GuidZP400 |
03186860-16b7-4e6b-8454-ff69be358ac5
|
Biuletyn |
586158-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Klimatu, Biuro Dyrektora Generalnego
|
Regon |
10648580000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
52/54
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-922
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
0-22 36-92-523,
|
Zamawiajacy fax |
0-22 36-92-524
|
Zamawiajacy email |
dorota.liwarska@klimat.gov.pl,
|
Adres strony url |
https://www.gov.pl/web/klimat
|
Adres strony internetowej |
https://mos.ezamawiajacy.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://mos.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://mos.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mos.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://mos.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup 100 sztuk laptopów typ I - część I; Zakup 30 sztuk laptopów typ II - część II
|
Numer referencyjny |
BDG-wzp-260/22/2020/AM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup laptopów:
a) 100 sztuk typu I - część I;
b) 30 sztuk typu II - część II
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 zamówienia (dla każdej z części), polegające na dostawie sprzętu komputerowego, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każde wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane oraz załączy dowody, określające czy te zamówienia zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia zostały wykonane.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane należycie, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
c) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.5.1, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
d) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.5 a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do formularza oferty Wykonawca musi załączyć:
- specyfikację techniczną dla każdej części zamówienia:
• cześć I – załącznik nr 4 do SIWZ;
• cześć II – załącznik nr 5 do SIWZ.
– wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, potwierdzający średnią wydajność obliczeniową co najmniej 5000 pkt. w teście PassMark CPU Mark.
Wydruk ww. strony musi być z datą nie wcześniejszą niż 2 dni przed składaniem ofert, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów.
UWAGA!
• Specyfikacja techniczna musi być podpisana przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
• Oferty, które nie będą zawierały specyfikacji technicznej lub nie będzie ona podpisana przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub do oferty nie zostanie załączony wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php lub wydruk ten będzie z datą wcześniejszą niż wymagana przez Zamawiającego, zostaną odrzucone.
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|