Dostawy szaf BHP

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586945-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391413005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy szaf BHP, zwanych dalej „asortymentem” .
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do dokumentacji zamówienia oraz Rozdz. XVII dokumentacji zamówienia.
3.Szacunkowa liczba zamawianego asortymentu wskazana w załączniku nr 2 do dokumentacji zamówienia służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na zaoferowany asortyment min. 24 miesięcznej rękojmi i gwarancji - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.
5. Termin wykonania zamówienia (dostawa asortymentu): nie dłuższy niż 10 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 432fb608-7b06-4113-a79b-c9919ca7e26b
Biuletyn 586945-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (47) 7238608 ,
Zamawiajacy fax (47) 723-76-42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl,
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.polcja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.polcja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych KSP, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy szaf BHP
Numer referencyjny WZP-4855/20/299/Z
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy szaf BHP, zwanych dalej „asortymentem” . 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do dokumentacji zamówienia oraz Rozdz. XVII dokumentacji zamówienia. 3.Szacunkowa liczba zamawianego asortymentu wskazana w załączniku nr 2 do dokumentacji zamówienia służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty brutto. Cena oferty brutto nie stanowi wartości wynagrodzenia Wykonawcy, służy wyłącznie do wyliczenia ceny oferty w celu porównania ofert w niniejszym postępowaniu. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na zaoferowany asortyment min. 24 miesięcznej rękojmi i gwarancji - liczonych od daty podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 5. Termin wykonania zamówienia (dostawa asortymentu): nie dłuższy niż 10 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami.
Cpv glowny przedmiot 39141300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowić będzie załącznik do informacji z otwarcia ofert, która zamieszczona zostanie na stronie internetowej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu w celu zawarcia umowy ramowej.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 3
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmianę umowy ramowej w zakresie ceny brutto za 1 szt. asortymentu w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca udowodni ten fakt Zamawiającemu. Zmiana cen będzie obowiązywać od dnia podpisania przez Strony aneksu do umowy w tym zakresie.
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia (dostawy asortymentu) (T)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)