GuidZP400 |
02d8a508-c2c9-42bc-a3ec-7ad1560ea1b0
|
Biuletyn |
581722-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
Regon |
00029121000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marii Konopnickiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomianki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 765 71 01; 765 71 21
|
Zamawiajacy fax |
22 751 27 07
|
Zamawiajacy email |
dzp@szpitaldziekanow.pl
|
Adres strony url |
www.szpitaldziekanow.pl;
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitaldziekanow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitaldziekanow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wskaźników do kontroli procesu sterylizacji dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym” DZ/24/PN/2020
|
Numer referencyjny |
DZ/24/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia składa się z jednej części.
Temat: Pakiet nr 1 - wskaźniki do kontroli procesu sterylizacji
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ (Formularz asortymentowo - cenowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający ustala następujący termin wykonania zamówienia:
24 miesiące od daty podpisania umowy – dostawy sukcesywnie realizowane w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych ( od poniedziałku do piątku) od otrzymania zamówienia jednostkowego .
UWAGA!!! Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów;
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ustawy PZP, należy złożyć:
a. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć:
a. Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
a. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w SIWZ, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty:
a) dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych jeżeli dotyczy ;
b) koncesja/zezwolenie lub licencja na prowadzenie działalności;
c) materiały producenta, foldery, karty techniczne, ulotki instrukcje w języku polskim i itp. dotyczące oferowanych produktów;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje dokonania zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144.1.
2. Zamawiający przewiduje dokonania zmian przewidzianych we wzorze umowy § 9 – zał. nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|