Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera oraz oprogramowania.

Data publikacji 2020-09-18
Data zakończenia 2020-09-28 00:00:00
Instytucja Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587037-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488220006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu SMART.
Realizacja zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. serwera z wirtualizatorem; oprogramowania do tworzenia dokumentacji technicznej oraz wszystkich niezbędnych akcesoriów i urządzeń (w tym kabli, wkładek, organizerów, listew zasilających i innych) niezbędnych do poprawnego połączenia i montażu serwera z urządzeniami sieciowymi zamawiającego.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do instalacji serwera w szafie serwerowej w serwerowni zgodnie z zaleceniami zamawiającego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac:
Podłączenie serwera do stosu zamawiającego z wykorzystaniem portów 1Gb Ethernet i okablowania kategorii 6. Podłączenie wszystkich portów zarządzających serwera do przełączników sieciowych zamawiającego.
Zainstalowanie wirtualizatora na 2 redundantnych nośnikach danych zamontowanych wewnątrz serwera.
Uruchomienie centralnej konsoli do zarządzania oprogramowaniem do wirtualizacji, pozwalającej na konfigurowanie i monitorowanie poprawności pracy środowiska wirtualnego (diagnostyka zasobów, aktualizacja).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 71cc148d-0acd-43ec-a8f5-4465d5551dda
Biuletyn 587037-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych
Regon 27159080400000
Zamawiajacy adres ulica Kossutha
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 254 60 31 wew. 249 lub 239
Zamawiajacy fax 32 2541717
Zamawiajacy email zamowienia@ietu.pl, ietu@ietu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 zgodnie z umową nr UDA-RPSL.01.02.00-24-045E/19-00 z dnia 09.07.2020r.
Czy ubiegac zaklady pracy 1
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ietu.pl/kategoria-zamowienia-publiczne/przetarg-nieograniczony
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ietu.pl/kategoria-zamowienia-publiczne/przetarg-nieograniczony
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera oraz oprogramowania.
Numer referencyjny ZP/17/PN/BR-2/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera oraz oprogramowania na potrzeby realizacji projektu SMART. Realizacja zamówienia obejmuje dostawę 1 szt. serwera z wirtualizatorem; oprogramowania do tworzenia dokumentacji technicznej oraz wszystkich niezbędnych akcesoriów i urządzeń (w tym kabli, wkładek, organizerów, listew zasilających i innych) niezbędnych do poprawnego połączenia i montażu serwera z urządzeniami sieciowymi zamawiającego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do instalacji serwera w szafie serwerowej w serwerowni zgodnie z zaleceniami zamawiającego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac: Podłączenie serwera do stosu zamawiającego z wykorzystaniem portów 1Gb Ethernet i okablowania kategorii 6. Podłączenie wszystkich portów zarządzających serwera do przełączników sieciowych zamawiającego. Zainstalowanie wirtualizatora na 2 redundantnych nośnikach danych zamontowanych wewnątrz serwera. Uruchomienie centralnej konsoli do zarządzania oprogramowaniem do wirtualizacji, pozwalającej na konfigurowanie i monitorowanie poprawności pracy środowiska wirtualnego (diagnostyka zasobów, aktualizacja).
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę, lecz nie dłuższym niż 4 tygodnie od daty zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż: • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy serwerów, o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 16.1. SIWZ z zastrzeżeniem, że informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz wykazu, o którym mowa w pkt. 16.2.1. • dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie realizowała zadania związane z instalacją i konfiguracją infrastruktury serwerowej, o poniżej wskazanym doświadczeniu i kwalifikacjach: o wykonał/a w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwie instalacje i konfiguracje systemu wirtualizacji o posiadająca co najmniej certyfikaty VMware Certified Professional Data Center Virtualization oraz VMware Certified Professional Network Virtualization lub równoważne, w zależności od dostarczonego rozwiązania. Certyfikaty muszą być wystawiony przez producenta dostarczonego oprogramowania lub przez podmiot upoważniony przez producenta tego oprogramowania, dotyczyć dostarczonego oprogramowania i powinny potwierdzać umiejętności tej osoby w zakresie co najmniej określonym odpowiednio w pkt 13.5.2.1-13.5.2.25 SIWZ oraz pkt 13.5.3.1.-13.5.3.37 SIWZ. Certyfikaty muszą być zgodne z dostarczonym oprogramowaniem. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 16.1. SIWZ z zastrzeżeniem, że informacje zawarte w ww. oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz wykazu, o którym mowa w pkt. 16.2.2.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, • aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. • oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zakresie warunkow udzialu • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w ust. 16.2.1, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. • wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp w celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Wykonawca wraz z ofertą składa: • aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 (Część C) do SIWZ. • dla oferowanego procesora wydruk testu SPECrate2017_fp_base min. 230 pkt. (Wynik musi być opublikowany na stronie https://www.spec.org/cpu2017/results/ cpu2017.html). • dokumentację techniczną producenta, specyfikację techniczną producenta lub instrukcję obsługi producenta, w postaci papierowej, plików pdf lub linków do dokumentów na stronach producenta potwierdzającą spełnianie wymagań przedstawionych w Specyfikacji Techniczno-Cenowej. Dostarczone dokumenty muszą być opracowane w języku polskim lub angielskim.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana umowy może nastąpić w następujących okolicznościach: • zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron – zmianie ulegnie odpowiednio zakres ilościowy, sposób lub termin realizacji umowy; • zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w zakresie wynagrodzenia brutto oraz stawki podatku od towarów i usług; • zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; – zmianie ulegnie odpowiednio zakres ilościowy, sposób lub termin realizacji umowy. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, stan wyjątkowy. • zmiany podwykonawcy, jeżeli strony zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców; • w zakresie modelu oferowanego urządzenia (wersji oprogramowania) z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku gdy oferowany model urządzenia (wersja oprogramowania) został wycofany z dystrybucji i zastąpiony modelem (wersją) należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model (wersja) oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za wynagrodzenie, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy; • zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni, liczonych od upływu terminu, o którym mowa w § 4 ust. 1.1 umowy, przewidzianego na zrealizowanie dostawy urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 4 4 data 2020-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Dostępność części zamiennych dla serwera w okresie dłuższym niż wymagany w pkt. 13.8 SIWZ
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja na serwer
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)