L. P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ 24 M-CE
1 Jałowy piankowy zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej w rozmiarach 10x8x3cm, 20x12,5x3cm, 25x15x3cm
Skład zestawu:
- jałowy opatrunek piankowy,
- miękki elastyczny port z drenem wyściełanym gąbką, która minimalizuje ucisk, wypełniony dodatkowo materiałem zapobiegającym zapychaniu i zaginaniu się drenu podczas terapii. Dren z jednej strony zakończony szybkozłaczką kompatybilną z kanistrem,
- folia samoprzylepna okluzyjna
szt. 600
2 Łącznik Y pozwalający na połączenie dwóch sterylnych portów z jednym przyrządem do podciśnienia szt. 20
3 Kanister – jednorazowy zbiornik z substancją żelującą wysięk:
- z drenem przeźroczystym zakończonym filtrem do podłączenia z aparatem do podciśnieniowego leczenia ran,
- z dodatkowym drenem zakończonym z jednej strony szybkozłączką, a z drugiej końcówką do podłączenia z kanistrem,
- rozmiary kanistra: 800ml, 250ml, 750ml
szt. 600
4 Pojedynczo pakowany dren z miękkim wyściełanym kanałem, zapobiegający zapychaniu podczas użytkowania oraz powstawania odleżyn szt. 500
5 Folia samoprzylepna okluzyjna w różnych rozmiarach szt. 150
6 Opatrunek żelowy, aby rozwiązać problem nieszczelności oraz poprawić przylepność opatrunków w trudnych częściach ciała, o wymiarze 10 cm x 7 cm szt. 50
7 Chusteczki do pielęgnacji rany (redukujące bóle przy usuwaniu opatrunków, wodoodporne, paraprzepuszczalne, szybkosnące, umożliwiające obserwację skóry) szt. 100
Zamawiający wymaga obowiązkowe przeprowadzenie przeszkolenia przez przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający wymaga na czas trwania umowy bezpłatnego użyczenia urządzenia do podciśnieniowej terapii leczenia ran (minimum 7 urządzeń):
• przenośne – opcjonalne dołączenie torby przenośnej,
• zakres ciśnień: 40 – 200 mmHg,
• czas ładowania baterii – 3 godziny, ok. 80% pojemności,
• czas pracy na baterii – około 20 godzin,
• dostępne cykle pracy – ciągłe lub naprzemienne,
• wyświetlacz cyfrowy,
• automatyczna blokada – zablokowanie po 10 minutach,
• proszek żelujący powodujący krzepnięcie w kanistrze,
• oznaczenia na zbiorniku,
• filtr antybakteryjny wewnątrz kanistra,
• alarm niskiego poziomu baterii,
• alarm niskiego ciśnienia,
• alarm wysokiego ciśnienia,
• alarm pełnego kanistra,
• alarm zablokowania przewodu,
• klamry wężyka,
• alarm niedziałającego urządzenia,
• opcja zasilania z sieci elektrycznej
|
GuidZP400 |
ba171cda-5767-4581-bc7c-5a81b803f166
|
Biuletyn |
586460-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
|
Regon |
89004744600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sokołowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałbrzych
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
746 489 742
|
Zamawiajacy fax |
746 489 746
|
Zamawiajacy email |
szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl
|
Adres strony url |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zdrowie.walbrzych.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego: ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawu opatrunkowego do podciśnieniowej terapii leczenia ran
|
Numer referencyjny |
Zp/55/PN-52/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
L. P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ 24 M-CE
1 Jałowy piankowy zestaw opatrunkowy do terapii podciśnieniowej w rozmiarach 10x8x3cm, 20x12,5x3cm, 25x15x3cm
Skład zestawu:
- jałowy opatrunek piankowy,
- miękki elastyczny port z drenem wyściełanym gąbką, która minimalizuje ucisk, wypełniony dodatkowo materiałem zapobiegającym zapychaniu i zaginaniu się drenu podczas terapii. Dren z jednej strony zakończony szybkozłaczką kompatybilną z kanistrem,
- folia samoprzylepna okluzyjna
szt. 600
2 Łącznik Y pozwalający na połączenie dwóch sterylnych portów z jednym przyrządem do podciśnienia szt. 20
3 Kanister – jednorazowy zbiornik z substancją żelującą wysięk:
- z drenem przeźroczystym zakończonym filtrem do podłączenia z aparatem do podciśnieniowego leczenia ran,
- z dodatkowym drenem zakończonym z jednej strony szybkozłączką, a z drugiej końcówką do podłączenia z kanistrem,
- rozmiary kanistra: 800ml, 250ml, 750ml
szt. 600
4 Pojedynczo pakowany dren z miękkim wyściełanym kanałem, zapobiegający zapychaniu podczas użytkowania oraz powstawania odleżyn szt. 500
5 Folia samoprzylepna okluzyjna w różnych rozmiarach szt. 150
6 Opatrunek żelowy, aby rozwiązać problem nieszczelności oraz poprawić przylepność opatrunków w trudnych częściach ciała, o wymiarze 10 cm x 7 cm szt. 50
7 Chusteczki do pielęgnacji rany (redukujące bóle przy usuwaniu opatrunków, wodoodporne, paraprzepuszczalne, szybkosnące, umożliwiające obserwację skóry) szt. 100
Zamawiający wymaga obowiązkowe przeprowadzenie przeszkolenia przez przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający wymaga na czas trwania umowy bezpłatnego użyczenia urządzenia do podciśnieniowej terapii leczenia ran (minimum 7 urządzeń):
• przenośne – opcjonalne dołączenie torby przenośnej,
• zakres ciśnień: 40 – 200 mmHg,
• czas ładowania baterii – 3 godziny, ok. 80% pojemności,
• czas pracy na baterii – około 20 godzin,
• dostępne cykle pracy – ciągłe lub naprzemienne,
• wyświetlacz cyfrowy,
• automatyczna blokada – zablokowanie po 10 minutach,
• proszek żelujący powodujący krzepnięcie w kanistrze,
• oznaczenia na zbiorniku,
• filtr antybakteryjny wewnątrz kanistra,
• alarm niskiego poziomu baterii,
• alarm niskiego ciśnienia,
• alarm wysokiego ciśnienia,
• alarm pełnego kanistra,
• alarm zablokowania przewodu,
• klamry wężyka,
• alarm niedziałającego urządzenia,
• opcja zasilania z sieci elektrycznej
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj. :
posiadanie odpisu z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz dokumentów do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 26 ustawy p.z.p. lub Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zgodnie z art. 24aa ustawy p.z.p. tj.:
1) posiadanie zdolności zawodowych w zakresie świadczenia dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia na podstawie wykazu dostaw wykonanych dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające uch należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności materiały medyczne na kwotę minimum 110 000,00 zł, zł każda z dostaw.
2) spełnianie warunków określonych przez Zamawiającego w Zał. nr 1 do SIWZ:
- na podstawie oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186).
- na podstawie opisów, fotografii (katalogów) przedmiotu zamówienia w języku polskim odzwierciedlających parametry przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Odpis z właściwego rejestru – na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
2) Wykaz dostaw wykonanych odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu tj. wykonanie co najmniej dwóch dostaw w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, , a w szczególności materiały medyczne na kwotę minimum 110 000,00 zł, zł każda z dostaw.
3) Opisy, fotografie (katalogi) przedmiotu zamówienia w języku polskim- z dokładnym wskazaniem, którego pakietu i której pozycji w pakiecie dotyczy dany opis, fotografia (katalog).
Opisy, fotografie (katalogi) mają odzwierciedlać opis przedmiotu zamówienia zgodnego z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
4) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu na terenie RP zgodnie
z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2020r. poz. 186).
5) W przypadku braku możliwości jednoznacznej oceny czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania z załącznika nr 1 do SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania próbki którejkolwiek pozycji z pakietu budzącej wątpliwość.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|