GuidZP400 |
9fdf1f8f-538a-4a56-a1bc-79b17ba021b4
|
Biuletyn |
586328-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
Regon |
18063549200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Korczowa - Przejście Graniczne
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Młyny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-552
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
166 242 550,
|
Zamawiajacy fax |
166 242 550
|
Zamawiajacy email |
korczowazopg@gmail.com,
|
Adres strony url |
https://zopgkor.bip.gov.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zopgkor.bip.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zopgkor.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Zakładzie Obsługi Przejsć Granicznych w Korczowej, Korczowa - przejście graniczne, 37-552 Młyny, w budynku głównym, I pięrto - Sekretariat
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Korczowa - przejście graniczne, 37-552 Młyny, budynek główny, I piętro - Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
Numer referencyjny |
DAE-242/5/II/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 3, 4, 5, 6 i 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje realizację zamówienia w 5 częściach: część I - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Korczowa, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, część II - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Medyka, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ, część III - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Budomierz, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ, część IV - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej – Krościenko, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ,
część V - sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej - Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej, szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV na dostawy (zgodne z załącznikami nr 3, 4, 5 i 6 dotyczy wszystkich części): papier toaletowy - 33761000-2, ręczniki papierowe do rąk – 33763000-6, mydło – 33711900-6, środki czyszczące – 39830000-9, różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych – 39525000 - 8, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne – 33631600-8, produkty z tworzyw sztucznych – 19520000-7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dostawy powinny być realizowane do magazynów gospodarczych na terenie drogowych przejść granicznych w Korczowej, Medyce, Budomierzu i Krościenku w dni robocze (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 14:00. Podstawą realizacji dostaw będą zamówienia/zapotrzebowania wystawiane przez Dział Administracji i Eksploatacji. Zamówienia/zapotrzebowania będą składane w formie pisemnej, przekazanej do Wykonawcy e-mailem, bądź listem poleconym. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy zgłoszonego zamówienia/zapotrzebowania (niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia/zapotrzebowania) w terminie do 5 (pięciu) dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia e-mailem lub listem poleconym, na teren drogowego przejścia granicznego w Korczowej, Medyce, Budomierzu i Krościenku. Zamawiający dopuszcza skrócenie ww. czasu na dostawę zgłoszonego zapotrzebowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie artykułów higienicznych i środków czystości:
a) CZĘŚĆ I - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,
b) CZĘŚĆ II - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,
c) CZĘŚĆ III - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto,
d) CZĘŚĆ IV - o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto,
e) CZĘŚĆ V - o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące głównych usług określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane (Załącznik nr 10 do SIWZ).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy — wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz wykonanych dostaw (Załącznik nr 10 do SIWZ) – a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie artykułów higienicznych i środków czystości:
a) CZĘŚĆ I - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,
b) CZĘŚĆ II - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,
c) CZĘŚĆ III - o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto,
d) CZĘŚĆ IV - o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto,
e) CZĘŚĆ V - o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Do wykazu należy załączyć dowody dotyczące głównych usług określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane (Załącznik nr 10 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi spełniać ten warunek.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium
w wysokości:
Część I = 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
Część II = 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100),
Część III = 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100),
Część IV = 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).
Część V = 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w miejscu, wskazanym w Rozdziale X ust. 2 do czasu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wielkości opakowań produktów szczegółowo określonych w Załączniku nr ……… do SIWZ w przypadku zmiany przez producenta wielkości opakowań produktów, których dotyczy umowa. Zamawiający dopuszcza przybliżone do wymaganych gramatury opakowań przy spełnianiu warunku zachowania sumarycznej ilości i ceny produktu.
|
IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 3.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości dla potrzeb Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ.
|
| |