przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na 4 części: część I - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – komputer stacjonarny; część II - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – komputer typu laptop; część III - zakup wyposażenia informatycznego – serwer domeny Windows; część IV - zakup wyposażenia informatycznego – pamięć RAM do serwera.

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery wysokowydajne,
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587114-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006, 302111002, 302131006, 302361106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na cztery części:
- część I - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych,
a także licencji na oprogramowanie komputerowe – Komputera stacjonarnego wraz z licencją na oprogramowanie komputerowe – ilość 1 sztuka. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV – 30211100-2, 48000000-8.
- część II - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych,
a także licencji na oprogramowanie komputerowe – Komputera typu laptop wraz z licencją na oprogramowanie komputerowe – ilość 1 sztuka. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV –30213100-6, 48000000-8;
część III - zakup wyposażenia informatycznego – serwer domeny Windows – ilość 1 szt. Oznaczenie
wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV – 48822000-6, 48821000-9;
część IV - zakup wyposażenia informatycznego – pamięć RAM do serwera – ilość 12 szt. Oznaczenie
wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV – 30236110-6.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na cztery części (specyfikacja ilościowo-jakościowa) zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 85b73a41-d5d6-4bbf-8bd4-80a9f1cdfd1c
Biuletyn 587114-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
Regon 30159181500000
Zamawiajacy adres ulica Jackowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-509
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 410 508, 61 22 69 228
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email przetargi@podgik.powiat.poznan.pl,
Adres strony url www.bip.podgik.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.podgik.powiat.poznan.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.podgik.powiat.poznan.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://platformazakupowa.pl/pn/podgik_poznan
Nazwa nadana zamowieniu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na: dostawę (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na 4 części: część I - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – komputer stacjonarny; część II - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – komputer typu laptop; część III - zakup wyposażenia informatycznego – serwer domeny Windows; część IV - zakup wyposażenia informatycznego – pamięć RAM do serwera.
Numer referencyjny GKG.GPK.2110.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na cztery części: - część I - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – Komputera stacjonarnego wraz z licencją na oprogramowanie komputerowe – ilość 1 sztuka. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV – 30211100-2, 48000000-8. - część II - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – Komputera typu laptop wraz z licencją na oprogramowanie komputerowe – ilość 1 sztuka. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV –30213100-6, 48000000-8; część III - zakup wyposażenia informatycznego – serwer domeny Windows – ilość 1 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV – 48822000-6, 48821000-9; część IV - zakup wyposażenia informatycznego – pamięć RAM do serwera – ilość 12 szt. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: kod CPV – 30236110-6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na cztery części (specyfikacja ilościowo-jakościowa) zawarty został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części I - zakupu fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – Komputera stacjonarnego wraz z licencją na oprogramowanie komputerowe: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw, których zakres merytoryczny odpowiada przedmiotowi zamówienia (komputery/laptopy) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Dla części II – zakupu fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – Komputera typu laptop: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw, których zakres merytoryczny odpowiada przedmiotowi zamówienia ((komputery/laptopy)) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia z zakresu części I-II wystarczy, gdy wykaże się wykonaniem łącznie minimum dwóch dostaw (komputery/laptopy). Dla części III - zakupu wyposażenia informatycznego – serwer domeny Windows: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw, których zakres merytoryczny odpowiada przedmiotowi zamówienia (serwery) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Dla części IV - zakupu wyposażenia informatycznego – pamięć RAM do serwera: Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch dostaw, których zakres merytoryczny odpowiada przedmiotowi zamówienia (serwery lub/i podzespoły do serwerów) oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek złożyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, następujące oświadczenia i dokumenty: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu 2) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ma obowiązek złożyć w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, następujące oświadczenia i dokumenty: a) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 3 SIWZ, Wykonawca winien przedłożyć: - wykaz wykonanych dostaw (dotyczy Części I, II, III, IV): minimum dwie dostawy, których zakres merytoryczny odpowiada przedmiotowi zamówienia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 5. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty, wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia z zakresu części I-II wystarczy, gdy wykaże się wykonaniem łącznie minimum dwóch dostaw, o których mowa w ust. 1 pkt 2a.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie Wykonawcy - szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu (należy podać nazwę i symbol oferowanego sprzętu oraz szczegółową konfigurację parametrów technicznych wraz z wymienionymi nazwami i charakterystyką techniczną poszczególnych podzespołów) - o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 1a.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy – o treści zgodnej z załączonym do SIWZ wzorem, Załącznik nr 2. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2020 poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 4) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. X ust. 2 SIWZ (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany w Umowie, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 - 6 ustawy Prawo zamówień publicznych lub możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, częściowego zawieszenia wykonywania Przedmiotu Umowy lub jego części, zmianę sposobu wykonania dostaw, usług lub robót budowlanych z następujących przyczyn: 1) niekorzystnej sytuacji epidemicznej lub wprowadzenia przez odpowiednie władze państwowe stanu nadzwyczajnego, lub innych ograniczeń w normalnym funkcjonowaniu państwa lub stron niniejszej umowy, 2) zmian obowiązujących przepisów prawa wpływających na termin i sposób wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności wynikających ze zmian Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 ze zm., dalej zwanej: „specustawą”) wchodzących w życie po dniu zawarcia Umowy, - o ile okoliczności o których mowa w powyżej wpływają na należyte wykonanie umowy i strony uprawdopodobnią powyższe okoliczności
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – komputer stacjonarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30211100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na cztery części: - część I - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – Komputera stacjonarnego wraz z licencją na oprogramowanie komputerowe – ilość 1 sztuka.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na cztery części: - część II - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – Komputera typu laptop wraz z licencją na oprogramowanie k
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na cztery części: - część II - zakup fabrycznie nowych urządzeń komputerowych, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe – Komputera typu laptop wraz z licencją na oprogramowanie komputerowe – ilość 1 sztuka.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na cztery części: część III - zakup wyposażenia informatycznego – serwer domeny Windows – ilość 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na cztery części: część III - zakup wyposażenia informatycznego – serwer domeny Windows – ilość 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na cztery części: część IV - zakup wyposażenia informatycznego – pamięć RAM do serwera – ilość 12 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236110-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa (wraz z wniesieniem) fabrycznie nowych urządzeń, części i akcesoriów komputerowych, a także licencji na oprogramowanie komputerowe do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Poznaniu w podziale na cztery części: część IV - zakup wyposażenia informatycznego – pamięć RAM do serwera – ilość 12 szt.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości Wykonawcy - dotyczy części I.
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Okres rękojmi Wykonawcy - dotyczy części IV
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA - dotyczy częsci: I, II, II, IV
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości Producenta - dotyczy części: II, III
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)