Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie sprawności, serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse w tym system zarządzania drukowaniem dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii:
Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej,
b. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia, jeżeli jest konieczne do prawidłowej pracy systemu,
c. pomoc techniczną producenta oprogramowania,
d. zapewnienie ciągłości pracy systemu poprzez:
• całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii,
e. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do wyników badań online (na podstawie kodu pojedynczego zlecenia),
f. zapewnienie współpracy przy integracji ze szpitalnym systemem informatycznym HIS, który Zamawiający w przyszłości zakupi ( uwaga: zlecenie integracji będzie finansowane osobno).
UWAGA: Serwis pogwarancyjny nie obejmuje:
- wymiany serwerów aplikacji i bazy danych w trakcie trwania umowy,
- licencji Oracle Standard Edition 2,
- supportu Oracle.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 72250000-2
DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do realizacji serwisu, a jego działanie nie narusza niczyich praw autorskich.
2. W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników.
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia
o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę.
Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
GuidZP400 |
5cdb32bf-0bdc-46ed-bafa-a928f4509d33
|
Biuletyn |
586404-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Katowickie Centrum Onkologii
|
Regon |
276201240
|
Zamawiajacy adres ulica |
Raciborska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 514 533,
|
Zamawiajacy fax |
322 514 533
|
Zamawiajacy email |
szpital@kco.katowice.pl,
|
Adres strony url |
www.kco.katowice.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kco.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Tak
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Kancelaria Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zapewnienie sprawności, serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e-lab Eclipse w tym system zarządzania drukowaniem dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii
|
Numer referencyjny |
K.C.O./PN/ 43 /2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie sprawności, serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse w tym system zarządzania drukowaniem dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii:
Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej,
b. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia, jeżeli jest konieczne do prawidłowej pracy systemu,
c. pomoc techniczną producenta oprogramowania,
d. zapewnienie ciągłości pracy systemu poprzez:
• całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii,
e. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do wyników badań online (na podstawie kodu pojedynczego zlecenia),
f. zapewnienie współpracy przy integracji ze szpitalnym systemem informatycznym HIS, który Zamawiający w przyszłości zakupi ( uwaga: zlecenie integracji będzie finansowane osobno).
UWAGA: Serwis pogwarancyjny nie obejmuje:
- wymiany serwerów aplikacji i bazy danych w trakcie trwania umowy,
- licencji Oracle Standard Edition 2,
- supportu Oracle.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 72250000-2
DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do realizacji serwisu, a jego działanie nie narusza niczyich praw autorskich.
2. W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników.
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia
o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę.
Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
podpisane oświadczenia,
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 usługami świadczenia serwisu laboratoryjnego systemu informatycznego).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 usługami świadczenia serwisu laboratoryjnego systemu informatycznego).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty.
2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
3. Aktualne na dzień składania ofert:
• Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.
• Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
5. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ.
6. Podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ -Oświadczenie o podwykonawcach.
7. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 8 do SIWZ- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 poz. 1076 ze zm.).
W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|