GuidZP400 |
7eebe772-075a-45c7-9f1e-5c867393c2de
|
Biuletyn |
587109-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
10464542000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 808 200
|
Zamawiajacy fax |
22 3808201,3808391
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@nask.pl
|
Adres strony url |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
|
Adres strony internetowej narzedzia |
https://nask.eb2b.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://nask.eb2b.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://nask.eb2b.com.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://nask.eb2b.com.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej na adres Zamawiającego: ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa oprogramowania narzędziowego”
|
Numer referencyjny |
ZZOSE.2111.1.2020.279.RST
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji narzędzowych w podziale na 2 Części: 1) Część nr 1
Dostawa 2 szt. oprogramowania Adobe Creative Cloud for Teams All Apps lub równoważne; 2) Część nr
2 Dostawa 100 szt. oprogramowania Axence nVision 11.6 lub równoważne wraz ze wsparciem
technicznym dla: 700 szt. obecnie posiadanych licencji Axence nVision i 100 szt. licencji zakupionych w
ramach przedmiotowego postępowania.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach danej Części zamówienia zgodnie z
wymaganiami określonymi w SIWZ. Złożenie więcej niż jednej oferty na daną Część spowoduje
odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę w danej Części postępowania. Treść oferty
musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz „Oferta”
sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ – IDW wraz z: 1)
Formularzem cenowym sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I
SIWZ-IDW, 3. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenia wymagane postanowieniami
Rozdziału VII pkt 1 Tomu I SIWZ - IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik
nr 3 do Tomu I SIWZ- IDW. b) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że
upoważnienie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które
Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. c) W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. d) W przypadku zastrzeżenia części
oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca powinien
załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. W celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.
24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (propozycję
treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW). Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Dokumenty
składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 5
ppkt A lit. a) Tomu I SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt 1) powyżej,
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem
osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Część nr 1 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, stanowiącej
Załącznik nr 1 do Umowy. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści Załącznika nr 1 do Umowy
możliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej. 2. Przewiduje się zmianę
terminu realizacji Przedmiotu Umowy : 1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na
wystąpienie Siły wyższej określonej w § 14 , która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania
Przedmiotu Umowy; 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy
zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć; 3) gdy konieczne okaże się
przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego. - nie
dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww. przypadkach. 3. Możliwa jest zmiana Umowy: 1) w
przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w
Umowie; 2) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających
na realizację Umowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami
Umowy; - w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres
rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji
przedmiotu zamówienia; 3) w razie złożenia wniosku o upadłość albo likwidację Wykonawcy,
producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi; 4) w przypadku istotnych problemów
finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta
produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości; - w opisanych przypadkach zmianie
(w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowy
netto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia; 5)
gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można
usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w
celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6) zmiany zakresu Przedmiotu Umowy
powierzonego podwykonawcom; 7) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian
wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tym
instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację Przedmiotu
Umowy; 8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń,
dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
9) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ustawy Pzp; 10) w przypadku
wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek Oprogramowania wskazanego w Załączniku nr 1 do
Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie oferowane oprogramowanie o parametrach nie gorszych od
wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1
Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz
przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt wycofania Oprogramowania
wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy wraz z konfiguracją oprogramowania obecnie produkowanego
celem akceptacji przez Zamawiającego, 11) w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad
oferowanego Oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach
wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy, danego produktu produktem zastępczym,
spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w Załączniku 2 do Umowy dla Oprogramowania
zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W
takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora
potwierdzającego fakt spełniania przez produkt zastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 2 do
Umowy. 4. Nie stanowi zmiany Umowy, zmiana osób, o których mowa w § 15 lub ich danych
kontaktowych. Część nr 2 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy w stosunku do treści
oferty, stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści
Załącznika nr 1 do Umowy możliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.
2. Przewiduje się zmianę terminu realizacji Przedmiotu Umowy : 1) gdy dochowanie terminu jest
niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej określonej w § 14 , która ma bezpośredni wpływ na
terminowość wykonywania Przedmiotu Umowy; 2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od
Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub
przewidzieć; 3) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu dostawy, z przyczyn organizacyjnych
leżących po stronie Zamawiającego. - nie dłużej jednak niż o 10 dni (kalendarzowych) w ww.
przypadkach. 3. Możliwa jest zmiana Umowy: 1) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach
prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie; 2) w innych przypadkach niezależnych
od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie ze Szczegółowym
Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami Umowy; - w opisanych przypadkach zmianie (w
tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania
przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia; 3) w razie złożenia wniosku o
upadłość albo likwidację Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi; 4) w
przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy,
producenta, dystrybutora lub gwaranta produktu/ usługi, uzasadniających ryzyko, że jego produkt/ usługi
lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości;
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy
przedmiotu zamówienia, cena Umowy netto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób
realizacji przedmiotu zamówienia; 5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć
użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie
rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6)
zmiany zakresu Przedmiotu Umowy powierzonego podwykonawcom; 7) konieczność wprowadzenia
zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż
Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ
na realizację Przedmiotu Umowy; 8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian
wytycznych lub zaleceń, dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w
zakresie sprawozdawczości; 9) zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144
ustawy Pzp; 10) w przypadku wycofania z produkcji/sprzedaży jakiegokolwiek Oprogramowania
wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy, Wykonawca dostarczy obecnie oferowane oprogramowanie o parametrach nie gorszych od wskazanych w Załączniku nr 2 do Umowy w ramach wynagrodzenia netto,
o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do
poinformowania Zamawiającego oraz przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora
potwierdzającego fakt wycofania Oprogramowania wskazanego w Załączniku nr 1 do Umowy wraz z
konfiguracją oprogramowania obecnie produkowanego celem akceptacji przez Zamawiającego, 11) w
przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania, Zamawiający
dopuszcza zmianę polegającą na zastąpieniu w ramach wynagrodzenia netto, o którym mowa w § 8 ust. 1
Umowy, danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w
Załączniku 2 do Umowy dla Oprogramowania zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub
Wykonawcę w związku z ujawnieniem wad. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do
przedstawienia oświadczenia producenta/dystrybutora potwierdzającego fakt spełniania przez produkt
zastępczy wymagań określonych w Załączniku nr 2 do Umowy. 4. Nie stanowi zmiany Umowy, zmiana
osób, o których mowa w § 15 lub ich danych kontaktowych.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 data |
2020-10-27T00:00:00+01:00
|