zapewnienie sprawności, serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e-lab Eclipse w tym system zarządzania drukowaniem dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Katowickie Centrum Onkologii
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586404-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie sprawności, serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse w tym system zarządzania drukowaniem dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii:

Serwis pogwarancyjny obejmuje:
a. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej,
b. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia, jeżeli jest konieczne do prawidłowej pracy systemu,
c. pomoc techniczną producenta oprogramowania,
d. zapewnienie ciągłości pracy systemu poprzez:
• całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii,
e. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do wyników badań online (na podstawie kodu pojedynczego zlecenia),
f. zapewnienie współpracy przy integracji ze szpitalnym systemem informatycznym HIS, który Zamawiający w przyszłości zakupi ( uwaga: zlecenie integracji będzie finansowane osobno).

UWAGA: Serwis pogwarancyjny nie obejmuje:
- wymiany serwerów aplikacji i bazy danych w trakcie trwania umowy,

- licencji Oracle Standard Edition 2,
- supportu Oracle.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 72250000-2

DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do realizacji serwisu, a jego działanie nie narusza niczyich praw autorskich.

2. W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników.
Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia
o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę.
Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5cdb32bf-0bdc-46ed-bafa-a928f4509d33
Biuletyn 586404-N-2020
Zamawiajacy nazwa Katowickie Centrum Onkologii
Regon 276201240
Zamawiajacy adres ulica Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 514 533,
Zamawiajacy fax 322 514 533
Zamawiajacy email szpital@kco.katowice.pl,
Adres strony url www.kco.katowice.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kco.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 - Kancelaria Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu zapewnienie sprawności, serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e-lab Eclipse w tym system zarządzania drukowaniem dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii
Numer referencyjny K.C.O./PN/ 43 /2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie sprawności, serwis pogwarancyjny laboratoryjnego systemu informatycznego e – lab Eclipse w tym system zarządzania drukowaniem dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii: Serwis pogwarancyjny obejmuje: a. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej, b. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia, jeżeli jest konieczne do prawidłowej pracy systemu, c. pomoc techniczną producenta oprogramowania, d. zapewnienie ciągłości pracy systemu poprzez: • całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii, e. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do wyników badań online (na podstawie kodu pojedynczego zlecenia), f. zapewnienie współpracy przy integracji ze szpitalnym systemem informatycznym HIS, który Zamawiający w przyszłości zakupi ( uwaga: zlecenie integracji będzie finansowane osobno). UWAGA: Serwis pogwarancyjny nie obejmuje: - wymiany serwerów aplikacji i bazy danych w trakcie trwania umowy, - licencji Oracle Standard Edition 2, - supportu Oracle. Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 72250000-2 DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do realizacji serwisu, a jego działanie nie narusza niczyich praw autorskich. 2. W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w danym roku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym zapewnienia stawki minimalnej w przypadku umów cywilnoprawnych. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych. Termin realizacji zamówienia Termin realizacji zamówienia: przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow podpisane oświadczenia, wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 usługami świadczenia serwisu laboratoryjnego systemu informatycznego).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
Zakresie warunkow udzialu wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej 2 usługami świadczenia serwisu laboratoryjnego systemu informatycznego).
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Oferty. 2. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. 3. Aktualne na dzień składania ofert: • Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ. • Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. 5. Podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ. 6. Podpisany i wypełniony przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 7 do SIWZ -Oświadczenie o podwykonawcach. 7. Podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 8 do SIWZ- Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 poz. 1076 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena całkowita podana w ofercie, tj. oferowana cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia z VAT
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)