Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2020- 2021.

Data publikacji 2020-09-17
Data zakończenia 2020-09-25 00:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585914-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do 81.000 sztuk tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2021 roku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e90c4958-c2bc-48f8-9c7e-eb4ccc1bca72
Biuletyn 585914-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
Regon 59846300000000
Zamawiajacy adres ulica Nowe Ogrody
Zamawiajacy adres numer domu 8/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-803
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 236 129
Zamawiajacy fax 583 236 529
Zamawiajacy email bzp@gdansk.gda.pl
Adres strony url www.bip.gdansk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gdansk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, Biuro Podawcze - pokój 40 (parter).
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2020- 2021.
Numer referencyjny BZP.271.63.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do 81.000 sztuk tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 września 2021 roku.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest wpisany do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez marszałka województwa, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( tekst jednolity: Dz. U. z 2020 roku, poz. 110 ze zm.) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać ten z wykonawców, który produkuje tablice rejestracyjne.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwa zamówienia obejmujące wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych o wartości każdej dostawy min. 200.000,00 zł brutto. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy; Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający pobierze samodzielnie i skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych bazach danych.
Zakresie warunkow udzialu a) aktualne zaświadczenie marszałka województwa (właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy), o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 roku, poz. 110 ze zm.); b) wykaz wykonanych dostaw, o których mowa w Rozdziale 2, ust. 1, pkt 1.1, ppkt 1.1.2 SIWZ, wg załączonego wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ wraz dowodami określającymi, czy te dostawy zostały wykonane należycie;
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, składa oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ (w formie oryginału). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty przewidziano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Rozdział nr 14- Wzór umowy.
IV 4 4 data 2020-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, a także nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 2.Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniony jest pracownik Biura Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Gdańsku - p. Wioleta Maj-Stopczyńska, pok.128, tel. (58) 32-36-128,e-mail: wioleta.maj-stopczynska@gdansk.gda.pl, w dniach: pon., wt., czw.- w godzinach od 8:00 do 16:00; w śr. - w godzinach od 8:00 do 17:00, w pt.- w godzinach od 8.00 do 15.00.

Criterion

Kryteria 2) Gwarancja na tablice rejestracyjne
Znaczenie 20,00
  
Kryteria 1) Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 3) Termin dostawy tablic rejestracyjnych (indywidualnych, dodatkowych, wtórników tablic i tablic dla pojazdu elektrycznego albo pojazdu napędzanego wodorem w ilości do 50 sztuk)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)