Dostawa prtzełączników sieciowych

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
Miejscowość Myszków
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587071-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych wraz akcesoriami i okablowaniem w ilościach:
1) Przełącznik typ 1 – 2 szt.
2) Przełącznik typ 2 – 8 szt.
3) Listwy zasilające – 2 szt.

1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
1.3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać w wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
1.4. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, Europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
1.5. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego sprzętu winne mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach.
1.6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ.
1.7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy.
1.8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje
i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia.
1.9. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie
z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155 poz. 1089).
1.10. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie:
- pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.),
- nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1231 z późn. zm.)
- pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18560f2f-0ba8-4551-bbed-3f1f830cfce8
Biuletyn 587071-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
Regon 15139907700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pułaskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Myszków
Zamawiajacy kod pocztowy 42-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 159 100
Zamawiajacy fax 343 159 160
Zamawiajacy email starostwo@powiatmyszkowski.pl
Adres strony url http://powiatmyszkowski.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiatmyszkowski.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, Sala Obsługi Interesantów (parter) stanowisko nr 10
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa prtzełączników sieciowych
Numer referencyjny IR.272.1.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych wraz akcesoriami i okablowaniem w ilościach: 1) Przełącznik typ 1 – 2 szt. 2) Przełącznik typ 2 – 8 szt. 3) Listwy zasilające – 2 szt. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 1.3. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać w wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. 1.4. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, Europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust.3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 1.5. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego sprzętu winne mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. 1.6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ. 1.7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy. 1.8. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne dokumenty, instrukcje i gwarancje. Dokumenty, kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. 1.9. Wykonawca zapewnia, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, nie posiada wad fizycznych i prawnych oraz został wprowadzony do obrotu zgodnie z aktami prawnymi wdrażającymi Dyrektywy Nowego Podejścia co potwierdza oznaczenie CE, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 155) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 Nr 155 poz. 1089). 1.10. Wykonawca zapewnia, że dostarczone oprogramowanie: - pochodzi z legalnego źródła i posiada wszystkie składniki potwierdzające legalność ich pochodzenia (np.: oryginalne opakowanie, oryginalny nośnik, umowa licencyjna, klucz dostępu itp.), - nie narusza ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1231 z późn. zm.) - pochodzi z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: minimalnie 21 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. (Termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 dostawy urządzeń sieciowych (np.: routery, UTM, przełączniki sieciowe) o wartości co najmniej 100 000 zł każda. W przypadku gdy Wykonawca będzie wykazywał się dostawami, które w dniu, w którym upływa termin składania ofert są w trakcie realizacji, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się jedynie wartością dostaw już zrealizowanych
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy niniejszego postępowania
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 5.1. Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 9001 lub dokument równoważny 5.2. Dokument potwierdzający, że oferowany sprzęt jest produkowany zgodnie z normami ISO 14001 lub dokument równoważny 5.3. Deklaracja zgodności CE, 5.4. Dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001 lub dokument równoważny.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz oświadczeń, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w niniejszej SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu (wymagane oświadczenia należy złożyć wraz z ofertą); 1.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – (w oryginale) składane na podstawie art. 25a ust.1 pkt 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert, zgodne ze wzorem załącznika Nr 4 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z powodu wystąpienia przesłanek, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 12-22 ustawy, ust. 5 pkt 1) i ust.5 pkt 2). 1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – (w oryginale) składane na podstawie art.25a ust.1 pkt 1 ustawy, aktualne na dzień składania ofert, zgodne ze wzorem załącznika Nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SIWZ. 1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w ust.1 pkt 1.2 niniejszego Rozdziału SIWZ dotyczące tych podmiotów. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do Grupy Kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy; W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy, każdy z Wykonawców jest zobowiązany zgodnie z art.24 ust.11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę wraz z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ: 6.1. Oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeśli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 7. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznana, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust.2 niniejszego Rozdziału SIWZ dotyczące Wykonawcy składane są w oryginale. 9. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust.10 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 10. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które dotyczą każdego z nich. 11. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. (Opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.) 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować według następujących zasad: 13.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba. 13.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współprace tych Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium: w wysokości 4 500,00zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz.299). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art.45 ust.6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać: 3.1. zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, pn.:„Dostawa przełączników sieciowych” - nr referencyjny postępowania: IR.272.1.6.2020; 3.2. oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3.3. oznaczenie zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 3.4. oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 3.5. nazwa postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3.6. suma gwarancyjna; 3.7. okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 3.8. bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: 3.8.1. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3.8.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla zamawiającego; 5. zapisy dotyczące gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów Stanowisko Nr 12, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 7. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Powiatu Myszkowskiego: Nr rachunku bankowego zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie 35 8279 0000 0100 2293 2001 0163 podając nazwę wpłacającego oraz informację czego wpłata dotyczy: „Dostawa przełączników sieciowych”: IR.272.1.6.2020. 8. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29.09.2020 r. do godz. 10:00. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna – z chwilą przekazania oryginału dokumentu wadialnego przed upływem terminu składania ofert. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1pkt 7b) ustawy. 10. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy winni składać gwarancje wadialne (ubezpieczeniowe, bankowe) wskazując w treści swoich konsorcjantów, czy też wskazując, iż gwarancja zostaje wniesiona w imieniu całego Konsorcjum. 11. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 12. Zgodnie z art.46 ust.3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 16 niniejszego Rozdziału SIWZ. 16. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 18. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 16.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 16.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które: a) Zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania, b) nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: 2.1. Cena – waga kryterium 60 pkt Punkty za kryterium „Cena” zostaną przyznane na podstawie ceny brutto wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pkt. 3. Oferta z najniższą zaoferowaną ceną brutto otrzyma 60 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty zgodnie z wyliczeniem wg wzoru: Wartość punktowa = 60 x (Cmin/Cb) gdzie: Cmin - najniższa cena spośród złożonych ofert (cena brutto), Cb - cena oferty badanej (cena brutto). Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 pkt. 2.2. Okres gwarancji przełączników typ 1 – 5% Punkty za kryterium „Okres gwarancji przełączników typ 1” zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym wg poniższej tabeli. Tabela 1 Okres gwarancji przełączników typ 1 (maks. 5 pkt) LP Okres gwarancji Punktacja A B C 1. ☐ 5 lat 0 2. ☐ Dożywotnia (tak długo jak Zamawiający posiada produkt) 5 Kryterium: „Okres gwarancji przełączników typ 1” – waga kryterium 5% Punkty za kryterium „Okres gwarancji przełączników typ 1” zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w pkt 5 w tabeli nr 1 „Okres gwarancji przełączników typ 1”. Każdy wiersz tabeli przedstawia odpowiedni wariant okresu gwarancji (kolumna B) wraz z punktacją (kolumna C). Należy zaznaczyć pole wyboru (kolumna B), które odpowiada zaoferowanej gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże więcej niż jedną odpowiedź, Zamawiający wybierze maksymalną liczbę punktów spośród zaznaczonych wariantów. Punkty w tej tabeli się nie sumują. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę odpowiedniego wariantu odpowiedzi w tabeli, Zamawiający założy zerową punktację w tym kryterium. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 5 pkt. 2.3. Okres gwarancji przełączników typ 2 – 5% Punkty za kryterium „Okres gwarancji przełączników typ 2” zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym wg poniższej tabeli. Tabela 2 Okres gwarancji przełączników typ 2 (maks. 5 pkt) LP Okres gwarancji Punktacja A B C 1. ☐ 5 lat 0 2. ☐ Dożywotnia (tak długo jak Zamawiający posiada produkt) 5 Kryterium: „Okres gwarancji przełączników typ 2” – waga kryterium 5% Punkty za kryterium „Okres gwarancji przełączników typ 2” zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w pkt 5 w tabeli nr 2 „Okres gwarancji przełączników typ 2”. Każdy wiersz tabeli przedstawia odpowiedni wariant okresu gwarancji (kolumna B) wraz z punktacją (kolumna C). Należy zaznaczyć pole wyboru (kolumna B), które odpowiada zaoferowanej gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże więcej niż jedną odpowiedź, Zamawiający wybierze maksymalną liczbę punktów spośród zaznaczonych wariantów. Punkty w tej tabeli się nie sumują. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę odpowiedniego wariantu odpowiedzi w tabeli, Zamawiający założy zerową punktację w tym kryterium. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 5 pkt. 2.4. Parametry eksploatacyjne przełączników typ 1 – 10% Punkty za kryterium „Parametry eksploatacyjne przełączników typ 1” zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym wg poniższej tabeli. Tabela 3 Parametry eksploatacyjne przełączników typ 1 (maks. 10 pkt) LP Maksymalny pobór prądu przełącznika typ 1 (mierzone dla jednego zasilacza) Punktacja A B C 1. ☐ <300W 0 2. ☐ <250W 3 3. ☐ <200W 5 4. ☐ <150W 10 Kryterium: „Parametry eksploatacyjne przełączników typ 1” – waga kryterium 10% Punkty za kryterium „Parametry eksploatacyjne przełączników typ 1” zostaną przyznane na podstawie informacji wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym w pkt 6 w tabeli nr 3 „Parametry eksploatacyjne przełącznika typ 1”. Każdy wiersz tabeli przedstawia odpowiedni wariant maksymalnego poboru prądu przez przełącznik typ 1 (kolumna B) wraz z punktacją (kolumna C). Należy zaznaczyć pole wyboru (kolumna B), które odpowiada maksymalnemu zużyciu prądu oferowanego urządzenia – mierzone dla jednego zasilacza. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże więcej niż jedną odpowiedź, Zamawiający wybierze maksymalną liczbę punktów spośród zaznaczonych wariantów. Punkty w tej tabeli się nie sumują. W przypadku braku wskazania przez Wykonawcę odpowiedniego wariantu odpowiedzi w tabeli, Zamawiający założy zerową punktację w tym kryterium. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 10 pkt. 2.5. Termin realizacji – 20% Minimalnie 21 dni a maksymalnie 35 dni od dnia zawarcia umowy. Punkty za kryterium „Termin realizacji” zostaną przyznane na podstawie terminu, tj. ilości dni realizacji zamówienia - wskazanego przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Najwyższą ilość punktów Zamawiający przyzna Wykonawcy, który zobowiąże się do wykonania zamówienia w jak najkrótszym terminie, ale z uwzględnieniem terminów wskazanych przez Zamawiającego, tj. minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni, maksymalny 35 dni o daty zawarcia umowy. Wartość punktowa = 20 x ((Tmax - Tb)/(Tmax - Tmin)) gdzie: Tmin – najkrótszy termin realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, tj. 21 dni Tmax – maksymalny termin realizacji zamówienia wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, tj. 35 dni Tb – termin realizacji (ilość dni) zamówienia oferty badanej Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 20 pkt. Punkty za poszczególne kryteria zostaną zsumowane wg wzoru: C + F + G1 + G2 + T a suma punktów stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. gdzie: C – punkty przyznane w kryterium „Cena”; F – punkty przyznane w kryterium ,,Parametry eksploatacyjne przełączników typ 1”; G1 – okres gwarancji przełączników typ 1; G2 – okres gwarancji przełączników typ 2; T – punkty przyznane w kryterium ,,Termin realizacji”. Oferta musi być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 3. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – zaznaczyć właściwą opcję w załączniku Nr 2 – formularzu ofertowym.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji przełaczników typ 2
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Parametry eksploatacyjne przełączników typ 1
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji przełączników typ 1
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)