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)