GuidZP400 |
672413bc-af90-4946-a327-2283cc08d65a
|
Biuletyn |
586080-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
|
Regon |
59846300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowe Ogrody
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 236 129
|
Zamawiajacy fax |
583 236 529
|
Zamawiajacy email |
bzp@gdansk.gda.pl
|
Adres strony url |
www.bip.gdansk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.gdansk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę oraz oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Gdańsku (Biuro Podawcze, parter - pok. nr 40), ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wdrożenie systemu internetowego wspomagającego realizację kampanii „Rowerowy Maj” wraz ze świadczeniem usług programistycznych w zakresie utrzymania prawidłowego funkcjonowania systemu oraz jego rozwoju
|
Numer referencyjny |
BZP.271.60.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemu internetowego, wspomagającego realizację kampanii „Rowerowy Maj”, składającego się z systemu back office https://bo.rowerowymaj.eu oraz strony internetowej https://rowerowymaj.eu, na podstawie kodów źródłowych i dokumentacji przekazanych przez Zamawiającego, wraz ze świadczeniem usług programistycznych w zakresie utrzymania prawidłowego funkcjonowania systemu oraz jego rozwoju, w tym:
1. zagwarantowanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług na infrastrukturze Wykonawcy, związanych z uruchomieniem, zapewnieniem pełnej funkcjonalności i utrzymaniem ciągłości działania Systemu i Strony www, wraz z ich konserwacją i zabezpieczeniem przed niepowołanym dostępem;
2. świadczenie usług gwarancyjnych, analitycznych oraz programistycznych w ramach utrzymania prawidłowego funkcjonowania Systemu oraz jego rozwoju.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy zawartym w Rozdziale 14 SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: 14 dni od dnia zawarcia umowy w zakresie uruchomienia Systemu i Strony www oraz 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy w zakresie utrzymania i rozwoju Systemu i Strony www.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu systemu informatycznego wspomagającego kampanię społeczną lub wydarzenie dla minimum 50 tys. uczestników,
oraz
2) Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 2 osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie administrowania aplikacjami i ich rozwoju w technologiach webowych, w tym: MySQL, PHP, JavaScript.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie spełniony, jeśli w odniesieniu do warunku opisanego w pkt. III.1.3 ppkt 2) - Wykonawcy mogą wykazać łączne spełnianie tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
• odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
• wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ;
• wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa powyżej składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział nr 14 - Wzór umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum), oświadczenie, o którym mowa powyżej składa osobno każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy Pzp odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
|